Bed & Breakfast Fattoria San Donato

ItaliëToscaneSan Gimignano / Castel San Gimignano

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Fattoria San Donato voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 16 reviews
+66/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.7FantastischScore uit 16 reviews

Bed & Breakfast info

• Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

17 Reviews over Fattoria San Donato

• 10Kim Musters01-09-2012

Fantastische trouwplek!

April 2012 zijn wij getrouwd in San Gimignano vanuit Fattoria San Donato. Het was in één woord fantastisch! We waren in totaal met 20 gasten en de eigenaren Humberto en Federica hebben ervoor gezorgd dat wij en uiteraard onze gasten tijdens deze 3 dagen niks tekort zijn gekomen. Wat een fantastische mensen! Zonder hun zouden deze dagen nooit zo bijzonder geweest zijn. Het eten, de gastvrijheid, de kamers, de omgeving alles is even geweldig. Onze gasten hebben het er nog steeds regelmatig over en iedereen was onder de indruk. Voor ons draaide de bruiloft vooral om gezellig samen te zijn en genieten van het fantastische eten en dat is meer dan gelukt! Federica en Humerto willen het uiterst perfect voor je maken en zorgen dat het je aan niks ontbreekt. geef je wensen aan en het wordt verzorgt tot in de puntjes. Een absolute aanrader dus!

• 10Valerio Bovati09-07-2012

una vacanza da provare

Cosa si può dire di questo angolo di paradiso? Solo che bisogna viverlo, anche per un fine settimana, come abbiamo fatto noi! Solo così potrete assaporare la genuinità, cordialità e simpatia dei padroni di casa Federica e Umberto; potrete godervi la tranquillità e la stupenda posizione di un borgo (in lenta ma costante e perfetta ristrutturazione) strategicamente incastonato tra le bellissime città medioevali di San Gimignano, Certaldo, Siena, Volterra…; potrete gustare sapori e profumi di una cucina unica e fantastica, autenticamente biologica, degustando ottimi vini e un prelibato olio extravergine; potrete abbandonarvi oziosamente a bordo piscina ascoltando "i rumori" della natura oppure affrontare qualche breve passeggiata (a piedi o in bicicletta) tra boschi secolari con viste mozzafiato su quel meraviglioso paesaggio toscano tanto caro a turisti americani ed inglesi! Se volete riscoprire i vostri cinque sensi, prenotate al più presto una vacanza qui!

Valerio e Paola (EnoBrianza)

• 10Joe Sweigart27-10-2011

It Is Tuscany

Umberto and his family were most welcoming. The room was very clean and comfortable with wonderful views. We feel like we visited friends who happen to own a fantastic winery in Tuscany. I highly recommend this B&B.

• 10Kevin27-10-2011

Prachtige authentieke locatie en dito mensen

In een werkelijk fantastisch stukje Italie ligt Fattoria San Donato. Een prachtige accomodatie tussen de wijnvelden waar je nog de echte Italiaanse sfeer kan proeven. Wij zijn hier helemaal tot rust gekomen. Ook door de fantastische manier waarop we zijn ontvangen door de twee eigenaren. Vriendelijk, behulpzaam en extreem gastvrij. De kers op de taart was wel het diner op de accommodatie. Dit serveren ze enkel wanneer er genoeg animo is. Het is een groot buffet met heel veel streek producten en door de eigenaren zelf geproduceerde wijnen en olieen. Echt heerlijk. Iedereen zat aan een tafel waardoor je direct contact had met andere gasten. Ik werd er helemaal blij van.

Verwacht geen hyper luxe en moderne accommodatie. Dat ga je hier niet vinden (enkel een zwembad). Wij vonden dit een zeer welkome afwisseling en kunnen het iedereen aanraden. Vanuit Fattoria San Donato kan je perfect uitstapjes maken naar San Gimignano, Siena, Volterra en vele andere prachtige steden in Toscane.

• 10Bert en Marlies28-08-2011

Zeer gastvrije plek

De eigenaren zijn zeer gastvrij. de ligging is geweldig. De enorme tuin met zwembad nodigt uit tot relaxen. Je waant je in het paradijs op aarde. Vergeet niet om op de site te kijken; je vindt hier tientallen foto's van hoe 't werkelijk is.

