Hotel Sovestro

ItaliëToscaneSan Gimignano / Castel San Gimignano

9.8FenomenaalScore uit 44 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+15/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.8FenomenaalScore uit 44 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

45 Reviews over Sovestro

• 10John Muchez08-09-2020

fantastisch goed hotel

vriendelijke mensen, geweldige bediening, goed restaurant, zeer goede service

• 10Marjan van Gaans26-08-2019

Het beste hotel om je vakantie te vieren !!!

Hotel Sovestro wordt gerund door alle familieleden Fialli - Sergio runt zowel het hotel als het geweldige restaurant Da Pode, waar zijn vrouw Lucia de kokkin is en dochter Barbara in de bediening de gasten zeer correct en vriendelijk bedient. De andere dochter Alessia is degene die overal inzetbaar is en dit allemaal met een vriendelijkheid en service die ongekend is. De rest van het personeel werkt er al jaren - wij komen hier al 10 jaar in Mei én Augustus - het is als thuiskomen bij je familie elke keer weer 👍 Zowel het hotel als het restaurant is een aanrader ! In 3 minuten met auto of 20 minuten lopen via een prachtige landweg met uitzicht óf via de hotel shuttle ben je zo in het prachtige en zeer beroemde San Gimignano ! Sovestro is the place to be !

Family Failli, proprietario, 29-10-2019

Dear Mrs Van Gaans, thank you very much for this outstanding and detailed review following your recent holiday in our hotel. It is always a great pleasure to welcome you in San Gimignano after so many years. Warm greetings from every member of our family and the whole staff!!

We look forward to welcoming you soon,

yours sincerely Failli family

• 9Morena20-10-2018

Relax

Ottima posizione, vicino a S.Giminiano, relax assoluto in una bella piscina, camera pulita e personale molto gentile

laura, proprietario, 29-10-2019

Gentile Sig.ra Morenan, innanzitutto ci scusiamo per il ritardo con cui Le rispondiamo, certamente non e' stato intenzionale.

Grazie di cuore per la sua bellissima recensione! Siamo molto contenti di sapere che Vi siete trovati bene da noi e speriamo che abbiate sempre dei bei ricordi della vostra vacanza a San Gimignano.

Sperando di averVi nuovamente come nostri graditi clienti,

cordiali saluti la reception laura

• 8Nietveld24-07-2014

Geweldige aanrader voor Toscane-fanaten

Hotel ligt op 100 m van provinciale weg. Heerlijk eten in restaurant Pode, Zwembad is altijd rustig dus geen bedjes reserveren. Elke dag nieuwe handdoeken en schoonmaak. Aan de kamer een heerlijk terras met mooi uitzicht. Wel muggenspray meenemen. Het centrum van San Gimignano is dichtbij, maar niet op loopafstand. Dus met de auto gaan, waarbij het zoeken naar een parkeerplaats lastig is.

eigenaar, proprietario, 28-08-2014

Beste Heer Nietveld heel erg bedankt voor je mooie recensie, we zijn erg blij dat je had een mooie vakantie in ons hotel in San Gimignano en dat je gewaardeerd onze hotel dineren in ons restaurant,

We hopen terug te geven aan San Gimignano welkom als onze gasten,

vriendelijke groeten familie Failli

• 8jennifer07-05-2014

Aanrader

Heerlijk hotel met een restaurant waar alles vers wordt klaargemaakt. Ontbijt is ook ruim voldoende met allerlei luxe vleeswaren en broodjes. Kamers worden elke dag goed schoongemaakt. Goed hotel om uitstapjes te kunnen maken en 's middags te relaxen aan het zwembad. (Enige minpuntje: heel veel last van muggen).

eigenaar, proprietario, 08-05-2014

Geachte mevrouw Jennifer, Hartelijk dank voor je mooie recensie, we zijn erg blij een mooie vakantie bij ons te hebben gehad en u genoten van onze hotel en de keuken van ons restaurant,

Wij hopen u weer te begroeten in San Gimignano als onze gasten,

met vriendelijke groet familie Failli

• 9harm.nijkamp25-10-2013

heel fijn en rustig hotel

In juni 3 weken te gast geweest. Perfecte locatie en lekker rustig. Het personeel heel attent en zorgzaam. Eten laat niets te wensen over en de kamers zijn wat klein maar goed verzorgd Alles was netjes en schoon. Lokatie ideaal om wandelingen te beginnen. Gaan hier zeker weer naar toe

T

eigenaar, proprietario, 08-05-2014

Beste klanten, heel erg bedankt voor je mooie beoordeling en voor de beleefdheid om uw mening te schrijven hebben gehad. Voor ons is het erg belangrijk om te weten dat je genoten hebt van ons hotel en restaurant. En we hopen dat u altijd goede herinneringen aan uw verblijf.

Wij hopen u weer te mogen verwelkomen in San Gimignano als onze gasten,

met vriendelijke groet familie Failli

• 9sasss7516-08-2013

Fantastisch hotel

Kamers zijn ruim en schoon. Heerlijk zwembad. Heerlijk ontbijt en diner! Kortom prima hotel!

