Hotel Adler Thermae

FamiliehotelWeer vandaag31°17°

We hebben een aantal aanbieders voor Adler Thermae voor je op een rij gezet:

D-reizen
D-reizen
Neckermann
Neckermann

1 review over Hotel Adler Thermae in het Nederlands

beste spa van toscane

e.k.
5-7-2009

In juni met vrouw en kind geweest. De ligging is uniek, dwz. je hebt een fantastisch uitzicht over de Val d´Orcia, een dal met Unesco-erkenning. De wellness is zonder einde, de zwembaden groot en met dat prachtige uitzicht. Personeel zeer vriendelijk, hoewel die bij het wellnessgedeelte wat ambtelijk. Eten (inclusief in kamerprijs van rond de 400 euro) uitmuntend, goed en ruim ontbijtbuffet. Parkeren slim opgelost, met vooprrijden voor ingang en garage onder het complex. KAmers zijn 13 in een dozijn, tenminste 13 in een Tirools dozijn. Eigenaren komen uit Zuid-Tirol, en hun stijl van hout, lambrizering en burgelijk cosyness is te zien aan de kamerinrichting.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2009

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessFitness, Yoga
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Adler Thermae in San Quirico d'Orcia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Adler Thermae zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.