Bed and Breakfast ai Condotti di Pisa da Filippo

Bed and Breakfast ai Condotti di Pisa da Filippo

Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag30°21°

We hebben een aantal aanbieders voor ai Condotti di Pisa da Filippo voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast ai Condotti di Pisa da Filippo in het Nederlands

Perfecte uitvalsbasis voor Pisa en Lucca

Henk van der Leer
14-10-2016

Op enkele kilometers van Pisa vind je deze prachtig verbouwde boerderij, met moderne inrichting en behoud van oude elementen. Kamers en sanitair bieden voldoende comfort en zijn schoon. De ommuurde tuin (met zwembad) biedt rust en ruimte.
De ruime parking is veilig afgesloten van de weg. Het ontbijt is typisch Italiaans en dus met veel zoetigheid. Iets meer variatie zou welkom zijn. De ontbijtserveerster spreekt vloeiend Nederlands. De accommodatie ligt naast een eeuwenoud aquaduct, wat een extra tintje geeft aan deze prima B&B.

Gereisd Met partner in september 2016

Bed and Breakfast info

• Op het terreinBagageruimte, Tuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast ai Condotti di Pisa da Filippo in San Giuliano Terme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast ai Condotti di Pisa da Filippo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Bed and Breakfast ai Condotti di Pisa da Filippo