Familie Failli, proprietario, 09-09-2013

Beste gasten, dank u zeer voor uw beoordeling, we zijn erg blij dat je genoten hebt van uw verblijf bij ons en u onze ruime kamers en onze zwembaden genoten. En je hebt ons typisch Toscaanse gerechten geproefd

We hopen dat je terug in San Gimignano als onze gasten,

vriendelijke groeten Familie Failli

• 8Jan van kemenade29-07-2013

Verwachtingen grotendeels waargemaakt

Wij hebben een prima verblijf gehad van 13 dagen bij dit hotel. Hierbij even de plus en minpunten op een rijtje: - Schone kamer, voldoende grootte - heerlijk zwembad (geen chloorbad) met ruim voldoene zonnebedden en
    badhanddoeken - zeer schoon hotel (elke dag werd hele hotel goed gepoetst incl vloeren ed) - zeer lekker ontbijt en voldoende uitgebreid buffet. Maken eitje klaar op verzoek. - vriendelijk en behulpzaam personeel. - prachtige locatie al moet je wel ff wennen aan t geluid van t verkeer op de doorgaande weg.

Minpunten: - wij vonden t erg jammer dat de variatie van de menukaart erg beperkt was. Zeker de 2de week begon t ons tegen te staan. - keuken dicht op de maandag, al kwam t vanwege beperkte kaart wel goed uit, konden wij een keer pizza eten ;) - toeristenbelasting gemeente van 2 euro extra pp per daglos vd reissom (minpuntje voor San Gimilgnano)

Conclusie: prima vakantieadres om te relaxen en uitstapjes te maken.

de recepie, proprietario, 10-09-2013

Beste gasten, wij danken u voor uw beoordeling, we zijn blij dat je genoten hebt van uw verblijf bij ons en dat u genoten van onze diensten .. Sorry als voor u de keuze van het menu in het restaurant was niet erg breed, hebben senzaltro halfpension, die nog een keuze uit verschillende voorgerechten en hoofdgerechten en 'anders elke dag geboekt. In feite hebben we klanten die de optie halfpension had ook voor drie weken en had niet gedacht dat de keuze was beperkt-had Op maandag 'en de rustdag van ons restaurant, maar we zouden graag een aantal goede alternatieven in het gebied suggereren. Toeristenbelasting en 'een vergoeding beslist door de stad San Gimignano en nu' aanwezig in bijna alle steden ', doen we niet iets ontlenen aan deze belasting .. Echter, we hopen dat jullie allemaal een geweldige tijd gehad hier met ons en zullen we heel blij zijn om u weer van harte welkom in de toekomst als onze klanten welkom, Dank je wel,

vriendelijke groeten de receptie laura

• 10Neil Hamilton28-07-2013

wonderful hotel

we have stayed here before during the last 15 years and to find such an hotel that improves on each visit is rare but Sovestro lacks nothing and has everything one would require and desire for a short or long stay - food is unbelievably good both at brfeakfast and dinner (in the separate restaurant in the evening) staf are so helpful and friendly --- we cant rate this hotel higher than 5 stars (unfortunately) -garden room on left and pool view rooms on right (straight onto the pool with a little sitting area in front as do all the rooms) upstairs have balconies with seats. pool service for drinks and snacks are readily available. large bottles of fizzy or still water available from reception as well as large beers etc - fully stocked fridges in all rooms - ice again available from the reception--Neil Hamilton

reception attendant, proprietario, 10-09-2013

Dear Mr Hamilton, we are so thankfull to you for the wonderful reviews about our Hotel, we are very honoured that you spent a nice holiday with us. Thank you also for all the time dedicated to write your opinion, which is for us very important.

It was a pleasure for us to welcome you, and we hope to have you again in San Gimignano as our very welcome customers..

Greetings from the Failli family,

best regards the reception laura

• 9Sophie28-07-2013

Aanrader

Positief: -Vriendelijk personeel -Mooie kamer met airco -Rustig hotel met plaats aan zwembad -Mooie streek

Negatief: Wij hebben een rondrit gedaan met de Vespa. Dit was soms gevaarlijk op de kleine wegen waar toch veel verkeer langskomst.

de receptie-laura, proprietario, 10-09-2013

Beste gasten, dank u zeer voor uw vriendelijke recensie, en voor ons 'was een genoegen om u te verwelkomen in ons hotel en we zijn blij dat je genoten hebt van uw verblijf bij ons en u ons hotel en onze dienstverlening genoten,

we vinden het jammer voor de tour op een Vespa, zo niet 'geweest naar wens, maar we zijn niet direct contact met personen die voor deze .. Maar we hopen dat je goede herinneringen aan uw vakantie in San Gimignano en we hopen om terug te geven aan u te mogen verwelkomen als onze gewaardeerde klanten,

vriendelijke groeten de receptie laura

Sport entertainment

• ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• OntbijtbuffetBeschikbaar