Vakantiehuis Agriturismo Il Rigo

ItaliëToscaneSan Quirico d'Orcia

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiehuis Agriturismo Il Rigo voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 2 reviews

7GoedScore uit 2 reviews
  • 7Waardering
  • 7.5Inrichting
  • 9Ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

3 Reviews over Agriturismo Il Rigo

• 9mariette12-04-2009

Prachtig authentieke plek, bijzonder gastvrij

Met liefde en oog voor details is het deze 17e eeuwse boerderij gerestaureerd. Een bijzondere plek om het echte Toscane te ervaren. Een natuurzwembad in de achtertuin, middeleeuwse stadjes op loopafstand, de traditionele Toscaanse keuken en een hele warme ontvangst maakte Il Rigo voor ons tot een topplek!

• 0Katrien Onderbeke20-02-2009

TOP

Prachtig gelegen; bijzonder fijne dame, Lorenza; authentiek en zonder fioritures. Een verblijf van een week om nooit te vergeten.

• 5Marleen01-09-2008

Veel pretenderen, weinig bieden.

15-d. Etruria rr.Niet de 2 geb. kmrs gekregen maar op een andere loc.500 -1000m verderop.Bij boeking expl. aangegeven,aparte bedden(tienerzoon en dochter).Alleen 2p-bedden.Later bed bijgeplaatst.Zitjes waren er nauwelijks.Diner: armoedig en smakeloos.Ze pretenderen iets te zijn, wat ze beslist niet zijn! BIJV:"We only serve fresh pasta etc made by us.)NIET DUS! De "Verse" pasta kwam uit zakken, gedroogd enwel van de groothandel! Sla:geen dressing, ook niet op tafel, aangebrand vlees etc.Een zwembad van 8m bij 10m, dat zwembad was er niet! Er zou ook ergens een meertje zijn etc.Ook dat meer hebben wij niet kunnen ontdekken!Het zal wel een paar klm verderop hebben gelegen!slechtste ervaring ooit!Er zijn veel betere Agriturismo en dat kunnen wij weten, omdat wij al ruim 30 jarig in Italie vakantie houden, met enige regelmaat en dus wel enig vergelijk hebben.

Vakantiehuis Agriturismo Il Rigo info

Facilities