Appartement Borgo di Mariano

ItaliëToscaneSan Gimignano / Castel San Gimignano

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Borgo di Mariano voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 6 reviews
+8/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.5FantastischScore uit 6 reviews
  • 7.7Inrichting
  • 8.5Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

6 Reviews over Borgo di Mariano

• 6Bert Heite06-06-2017

Voor ons niet weer.

Hoewel de ligging werkelijk adembenemend is en het zwembad geweldig, zijn voor ons de kwaliteit van de bedden en de hygiëne van met name de kleine keuken die bij aankomst gewoon plakkerig vet was reden genoeg om hier niet weer te komen. Daar komt bij dat de algehele indruk omtrent het onderhoud te wensen overlaat en afbreuk doen aan het echte vakantiegevoel. Het gras was niet gemaait de grindpaden deels overgroeit en op de tennisbaan/volleybal area kon je net zo goed verstoppertje spelen tussen de struiken. Al met al liet het op ons een indruk van vergane glorie achter.

• 9Walter16-05-2016

Familievakantie midden in Toscane

Ondanks dat het meivakantie was, waren er maar drie appartementen bezet. Wij genoten toch wel van de rust. Restaurant was gewoon open en ook lokale Italianen kwamen er eten. Prima eten. Pizza goed geprijsd en eten perfect. Zwembad was al open maar behoorlijk frisjes. Siena (45 min) en Firenze (60 min) goed aan te rijden. Kleine stadjes waren net zo leuk: San Gimignano, Volterra, Colle Val d'Elsa, Pienza (iets verder weg). Vergeet vooral niet langs Pasticceria Mario Barone in Colle Val d'Elsa te gaan.

• 9Rob Schepers26-08-2015

Blijft genieten

Inmiddels voor de derde keer hier; blijft fantastisch. Hier en daar kan accommodatie wat onderhoud gebruiken (tennisbaan, al maken wij hier geen gebruik van....), service is echter fantastisch vooral in restaurant. Mooi ruim zwembad, voldoende ligbedden, schitterend uitzicht. Gelegen dichtbij Florence, Siena. Lucca en Pisa wat verder, maar goed te doen. Nemen altijd met enige weemoed afscheid, maar komen zeker terug.

• 9Marcel van Goch10-08-2014

Toscane en Borgo Marianno ideale vakantie

Heerlijk intiem complex met mooi zwembad en zeer goed en betaalbaar restaurant. Ideale ligging om mooie plaatsen in Toscane te bezoeken. Florence, Siena, Volterra, San Gimignano enz.

• 9rob schepers06-08-2012

Het echte Toscane

Na drie hectische dagen Rome oase van rust in schitterend landschap. Echter binnen 15 minuten in mooi San Gimignano. Mooi zwembad, restaurant op locatie waar je tegen redelijke prijs goed kunt eten, heel behulpzaam. Praktisch hele dag open zodat je ook even "vlug" een kopje koffie of een pizza kunt halen. Schoon huisje bij aankomst, mooi terras dat uitnodigt om er ook echt gebruik van te maken. En over kindvriendelijkheid: onze oudste van 8 wilde eigenlijk niet naar huis. Zegt genoeg (terwijl we vooraf twijfels hadden of hij het wel leuk zou vinden in Toscane). Komen hier zeker terug.

• 9Meriam Baltus09-10-2010

Fantastische plek, super restaurant

we zijn net een week terug van 13 dagen Borgo di Mariano in Castel san Gimignano en het is zeker een aanrader. het is lekker centraal gelegen om diverse plaatsen te bezoeken. Personeel is uiterst behulpzaam en vriendelijk. in het restaurant dat gelegen is bij de Borgo kun je super lekker eten. iedere avond is er een 4-gangen menu dat bestaat uit een lekker voorafje, dan een vers huisgemaakt pasta-gerecht gevolgd door het hoofgerecht en een heerlijk toetje. de prijs hiervan is 22 euro dus het is ook nog betaalbaar. het appartement is goed ingericht met een komplete keuken met oven en ruim genoeg. ook heeft ieder appartement een eigen terras en er is een mooi zwembad dat helemaal omgeven is door een hekje en er staan genoeg ligbedden. het enigste wat minder was waren de tv-zenders. in totaal 30 zenders waarvan 28 italiaans 1 engels(BBC worldnews) en 1 duits ( RTL plus). maar verder een aanrader en we hebben een super vakantie gehad.

Appartement Borgo di Mariano info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij