Hotel Pisa Holidays

Kleine hotelsWeer vandaag23°16°
Hotel Pisa Holidays

We hebben een aantal aanbieders voor Pisa Holidays voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Pisa Holidays in het Nederlands

Prima overnachting !

H
17-6-2011

Het is een verbouwde Toscaanse boerderij, er zijn ca 5 kamers. Er is een hele grote woonkamer met gemakkelijke stoelen, banken en een grote TV. Kamers zijn Italiaans ingericht, eenvoudig maar wel gastvrij. Het is er superschoon en er heerst een goede sfeer. Per abuis kregen we een 2 pers. kamer aangewezen terwijl we 3 pers. geboekt hadden. Bij terugkomst waren al onze spullen (keurig) overgehuist naar de juiste kamer, prima service. Ontbijt op z'n Italiaans maar zeker smakelijk. Voor 1 of 2 overnachtingen perfect.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pisa Holidays in San Giuliano Terme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pisa Holidays zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.