Hotel Il Cacciatore

ItaliëToscaneSan Marcello Pistoiese

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Il Cacciatore voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 27 reviews
+7/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.8GoedScore uit 27 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

28 Reviews over Il Cacciatore

• 7melinda05-08-2013

Typisch Italiaans hotel met oog voor service

Hotel gerund door Ricardo, een echte gastheer. Behulpzaam en betrokken, wil het echt naar je zin maken. Zijn bejaarde moeder helpt gewoon mee. Kamers ruim en netjes ook de badkamer inclusief bidet. Voor onze standaard vinden we het ouderwets ingericht maar zie het als blik op italiaanse cultuur. Ontbijtbuffet is prima, gezien het feit dat de Italianen niet echt ontbijten. Je kunt kiezen wat je wilt drinken: thee, koffie, latte enz. Avondeten voortreffelijk en erg ruim. Tijdens ons verblijf 3-gangen dagmenu voor €18,-. Voor kinderen is er eigenlijk niets te doen. Er is wifi, wat slecht bereik op kamer zelf. Maar in de hal prima, er staat zitje.

• 9Jack v.d Oort21-09-2012

Bourgondisch genieten in Italië.

Ik sluit me geheel bij de vorige schrijvers aan en zal dit even samenvatten: - Ricardo is en prima gastheer, niets is hem te veel om zijn gasten het naar hun zin te maken. - Eten is van voortreffelijke kwaliteit ,niet duur en je komt zeker niets te kort. - Personeel is vriendelijk en beleefd. - Hotel heeft mooie ligging, je kijkt uit over een schitterend dal. - Enig minpuntje is de drukke weg die langs het hotel ligt.

• 8Erwin06-07-2012

Gastonomisch genieten in Toscane !

Eigenaar Ricardo is een attente en sympathieke gastheer.Samen met zijn 80+ jarige moeder runt hij dit hotel. Het hotel zelf stamt uit wat vervlogen tijden, zowel de buiten kant( nogal markant ) als het interieur kunnen wel een update gebruiken, echter alles is keurig en brandschoon ! Tja , en dan het eten.... wat hebben we daarvan genoten ! Een 3 gangen menu kost slechts € 18.- p.p. en daarvoor krijg je heerlijke gerechten voorgeschoteld, voornamelijk uit de streek en zonder allerlei onnodige toeters en bellen, gewoonweg eerlijke een heerlijk !( de kok schijnt daar al 30 jaar te werken ) Zoals ik al aangaf zou een update van het hotel wel op zijn plaats zijn, bijvoorbeeld een overdekt terras aan de achterzijde, ook een zwembad zou op zijn plaats zijn gezien de hoge temperaturen in Toscane.Het hotel ligt nogal afgelegen vandaar dat wat meer faciliteiten om ervoor te zorgen dat de gasten eeen reden hebben om in en om het hotel te verblijven zijn echt op zijn plaats.

• 9Sastra14-08-2011

zeer gastvrij en zeer lekker eten.

Het is een heel leuk hotel. Het is heel mooi gelegen en vanaf het balkon heb je dan ook een schiterend uitzicht in de bergen.Een klein nadeel is dan wel dat je ongeveer een half uurtje de bergen moet inrijden. De kamers zijn ruim,netjes en heel schoon. Het is er wel een beetje gehorig. De mensen die er werken zijn echt heel erg gastvrij en doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Het eten in het hotel is echt super goed.Je kan van de kaart iets kiezen, maar er is ook een menu van de dag. met keuze tussen 3 voor en 3 hoofdgrechten en een dessert. Kort om als je van lekker eten houd is het zeker een aanrader.

• 9APR22-08-2009

Geweldig hotel voor uitstapjes in de buurt

Enorm genoten (wederom) van het eten en Ricardo en zijn mensen. Supervriendelijk en behulpzaam. Waren hier twee jaar geleden ook al geweest maar de kwaliteit is nog steeds uitstekend. Het enige nadeel is dat je voor uitstapjes eerst de berg af moet, dat betekent 30 minuten rijden. Ligt zeer gunstig voor tripjes naar Florence. Met de trein zeer goed te doen en kosten zijn met Nederland vergeleken zeer vriendelijk. Komen hier zeker nog een keer terug.

