Appartement Fattoria Monteoliveto

ItaliëToscaneSan Gimignano / Castel San Gimignano
8FantastischScore uit 1 review

8FantastischScore uit 1 review
  • 8Waardering
  • 9Ruimte

Appartement info

0Tonen op kaart

1 Reviews over Fattoria Monteoliveto

• 8Hans18-02-2010

fantastisch gelegen appartement

Wij zijn twee keer met ons gezinnetje naar dit appartement geweest. De appartementen liggen in een oude gerestaureerde wijnboerderij op loopafstand van San Simignano. Achter in tuin ligt een heerlijk, goed onderhouden zwembad. In de weken dat wij er verbleven waren er slechts 2 van de 5 (?) appartementen bezet dus hadden wij het zwembad voor ons zelf. San Sigminano ligt op loopafstand van de boerderij en ’s avonds hadden wij een prachtig uitzicht op het verlichte stadje. ’s Morgens gingen we altijd te voet naar het stadje om vers brood bij de bakker te halen. Na het middageten liepen we ook nog even naar het stadje om een heerlijk vers ijsje te halen bij de authentieke Italiaanse ijssalon. Vanuit San Sigminano is het grootste gedeelte van Toscane met de auto te bezoeken. Naast San Sigminano zijn ook Siena en Volterra zeker de moeite waard. Geboekt via Holland International Ambiance (800 euro / week)

Appartement Fattoria Monteoliveto info

Veilig betalen met