Camping Boschetto di Piemma

Camping Boschetto di Piemma
7,4

5 tips over Camping Boschetto di Piemma

frank, 11-7-2015
rijd ook eens iets verder in de omgeving om te genieten van het toscaanse landschap. Alle winkels en voorzieningen in Poggibonsi.
caroline_hilgersom, 20-8-2014
Plaatsje San Gimignano met z'n middeleeuwse "wolkenkrabbers". Veel winkeltjes en heerlijke Toscaanse sfeer.
rene, 25-6-2013
Boek je een stacaravan vraag een overkapping. Heb je wel nodig . Denk ook nog aan arco. Kan je ter plaatse bj de receptie huren' € 6,= per dag.

We hebben een aantal aanbieders voor Boschetto di Piemma voor je op een rij gezet:

lauraligtenberg, 11-8-2012
Ijssalon Dondoli in San Gimignano
c_vander_hoorn, 30-7-2012
Bezoek San Gimignano aan het einde van de dag/begin van de avond. De bussen met toeristen zijn dan vertrokken.