Vakantiehuis Poggio ai Cieli

0Tonen op kaart

4 Reviews over Poggio ai Cieli

• 10angela camara14-07-2013

Fantástico

Eu fiquei muito feliz pela escolha que fizemos.O lugar é mega charmoso tem uma infra estrutura que nos faz sentir em casa e o Stéfano é muito simpático e nos da segurança. Nota 10. Obrigada pela acolhida e até qualquer dia.

• 9Wendy24-08-2011

Meer Toscane kun je je niet wensen

De ligging van Poggio ai Cieli is zoals je je Toscane voorstelt: op een heuvel, tussen de druivenvelden en de cipressen. Heerlijk rustig! Je hebt hier wel een auto nodig, want de accommodatie ligt aan een wat steile weg (boodschappen op ong. 7 km). De ontvangst is hartelijk (incl een flesje wit en een flesje rood van t huis) en ze zijn erg behulpzaam. Het appartement (wij zaten in Insalata) was goed schoon en ruim. Helaas geen eigen balkon. We moesten naar beneden om buiten te zitten. Het zwembad werd goed bijgehouden en daar is het heerlijk relaxen, in de zon of schaduw, geen probleem. Er is een afgesloten parkeerplaats met per appartement een "carport". Een lekker weekje Toscane!

• 9Fam. Wubben08-03-2009

Super, rustgevend, helemaal te gek

Wisten totaal niet wat ons te wachten stond, omdat we nog geen ervaring hadden met Agriturismo. Poggi Ai Cieli ligt erg mooi, werden uiterst vriendelijk ontvangen door Stefano. Spreekt niet echt goed engels, maar goed genoeg om je na een aantal pogingen te begrijpen. Zelf hele goede ervaring met hem daar ik een dokter nodig had. Heeft me ook persoonlijk daarheen gebracht en de dagen erna steeds gevraagd hoe het met me ging. Besloten om zomer 2009 er weer met vrienden heen te gaan. Zit daar erg centraal en de uitwijkmogelijkheden naar verschillende steden/dorpjes is daar ideaal. Zelfs 1 dag naar Rome geweest, ga zeker terug. Er valt nog zoveel te zien, kan niet wachten tot het zomer is en we er weer heen mogen. Zelfs de jongens (14 en 11 jaar) vinden het geweldig en willen graag terug. Wat willen we nog meer?

• 8G.Alblas15-08-2007

mooi landelijk gelegen tussen leuke dorpjes en wijngaarden.ALLERLEI TRIPS NAAR GROTE steden waren goed te doen. Zelfs een oversteek naar elba hebben we gedaan . Niet tussen het massatourisme dus goed voor de rust.

Vakantiehuis Poggio ai Cieli info

Veilig betalen met