Vakantiehuis Poggio A Ronco

2 reviews over Vakantiehuis Poggio A Ronco in het Nederlands

Tolles Ferienhaus

Thomas
5-10-2010

Super Haus mit vielen Zimmern und noch mehr Bädern, klasse Wohnräume und Aussenanlagen und Pool. Von Toskanisch einfach bis super Modern eingerichtet. Die Famillie die das Haus vermietet ist sehr bemüht und freundlich. Der Weg zum Haus ist etwas holprig aber der Blick übers Tal entschädigt. Wir waren mit 10 Personen zu einem Fotoworkshop hier und waren sehr zufrieden.

Heerlijk met kanttekeningen

Mario Rave
9-12-2009

Poggio a Ronco is een geweldig vakantiehuis, het uitzicht is waanzinnig en het zwembad heerlijk verkoelend. Het huis is ruim en de kamers bieden genoeg privacy wanneer in een gezelschap wordt gereist. Minpuntjes zijn: de weg naar het huis toe, zeker de 1e keer is dit een hele uitdaging. Je hebt het idee bij een jeepsafari te zijn belandt. En het warm water is erg beperkt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Poggio A Ronco in San Giustino Valdarno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Poggio A Ronco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Poggio A Ronco scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.