Hotel Podere Santa Elena

Kleine hotelsWeer vandaag31°17°
Hotel Podere Santa Elena
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Podere Santa Elena voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Podere Santa Elena in het Nederlands

Perfecte uitvalsbasis !

Nadia
29-7-2012

Deze Podere heeft het mooiste uitzicht van gans Toscane ! De kamers zijn mooi en zeer netjes. Het zwembad wordt perfect onderhouden. De bazin, Barbara, en haar familie zijn discreet maar, indien nodig, onmiddellijk bereid om, waar nodig, hun gasten met raad en daad bij te staan. We hebben er van een supervakantie genoten.

Gereisd Met partner in Tue Jul 17 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een sprookje!

Ellen
14-8-2009

Voor de tweede keer hebben wij verbleven in deze prachtige agriturismo, gelegen op een Toscaanse heuvel.met uitzicht op San Gimignano. Het is ons (na 7 jaar) opnieuw heel erg goed bevallen. Erg verzorgd, super omgeving, aardige eigenares + personeel. Mooie kamer, met airco. Ontbijt leuk verzorgd met lekkere broodjes uit eigen bakkerij. Heerlijk groot zwembad, met duikplank en ligstoelen in een mooie tuin vol bloemen, olijfbomen omgeven door wijngaarden. Speeltoestellen aanwezig (schommel, wip). Op loopafstand (200m.) restaurant Borgo di Racciano. Lekker eten, niet duur en gezellig! Veel mogelijkheden voor uitstapjes naar mooie plaatsen in de omgeving. Op loopafstand San Gimignano. Sfeervol stadje met prachtige torens, mooie winkeltjes en goede restaurants. Ijswinkel in het centrum is helemaal top!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009
2008

Een klein paradijsje

Dekeyser Mario
26-9-2008

Uitstekende kleinschalige break&breakfast op een schitterende rustige locatie . Prachtig zicht op de toscaanse heuvels en San Gimignano vanaf het zwembad en met een beetje geluk ook vanuit de kamer ( er zijn 6 kamers en 1 appartement) . Lekker restaurant op loopafstand . Je kan ook te voet naar San Gimignano ( 25 minuutjes) waar tevens een aantal heel leuke restaurantjes zijn . Ontbijt is ok (wel anders dan wat voor ons gebruikelijk is) . Dit paradijsje is een echte aanrader . Toplocatie!

Gereisd Met partner in september 2008

• Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelTafeltennis

• AdresLoc.Racciano 42A 53037(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Podere Santa Elena in San Gimignano / Castel San Gimignano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Podere Santa Elena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.