ItaliëToscaneSan Giuliano TermeHotels San Giuliano TermeHotel Bagni di Pisa Natural Spa Resort

Hotel Bagni di Pisa Natural Spa Resort

ItaliëToscaneSan Giuliano Terme

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Bagni di Pisa Natural Spa Resort voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 4 reviews
+19/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 4 reviews
  • 8Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

4 Reviews over Bagni di Pisa Natural Spa Resort

• 9lern verreyt11-02-2017

Prachtig hotel waar je tot rust komt

Kindjes vonden het een waar kasteel. Ook voor de kindjes waren er badjassen en slippers.eten was zeer lekker ook voor kindjes keuze uit 'volwassen' gerechten. Heerlijk terras. Zalig rustig gelegen doch vlakbij Pisa

• 5monfili25-05-2013

Voor mij niet meer

Ik heb hier gemengde gevoelens bij. Het gebouw is zeer mooi en goed onderhouden. De kamers zijn proper (buiten de stofballen op de kast en onder het bed). Het personeel is niet altijd even vriendelijk. Toen we gingen melden dat we geen warm water hadden in de douche werden we aan de receptie afgesnauwd. Er is iemand komen kijken maar het probleem is nooit opgelost. Gelukkig was er nog een handdouche waar wel warm water uitkwam. Voor een hotel dat zich uitgeeft als uitmuntend op medisch vlak en op gebied van voedsel is dit een lachertje. Ze weten totaal niets van voedselallergieën en het eten 's avonds is zijn geld echt niet waard. Het buffet 's morgens is matig en elke dag hetzelfde dus na 7 dagen ben je het echt wel beu. Wil je eens iets anders zoals een zachtgekookt eitje dan betaal je €4 per eitje en €5 voor een omelet. Als ik dit hotel aanraad dan is het voor maximum 3 dagen en ga buitenshuis eten. Er is een bar maar deze was 3 dagen niet beschikbaar vanwege een congres.

• 9heer Goudsmit30-07-2012

Prachtig klassiek klassehotel

prachtig dus (1e hotel van de rondreis), 10 km van vliegveld van Pisa

• 9Maarten03-08-2007

Een excellent hotel voor een paar dagen relaxen, genieten van de spa wellness center, buitenbad met warm bronwater, de rust en natuurlijk het heerlijke eten ! Kamers zijn groot, mooi klassiek italiaans ingericht en de service is 100%.Niet voor geschikt voor jonge kinderen.

Hotel Bagni di Pisa Natural Spa Resort info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar