Appartement Fattorie Santo Pietro

ItaliëToscaneSan Gimignano / Castel San Gimignano

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Fattorie Santo Pietro voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 9 reviews
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 9 reviews
  • 7.5Inrichting
  • 8.8Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

9 Reviews over Fattorie Santo Pietro

• 2Chiara16-10-2016

Posto veramente sgradevole

Un posto in cui non tornerei mai e che non sceglierei se potessi tornare indietro. Si atteggiano a struttura di fascia medio- alta per le foto che ci sono in giro e per il prezzo delle camere, ma non sono disposti ad assicurare ciò che occorre per essere anche solo decorosi. Le camere sono piene di cimici che si rischia di trovare anche nel letto (come successo a me), la strada all'interno dell'area è così dissestata da esserci costata una gomma ed una mattinata della nostra vacanza passata dal gommista per il cambio, il personale addetto all'accoglienza è ignorante come mai (eccezion fatta per la signora che si occupa della colazione), il personale delle pulizie, invece, ha lasciato la porta della nostra stanza spalancata una volta terminate le pulizie e noi siamo rientrati a notte fonda con la sorpresa di avere avuto i nostri beni incustoditi per tutta la giornata.

• 8G20-07-2013

Leuke, maar afgelegen plek

Op een mooi plek, ongeveer een kwartier rijden van San Gimignano ligt deze fattoria. Wij hadden een appartement. Appartementen en hotelkamers liggen ver uit elkaar, dus geen idee hoe de kamers zijn. Appartement is ruim, keuken erg verouderd. Zwembad is prima, maar ook niet meer al te best, randen laten los ed. Wel schoon. Hoofdgebouw met receptie (en enige wifi plek) is een paar honderd meter verder. Uitzicht is geweldig.

• 8Rolf 25-07-2012

Mooie locatie, appartementen iets minder

Prachtige locatie met schitterende vergezichten over Toscane. Het ligt afgelegen, maar dat heeft ook zijn charme. Zeer groot landgoed, goed onderhouden. Het appartement (Badia a Cerreto) vonden wij wat minder t.o.v. Agri's die we eerder bezocht hebben; Badkamer en keuken zijn al behoorlijk verouderd, niet 100% fris. Je merkt dat deze locatie veel appartementen heeft, de persoonlijke touch ontbreekt hier. Personeel is over het algemeen zeer vriendelijk, een uitzondering daargelaten. De Super Toscan wijn is voortreffelijk, restaurant levert goede kwaliteit.

• 9R. van Bergen24-01-2010

Magnifiek gelegen agriturismo

Santo Pietro is een complex bestaande uit meerdere appartementen. Met een club van 6 personen (incl. 1 jaar oude baby) hebben we bij Fattoria Santo Pietro genoten van een geweldige vakantie. Het huis was voorzien van 3 zeer riante slaapkamers en telde 2 badkamers. Alleen de woonkamer was vrij klein, maar dit werd gecompenseerd met een groot terras.

De ligging is geweldig met magnifieke en typische Toscaanse vergezichten. Het zwembad en terrein er omheen zijn uitstekend onderhouden al kan het als het complex fully booked is, druk zijn. In ons geval was er een Engelse vriendenclub ivm huwelijk.

Santo Pietro is strategisch gelegen; ruim binnen het uur in Sienna en (als je buiten de spits blijft) ook binnen het uur in Firenze. San Gigminano ligt op slechts 5 kilometer. Wij maakten geen gebruik van het restaurant (ca 1 kilometer verder en ook van Santo Pietro) en dus iedere dag ontbijt scoren in San G. Een auto is hier dus een absolute must.

Conclusie: Een dikke aanrader

• 10michele17-01-2010

la vera toscana

ho trascorso una stupenda vacanza in questo agriturismo, insieme alla mia famiglia. siamo rimasti colpiti dalla bellezza della struttura: una serie di edifici perfettamente ristrutturati in stile rustico toscano. inseriti nella cornice della vera campagna toscana, ricca di poggi, uliveti, vigne, boschi e campi. abbiamo quindi avuto la possibilità di fare lunghe passeggiate in questa tenuta e rilassarci in mezzo a questa natura. a nostra disposizione una bella piscina, affacciata sulle colline, ottima per rilassarci sotto il sole. la nostra camera bella e ampia, con mobili rustici, e vista sule colline. il personale è sempre stato cordiale e il servizio di qualità. una vacanza che ci sentiamo di consigliare a tutti coloro che desiderano ritagliarsi un periodo di relax in toscana, ideale anche per i bambini.

• 10Luis05-04-2009

Great location !!

My wife and I stayed in Fattorie Santo Pietro last week and we absolutely loved it. We used this as our base camp to explore Florence, Pisa, and Siena. The breakfast, the dinner and the wines products in Santo Pietro are super. The staff is friendly: thank for all the information and disponibility. The views from our apartment on the hills around it's fantastic! I want returrn there !!

• 10roberto29-03-2009

Bellima location, ottimo cibo !!

L'agriturismo delle Fattorie di Santo Pietro sono fantastiche per rilassarsi e godersi il meraviglioso paesaggio di questa parte della Toscana: vigneti, oliveti, campi di girasole e boschi sembrano una cartolina del paradiso. Una scoperta incredibile sono i gusti dei piatti serviti al ristorante tipici della tradizionale cucina del luogo. Consiglio a coppie senza figli esattamente come a famiglie con bambini o gruppi di amici. Il prato intorno all'agriturismo invoglia a far capriole anche i non più giovani

• 9Roncken25-08-2007

Mooi gerestaureerde boerderij verdeeld in diverse appartementen. Prachtig uitzicht over de heuvels, het ligt wel behoorlijk afgelegen. Wij hadden appartement Larniano, met 2 grote slaapkamers, twee badkamers en een keuken/woonkamer, voor een groot deel met antieke meubels ingericht. Aan de achterkant hadden we een gedeeltelijk overdekt terras (met handig droogrek). Voor de kinderen is er een mooi zwembad, een klein speeltuintje en groot grasveld waar ze heerlijk kunnen rennen en spelen (naast een veld met zonnebloemen en aan de andere kant olijfbomen). Een aanrader!

• 9C. Schellekens06-02-2005

Dit appartementencomplex ligt echt schitterend, vrij hoog met een prachtig uitzicht over de Toscaanse heuvels. Het heeft een erg mooi zwembad. De appartementen zijn echt in Toscaanse stijl, behoorlijk compleet uitgerust en ruim van binnen. Het enige nadeel is dat het behoorlijk afgelegen is. Dit hoeft trouwens niet voor iedereen een nadeel te zijn. Ik vond het een aanrader!

Appartement Fattorie Santo Pietro info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met