Géén boekingskosten

Vakantiehuis info

4 Reviews over Casa alle Volte

• 9Marion12-08-2011

Great place!

We are group of friends coming from Belgium. Getting to Casa alle volte was a little difficult at first using the gps but Lorenzo immediately came to us taking right to the house. Tha place is nice and quiet and the panorama is very beautiful! You can reach San Gimignano in just five minutes drive...or, as we did once, go on foot to take an ice cream!! the umbrella by the pool broke, and it wasn't fixed for a few days...but anyway a great holiday!

• 6Nicole21-07-2010

Rommelig huis gebouwd tegen een krot!

Groot rommelig huis wat gebouwd is tegen een huis dat bijna op instorten staat! Wel een groot huis, maar met veel rommel, hoekjes enz. Hierdoor kun je niet met een groot gezelschap ( wij waren met 8 personen) bij elkaar zitten. We hebben de boel maar een beetje verhuisd. Wel mooi groot zwembad ( was wel voor ons te koud in mei) met mooi uitzicht. Het huis ligt ook tussen de wijngaarden in, lekker rustig.

• 5bares17-04-2010

probleme de tarif

maison tres correcte mais gros probleme avec le chauffage nous avons consommer 15 m2 pour la premiere nuit a 5.5€ le m2 82€ la nuit en plus pour se chauffer ça refroidi aucun arrangement possible avec proprietaire c est un peu de l arnaque car la consomation du chaufage englobe en meme temps eau chaude et la gaziniere . c est la premiere fois qu une chose pareille nous arrive nous sommes passer par le site inter home qui pour l instant nous a repondu que cela etait normal il est normal de payer pour le chauffage mais pas a de pareil tarif donc mefiance pour les prochains

• 7paula vromans28-08-2009

Huis niet goed onderhouden

Mooie plek. Huis is niet goed onderhouden. Twee badkamers waarvan de kranen niet of nauwelijks doorlopen. Water loopt niet goed weg in het putje. Er waren geen horren, dus veel muggen. De bedden lagen vreselijk. Buiten waren er heel veel wespen. We zijn zaterdag aangekomen en de eigenaar heeft zich die week niet meer laten zien, wat resulteerde in het feit dat op donderdag ons zwembad groen was.

Vakantiehuis Casa alle Volte info