Tijdelijk €25 aanbetaling

9.1FenomenaalScore uit 8 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Le Volpaie voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

8 Reviews over Le Volpaie

• 8Sander24-06-2017

In één woord: super!

Wij, drie twintigers, zware op rondreis door Italie en dit was ons derde hotel wat we aandeden. Warm ontvangst, heel gastvrij en vrouw des huizes liet ons de kamers zien. Zwembad is goed verzorgd (geen bijzondere toestanden) Ontbijt is super verzorgd. Alles is schoon. Het gebied waar het hotel ligt is ook fantastisch. Het stadje San Gimignano is heel erg leuk, wel erg toeristisch maar omdat wij net voor het hoogseizoen er waren was het te doen.

Het enige minpuntje aan La Volpaie wat wij konden bedenken is het bed. De veren stonden in onze rug en het was goed hard. Helaas.

Wij vinden dit hotel een aanrader!

• 9RoMe22-06-2014

Niets dan lof!

Heerlijke tijd gehad in hotel Le Volpaie. Onze superior kamer was schoon en compleet met tv, airco, koelkastje, waterkoker en theezakjes. Het ontbijt was echt supergoed, met een rijke sortering aan lokale kaassoorten en vleeswaren, diverse soorten vers fruit voor het opscheppen, zelf gebakken koekjes en cake, etc. Geweldig dat eigenaresse Anna pas de eitjes voor je gaat koken als je beneden komt om ze even later zelf bij je aan tafel te brengen. Anna en haar man zijn er iedere dag van 06.00 tot 24.00 uur en zorgen graag voor je. Het hotel ligt ongeveer halverwege tussen San Gimignano en Volterra. Castel San Gimignano is een klein gehuchtje met een supermarktje, een lokaal kroegje en een goed restaurant. Verder zijn er in de omgeving voldoende eetgelegenheden te vinden. Voordeel van deze rustige ligging is wel dat je een mooi uitzicht hebt op de omliggende heuvels, je 's nachts heerljk rustig kunt slapen en er altijd ruimte is om je auto te parkeren. Kortom: een absolute aanrader!!

• 10jaccoloof12-08-2012

Absolute aanrader!

We hebben eigenlijk geen minpunten van het hotel en alles is met lof. Ik heb veel hotels meegemaakt maar dit was toch wel de topper. De service was ook erg goed. Op zaterdag zouden we pas de kamer in kunnen maar doordat wij een goede snelle heenrit hadden vanuit NL zonder veel oponthoud kwamen we vrijdagavond al aan. Dus geprobeerd om al in de kamer te kunnen komen. Geen probleem! En het mooiste is dat deze extra dag niet eens berekend is wat we wel hadden verwacht en betaald zouden hebben. Super dus! Personeel zeer vriendelijk, zelfs als het 38 graden is. Schone nette kamers en een probleem met een ingezakt bed werd direct nog verholpen. Restaurant op loopafstand en ook zeer goed en lekker. Rij savonds met de auto de omgeving in en je kunt bijna op elke hoek van de straat wel een restaurantje vinden. Volterra en San Gimignano zijn een verplichting om te bezoeken. Zeer verrassend en erg leuk.

• 9Anneke06-06-2011

Een aanrader!!

Dit hotel is een aanrader. Het ligt mooi, het is er schoon, het heeft een heerlijk zwembad met een ligweide, een heel goed ontbijt. De eigenaar en zijn vrouw zijn hele vriendelijke, behulpzame mensen.

• 10Albert en Anke23-01-2010

Onbeschrijflijk goed

In zomer 2009 zijn wij in le volpaie geweest. We hadden een superior kamer, met terras. De kamer was uitermate netjes. Goed werkende airco, elke dag werd er schoongemaakt en elke dag werden de handdoeken verschoond. De eigenaar en eigenaresse waren zeer behulpzaam en deden er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken. Het ontbijt is werkelijk ONGELOOFLIJK GOED. Elke dag alles vers. Ook nog eens zelf gebakken (cake/ taart). Ook elke dag een gekookt eitje. Aan alles wordt gedacht en alles "gaat vanzelf". Leuk om naartoe te gaan is castel vecchio; een ruine waar niemand verder is. Wel flink eindje lopen hoor! Le Grazie, een restaurant iets verderop, zit voor altijd "in onze magen gegraveerd". Kundig personeel en zelden ZO GOED gegeten en daarvoor ZO'N schappelijke prijs betaald. We zijn er bijna dagelijks gaan eten. San Gimignano is super (leuke zilversmit), siena en volterra ook fantastisch. Veel plezier in le volpaie is absoluut gegarandeerd!

• 9Esther en Rene10-06-2009

Topper!

Een echte aanrader dit hotel! Het ontbijt is niet te beschrijven zo goed verzorgd en lekker! Er was zelfs vers bruin brood! Ligt heel centraal en toch rustig. Je kunt er 's avonds niet dineren maar in de buurt zitten genoeg leuke restaurants. Een aanrader is Le Grazie, ongeveer 10 minuutjes rijden.

• 10Fred Thomas27-06-2008

Perfect hotel en absolute aanrader

Net terug van een kort verblijf in dit hotel. Ligging tov andere bezienswaardigheden werkelijk perfect; kamers absoluut perfect en een nagenoeg stille airco; ontbijt onovertroffen en gewoon een absolute aanrader - minder geschikt voor kinderen (geen speelgelegenheid oid).

• 9Vermeulen-Boufracha21-05-2007

Een famiale sfeer gecombineerd met een uitstekende service. De kamers zijn heel netjes en het ontbijt is uitgebreid. Ook een pluspunt is de talenkennis van Sara( receptioniste) wat niet evident is in Toscane, ze beheerst een viertal talen. Komen we nog eens in Toscane zullen we zeker enkele nachten boeken in Le Volpaie

• 9Lisette en Pim08-01-2007

Dit hotel gerund door een italiaanse familie in Toscane is echt een aanrader. Heerlijk zeer uitgebreid ontbijt, gemaakt door oma zelf, dat bestaat uit zowel broodgerechten, zoetigheden en hartigheden. Voor ieder wat wils. Kamers zijn zeer schoon en het zwembad en de tuin zijn heerlijk. Een uitstekende uitvalsbasis naar San Gimignona, Volterra, Sienna. Het is midden in een hele mooie omgeving van Toscane.

Hotel Le Volpaie info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Via Nuova 9, 53037