Hotel Le Colline

4 reviews over Hotel Le Colline in het Nederlands

Prima gelegen voor leuke uitstapjes

John
25-7-2017

Een van onze verblijfplaatsen tijdens rondreis Toscane (via touroperator). Prima gelegen, vriendelijk en behulpzaam personeel, goed ontbijt, goede parkeervoorziening, op één dag na stabiel en snel wifi, klein maar leuk zwembad, kortom een aanrader.

Heerlijk!

Judith en Andre Moerland
29-9-2016

Ontvangst door een enthousiaste gastvrouw. Redelijk ruime kamer met een flinke badkamer. Ontbijt goed verzorgd. Geen avondeten naarst wordt ruimschoots goed gemaakt door een prima restaurant op het terrein.

Zeker een bezig waard, hotel Collie.

2008

Le Colline is een fantastisch familiehotel.

van Esterik
        11-8-2008

Het is een rustig familie hotel met enorm aardige mensen. Locatie is heel gunstig met mogelijke uitstapjes naar Siena, Florence, Volterra en de chianti classico route. Donatella is eigenaresse en samen met Denise zorgt zij voor een warm welkom. Haar vader zorgt voor het ontbijt. Als klap op de vuurpijl ligt naast het hotel het beste restaurant van de streek. De locale bevolking komt hier ook genieten van de Toscaanse keuken. Het restaurant Da Nisio wordt gerund door Renzo Cuccini. Hij kookt niet alleen verschrikkelijk lekker, hij maakt ook z'n eigen wijnen. Een heerlijke witte wijn 'Ambre' gemaakt van oa het oudste druivenras uit San Gimignano, een heerlijke chianti en bovendien een heel speciale rode wijn 'ferribie'. Een bezoek zeker waard.

2005

Leuk familiehotel gebouwd in 1997 met super gastvrouw Donatella bij San Gimignano een van de gezelligste plaatsjes van Toscane.

Vlakbij ligt de Chianti route.De omgeving is prachtig en de bereikbaarheid via Poggibonsi (op 10 min) is goed

We hebben een aantal aanbieders voor Le Colline voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Colline in San Gimignano / Castel San Gimignano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Colline zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Colline scoort een 9 uit 10 op basis van 4 reviews.