• 3Anne11-08-2011

oud, zeer oud!

het appartement was gewoon oud. Sanitair was oud, wc doorspoelen kon 1x per uur. Douchewater liep het appartement in. De bank echt te vies om op te gaan zitten. We konden daar 's avonds niet eten. Verblijf van vrijdag - dinsdag. We hebben 1 x in het hotel ernaast gegeten, dat zag er allemaal wel verzorgd uit. De ligging tov verschillende steden is prima.

• 0Margherita01-08-2011

Noi ci torneremo

Posto molto rilassante. Cucina ottima e abbondante con sapori genuini. Panorama tipicamente Toscano. Camere e appartamenti spaziosi ed essenziali che inducano ad una tranquillità piacevole ed alla voglia di godere di un piccolo paradiso senza troppe convenzioni e nella massima libertà di movimento. La Famiglia Fenzi è squisita, accoglienza e disponibilità è caratteristica di ognuno dei suoi componenti. Animali simpaticissimi danno calore alla vita del Borgo ... Cosa vuoi di più, un posto così ti riconciglia con la vita ...vien voglia di tornare subito. Grazie di tutto anche per Zoe. Margherita e Renato

• 9Osvaldo22-04-2011

Bellissimo agriturismo

Ci siamo trovati benissimo in una riunione di famiglia (eravamo 16). Ambiente familiare con la grande gentilezza e semplicità dei padroni di casa. Ottima cucina toscana con prodotti stagionali. Eccezionale prima colazione dove si spaziava dal prosciutto alle crostate. Appartamenti spaziosi e puliti tutti con camino fornito di legna e tutto l'occorrente per accendere il fuoco. Ci torneremo.

• 10Robert &Elise09-09-2010

Wederom fantastisch!

Wij waren weer hier op Fattoria San Donato om onze eerste trouwdag te vieren. En wat is romantischer dan terugkeren naar de plek waar het allemaal is gebeurd? Het is leuk om te zien dat ze nog steeds volop alles verbeteren. Ons appartement heeft nu een douchecabine, vorig jaar was dat nog een gordijntje. kleine dingen, maar toch! Umberto en Federica zijn nog altijd gepassioneerd en enthousiast. Of je nu een mooie route wilt weten naar een plaats, of je nu wijn wilt proeven, gewoon een kletspraatje maken of het beste restaurant wilt bezoeken... Altijd staan ze klaar! De Fattoria zelf is een uitstekende uitvalsbasis voor het bezoeken van bv. San Gimignano, Volterra, Lucca, Florence, Siena of de Chiantistreek. Heel centraal gelegen! Het avondeten (zo'n 1x per week) is heerlijk, genieten van typisch toscaanse keuken met mooie wijnen. FSD is en blijft een aanrader!

• 9Mary Borkus21-06-2010

Ontzettend mooie plek en hotel!!

Ontzettend mooie plek en hotel. Het is allemaal zeer authentiek gehouden en daardoor ook erg mooi. Zeer vriendelijke mensen die niet alleen Italiaans spreken maar ook Engels en Duits. De plek is ontzettend mooi waaruit je verschillende tochten kunt maken. We hebben er de hele week gegeten. Dat was een belevenis op zich; wat heerlijk. Elke avond weer nieuwe gasten en je zit aan grote tafels met z'n allen (als je wilt kun je je natuurlijk afzonderen) ; ontzettend uitgebreid diner met soms wel 6 gangen. Wijnen en grappas van eigen wijngaard vrij te drinken tijdens het diner. En de prijs hiervoor belachelijk laag. Het was in in 1 woord een geweldig verblijf. De kamers heb ik met een 8 beoordeeld; zijn netjes en zeer authentiek met een uitzicht over de wijngaarden; heel betoverend. Ik zou deze plek iedereen aanraden; de plek en de omgeving prachtig. wij gaan in elk geval nog een keer terug.

Bed & Breakfast Fattoria San Donato info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met