Hotel Antica Dimora

ItaliëToscaneSan Gimignano / Castel San Gimignano

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Antica Dimora voor je op een rij gezet:

6VoldoendeScore uit 4 reviews

6VoldoendeScore uit 4 reviews
  • 6Waardering

Meer hotel infoTonen op kaart

4 Reviews over Antica Dimora

• 5Yvonne12-04-2013

Bed en breakfast

Had samen met mijn vriend dit hotel geboekt. Bij aankomst bleek het een b&b te zijn. Na op de eigenaresse een uur gewacht te hebben in de regen zijn we naar het stadje gegaan. Buren hadden al gebeld naar haar dat wij er waren. Bij terug komst was de eigenaresse er nog niet, buren gaven aan dat de gasten vaak moeten wachten en dat de gasten haar altijd moeten bellen. Wel handig als je dit van te voren weet. Eigenaresse onvriendelijk. Kwam met de scooter aan maar deed haar helm niet af. Dit was erg apart. Wel mochten we de kamer zelf kiezen. Wij waren als enige in de bed en breakfast. Locatie is rustig en je hebt een mooi uitzicht over de wijn velden. Er zijn parkeerplaatsen van gasten gereserveerd

• 9Sara16-10-2012

Super leuk!

Wij zijn hier zowel vorig jaar als dit jaar geweest met 5 twintigers en het was super! De eigenaresse is erg aardig, maar ze spreekt nauwelijks Engels, maar met wat handen en voeten werk kom je er ook wel. Wij zaten in een appartement. Het was authentiek, schoon en redelijk goed bijgehouden. Wat wel erg handig is, is dat er nog een andere accommodatie naast zit met een zwembad. Daar mag je gewoon gebruik van maken. Iedereen is erg vriendelijk en er lopen 2 super lieve honden rond. Verder geen internet, restaurant, etc. Ligging is super, paar km van het centrum van San Gimignano. Verder lekker rustig; nauwelijks verkeer dat voorbij komt.

• 2ruud valentijn25-09-2007

Via internet 2 nachten geboekt in deze landelijke onmgeving, valt echter zwaar tegen. Kmaers zijn erg gehorig, heel onvriendelijke italiaanse buren in apt die om 22.30 tekeer gaan omdat we zitten te praten. Ergst is wel in de nacht wakker worden van de beestjes in het bed. Na moeizaam onderhandelen 165€ betaald voor 1 nacht, voelden ons behoorlijk misleid. Je moet ier echt niet zij om van het platteland van Toscane te genieten.

• 8P. Pelzers03-08-2006

Oud Romaans optrekje waarin een 10 tal appartementen heel mooi gerestaureerd en ingericht zijn. Een beetje barokkig, met toscaans accent. Wij hadden met z'n tweeën een 3-persoons appartement. groot genoeg, maar de 2-persoons kamers waren wellicht wat klein. De atmosfeer maakt echter heel veel goed. Het dorpje (10 huizen) is geheel Romaans. Een klein kerkje vormt het middelpunt aan de slingerweg. Geen inkoopfaciliteiten. Wel de lokale wijnboer om de hoek. San Gimignano is derhalve het richtpunt. Een aanrader wat ons betreft. En Italiane spreken nu eenmaal geen woord over de grens.

Hotel Antica Dimora info

Building information