Appartement Podere Filicaia

4 reviews over Appartement Podere Filicaia in het Nederlands

geweldig

Fam sieraad
22-9-2017

mooie agriturimo centraal gelegen voor de bezienswaardigheden van Toscane.

super schoon appartement met alle voorzieningen.

zeer vriendelijke eigenaren en super mooi gelegen op landgoed met oliif velden en een wijngaard.

alles perfect onderhouden een waar paradijs.

Geweldige stek

xx
24-7-2015

Wat een mooi plekje! Het appartement is keurig voorzien van alle gemakken, brandschoon en de tuin is prachtig en het zwembad heerlijk. 's Avonds de barbeque aan en genieten van de hertjes die je op de heuvel ziet lopen. Maar de allergrootste pré hier is de gastvrijheid van de Zomaar zelfgemaakt gebak of verse eitjes komen brengen en meteen klaarstaan als er iets nodig mocht zijn... Kleine tips: wij hadden een 4-persoons appartement, qua m2 ruim zat, maar wel 1 slaapkamer (en dus bed in woonkamer) wat niet iedereen prettig vindt. Het dorp San Giovanni is niet zo bijzonder (wel prima supermarkt) maar de andere kant op (Cavriglia en verder de Chianti-streek in) is prachtig!! Absolute aanrader voor wie zoekt naar gastvrijheid en rust!

Een klein paradijs

edwin
13-7-2015

Wat een geweldige plek perfect onderhouden en super lieve eigenaars, goed ingericht appartement en zeer schoon.

Heerlijk zwembad mooi landgoed en een hele grote moestuin.

Bij aankomst water en sap in de koeling en een heerlijke taart.

Elke dag kregen we wel iets verse eitjes groente , aardappels

Deze mensen doen echt alles om je een super vakantie te bezorgen spreken alleen Italiaans maar met een vertaalboekje kom je er wel.

Een paar keer per week is hun dochter aanwezig en deze spreekt heel goed Engels.

Wij gaan zeker nog eens terug.

Super verblijf

svhelden
23-6-2015

Hele aardige eigenaar met prachtig onderhouden appartementen. Gunstig gelegen tussen Florence en Siena

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Podere Filicaia in San Giovanni Valdarno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Podere Filicaia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Podere Filicaia scoort een 9.44 uit 10 op basis van 4 reviews.