Appartement Poggio D'Oro

7 reviews over Appartement Poggio D'Oro in het Nederlands

Fantastische locatie in hartje Toscane

Willie van Doorn
19-6-2017

Prachtig uitzicht vanuit je Toscaanse appartement. Mooi ingericht, schoon en goed verzorgd door eigenaar Marco. Je moet wel goed ter been zijn want het is een hele klim naar boven naar het zwembad.

Een in woord fantastisch

herma
24-5-2015

Wij zijn met 5 volwassenen een week te gast geweest op Poggio d'Oro. We verbleven in Duchessina 1 en waren onder de indruk van de grootte en de inrichting van het appartement. Het uitzicht was fantastisch vanaf het enorm grote balkon. Ook het zwembad was groot genoeg en, hoewel niet verwarmd, prima van temperatuur. Ook nu weer een fantastisch uitzicht. In 20 minuten loop je naar het dorpje alwaar je je dagelijkse brood kunt halen maar waar ook twee supermarkten zijn. De ene klein maar met mooie regionale producten, de andere veel groter maar ook hier weer regionale producten. In het dorp ook een paar prima restaurants. De ligging van het park is perfect. Centraler dan hier kunt je niet zitten in Toscane. Marco en zijn broer zorgen er voor dat je aan niets ontbreekt en dat je je helemaal thuis voelt. Het kleinschalige sprak ons enorm aan. We hopen hier zeker nog eens terug te komen.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2015

Super relaxed en prachtig uitzicht

Henk
24-8-2014

Op een prachtig plekje in Toscane een paar huizen met zwembad met een prachtig uitzicht. Allemaal tip-top verzorgt door Marco. Hij zorgt voor informatie over de omgeving, is altijd beschikbaar voor vragen of tips. Het zwembad is prima, voor de kinderen een ping-pong tafel en een veld voor voetbal of badminton. Daarnaast is er ook nog een tennisbaan. Het dorpje is op loopafstand. 's-morgens een mooie wandeling en dan een heerlijk kopje koffie en een croissantje tussen de italianen bij het winkeltje in het dorp is zeker aan te bevelen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

Oase van rust

Elian
21-8-2014

Het complex Poggio d’Oro is een oase van rust. Het ligt tussen het groen en je hebt een super mooi uitzicht. De villa’s zijn netjes en typisch Italiaans ingericht, gezellig! De broers Marco en Andrea zijn perfecte gastheren en zorgen dat je je zeer snel thuis voelt. Marco onderhoudt de contacten, terwijl Andrea het onderhoud op het park verricht. Het feit dat Marco de laatste dag voor vertrek nog even een praatje met de gasten maakt, zegt voldoende. Het complex ligt midden in de Chianti, zodat je heel gemakkelijk excursies kunt maken naar de prachtige steden Florence, Sienna, Volterra, San Gimignano, Pisa en Lucca. Is het je ’s avonds te rustig, ga dan zeker eens naar de plaatselijke bar, Bar i Poggio in San Donato. Hier kun je echt genieten van een heerlijke cappuccino of een overheerlijk ijs. Tevens is dit de ontmoetingsplek van jong en oud, supergezellig! We kunnen iedereen dit adres van harte aanbevelen! Je bent verzekerd van een geweldige vakantie in een prachtige omgeving.

Gereisd Met partner in augustus 2014

Midden in Toscane heerlijke rust

niels commandeur
1-8-2013

Op het grote terrein staan meerdere huisjes met daarin 1 of meer appartementen. Ons appartement was groot, luxe en had een fantastisch uitzicht over het Toscaanse landschap. Alles goed onderhouden en met het gezamenlijke zwembad dichtbij hebben we ons allemaal vermaakt

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Geweldige plek

Simone
16-5-2011

Wij gaan dit jaar voor de tweede keer terug naar dit fantastische plekje. De ligging is ideaal, midden in de Chiantistreek. Er is veel te doen in de omgeving. Slechts 20 km van Florence en 30 km van Sienna. Appartementen zijn goed verzorgd en de gastheer is zeer vriendelijk en hartelijk.

Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding.

Echt een aanrader

Gereisd Met partner in mei 2008

2008

Een parel in de Chianti

Brigitte & Jos Hessels
19-5-2008

Een parel in de Chianti. Op een oude wijgaard (een deel is nog in gebruik) is zeer verspreid een zestal huizen gebouwd (totaal zo'n twintig appartementen). Het mooie grote zwembad en de tennisbaan en vooral het bij alle huisjes aanwezige fenomenale uitzicht van ruim 10 km over één van de mooiste dalen van de Chianti maken de droom compleet. De dienstverlening door de familie Bianchini (gastheer Marco spreekt vloeiend Engels, Duits en Frans) is vriendelijk, gastvrij en uiterst behulpzaam. Een adres om steeds weer naar terug te gaan!

Gereisd Met partner in mei 2008

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Poggio D'Oro in San Donato in Poggio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Poggio D'Oro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.