• 9Vredevoogd17-08-2009

Eten is michelin ster waardig, heel gastvrij

Het eten is fabelachtig goed. Iedere dag erg veel van hele goede kwaliteit, veelal uit de streek (wild). Prijzen van drinken zijn belachelijk laag (3,10 voor 0,66ltr bier; 1,25 voor cappucino; fles wijn circa € 8). Eigenaar is zeer gastvrij en spreekt goed engels. Wil alles wel voor je doen en kan je goed helpen. De ligging is op zich prima, maar het dorp San Marcello hoef je voor vermaak in de avond niet heen en ligt relatief ver overal vanaf.

• 8Hans van Os04-08-2009

Zeer goed qua verhouding prijs/kwaliteit!

Geboekt via een touroperator. Kamer met balkon voor 239 euro per persoon voor 8 dagen half persion.

Ontbijt is relatief simpel: broodjes of croissants met zoet beleg of (alleen) kaas. Daarnaast cornflakes met melk. Ei of yoghurt is 1 euro extra. Wel verse koffie die in Italië altijd van goede kwaliteit is en 3 soorten sap (volgens mij niet vers, meer instant...).

Avondeten was echt goed: altijd een (eenvoudige) soep vooraf met daarbij iets van een stukje eenvoudige pizza. Vervolgens pasta (zoveel als je op kan) elke dag weer anders, vervolgens een hoofdgerecht met groenten en tenslotte een eenvoudig dessert. Elke dag verrassend en goed!

Hotel is qua uiterlijk niet fraai, maar de kamers zijn eenvoudig doch goed (zeker aan de balkonkant, let dus op bij het boeken!).

San Marcello ligt in de bergen wat qua temperatuur heerlijk is. Vooral voor wandelen en fietsen is de omgeving perfect. Voor kinderen (jong of oud) is er wat minder te beleven, behalve een dagje naar het strand!

• 9sjraar en annelies uit venlo03-07-2009

fantastisch

dit hotel is geweldig, hier kun je heerlijk eten. kamer met balcon,een prachtig uitzicht. hier wordt je heerlijk verwend. een aanrader.

• 9José van den Broek18-05-2009

fantantisch!!

in een woord fantastisch,prijs kwaliteit verhouding is perfect!!Het eten sávonds was een feestje.Ik vind het heel knap als je kunt koken en alle gasten het heel lekker vinden en er niks terug gaat naar de keuken.Het is inderdaad afgelegen maar een goed uitgangspunt voor allerlei tripjes of wandelingen. Voor de jeugd is er niks te beleven,maar wij 50+ hebben genoten.

• 6Arie07-05-2009

Niet helemaal

Alle mooie bewoordingen in de beoordelingen ten spijt, indien je via onze reisorganisatie reist dan ben je gebonden, al reis je zelfstandig, aan een tijdstip voor het avondeten want dat komt uit één pan, en wordt als zodanig opgeschept. Het hotel ligt in de bergen en je bent dan altijd een half uur kwijt eer je richting kunt kiezen. Voor Florence en lagere plaatsen in Toscane ligt dit hotel niet te gunstig. Negatief waren de extra kosten die gevraagd werden voor een Yoghurt en een eitje bij het ontbijt.De moeder en zoon doen het verder goed, te merken was dat het voor hen te rustig bleek qua inkomsten en zodra andere gasten binnen kwamen deze alle en meer aandacht kregen dan wij die geboekt hadden.Jammer, want ook in mindere tijden zijn de reeds geboekte gasten belangrijk. Een minpuntje was ook dat door de gasten meerdere malen gevraagd moest worden of de kachel aan kon, de mededeling bleef eerst 2 dagen dat dit niet mogelijk was, enige druk op de hotellier heeft zijn inzicht gewijzigd

Hotel Il Cacciatore info

Building information