Appartement Casolare di Libbiano

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag31°19°
Appartement Casolare di Libbiano

We hebben een aantal aanbieders voor Casolare di Libbiano voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Casolare di Libbiano in het Nederlands

Toscaans paradijsje

Jack Hendriks
12-7-2015

Deze B&B is een heerlijke plek; gewoon om eens even niets te doen of een gezellige (wandel)tocht te maken in deze mooie regio. Er is genoeg te zien. Andrea en Bertha zijn fantastische hosts, lieve mensen en maken het hun gasten naar de zin. Bertha is daarbij ook nog een geweldig goede kokkin; verse producten en kruiden uit eigen tuin. Last but not least.....een prima onderhouden en schone B&B. Medewerkers doen hiervoor erg hun best.

Gereisd Met partner in juni 2015

Prachtige tuin met zwembad. Subliem dineren.

Matthijs
30-8-2011

+: Prachtige tuin met zwembad. Subliem dineren voor relatief lage prijs. Aardige gastheren. -: geen airconditioning (maar dat zullen veel klassieke Toscaanse villa's niet hebben).

Rustig geleden zo'n 8 km van San Gimignano, deels over onverharde weg van 3 km. Ligt in een bos, niet zozeer op klassieke Toscaanse platteland.

Gereisd Met partner in augustus 2011

• Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBowling

• AdresLocalità Libbiano 3 53037(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casolare di Libbiano in San Gimignano / Castel San Gimignano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casolare di Libbiano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.