Aparthotel Fattoria Degli Usignoli /Usignolo

Aparthotel
Aparthotel Fattoria Degli Usignoli /Usignolo
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Fattoria Degli Usignoli /Usignolo voor je op een rij gezet:

31 reviews over Aparthotel Fattoria Degli Usignoli /Usignolo in het Nederlands

Mooi hotel / park

Gezin
20-8-2017

Mooi hotel / park met prachtige tuinen, mooie uitzichten en twee heerlijke zwembaden. Elke donderdag is daar een Toscaanse feest avond. Super gezellig en lekker eten.

Prachtige omgeving, mooie sfeer!

Marga
15-8-2017

Heerlijk rustig op deze sfeervolle Fattoria! Fijne zwembaden, eenvoudig appartement, lekker restaurant, prachtige omgeving.

Super netjes

Leon
15-8-2017

Vriendelijke ontvangst.

Keurig appartement, compleet ingericht en heerlijk dat je bed elke dag wordt opgemaakt. Het terrein is ruim en netjes met aandacht voor details.

Ontbijt en diner ter plaatse vonden wij goed geregeld.

Zwembaden zijn groot, en ondanks dat alle appartementen vol zaten, heerlijk rustig (geen "ligstoelen handdoeken reservering gedrag").

Prima uitvalbasis om Florence te bezoeken (treinstation vlak in de buurt).

Wij zijn 4 dagen geweest en kijken terug op een fijne tijd.

Deze accommodatie zou goud kunnen verdienen als de appartementen volledig worden gerenoveerd. Zwaar gedateerd! Bijna middeleeuwse stijl. (ik bedoel bijv. gietijzer deurbeslag met houten balken) Alles wat je leest onder andere recenties is nog steeds van toepassing;

2pitten elektrisch kookstel; geen brood of schilmesje; erom gevraagd maar ze negeren herhaaldelijk ons verzoek. (Wel in vinger gesneden door ongeschikt broodmes) Kleine houten stoeltjes.

Wij zijn met een baby voor het eerst op vakantie dus zijn wat meer gebonden aan het appartement en dus ook voor het eten/ontbijt. Daarmee is dit verblijf Ongeschikt voor ons.

Oude reviews (archief)

Het is een heel mooi aangelegd parkje met appartementen en hotelkamers, maar het appartement was absoluut het geld niet waard. Een donker gehorig hol, met een treurig 2-pits elektrische kookplaat waar he nog geen ei op kan bakken. Voor de airco moet je extra betalen en die springt vervolgens om elf uur 's avonds uit, wanneer je hem eigenlijk net nodig hebt. Je moet dus geluk hebben met het appartement wat je krijgt (en de buren). Het ligt ook minimaal 20 minuten rijden van een dorp met een supermarkt of de snelweg.

Schitterende locatie !

Anton van de Logt
30-7-2016

Het is wat moeilijk vinden, maar als je er eenmaal bent, beslist de moeite waard.

Schutterende locatie, ligt wat afgelegen, maar binnen het park heb je bijna alles wat je hartje begeert.

Er is een ruime, gratis parkeerruimte buiten het resort. Auto mag niet naar binnen, maar ouderen en mensen die moeilijk ter been zijn zijn, mag je even met de auto het park in om in- of uit te laden. Park kent best wat hoogteverschillen, voor gehandicapten kan de dagelijkse gang best wat problemen opleveren.

Wij hadden een schitterende, ruime kamer met groot balkon met uitzicht op één van de twee zwembaden. En verder ook mooi uitzicht op de heuvels.

Gratis uitstekende WiFi.

Uitgebreid ontbijt in ontbijtrestaurant met terras met wederom fraai uitzicht.

Diner prima op eveneens fraai terras.

Toscane op z'n best.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Prima plek om te verblijven, lekker ruim park

Italieganger
8-5-2016

Rustige appartementen op een ruim landgoed. Twee zwembaden die eind april helaas nog veel te koud zijn om te gebruiken. Voldoende kledingkast beschikbaar in het appartement.

Echter wij misten wel een electrische waterkoker oid, een aardappelschilmesje, ophanghaakjes voor de handdoeken.

Voor de koffie is er alleen een Italiaans espressopotje.

Bij ons deden beide kookplaten het wel goed, maar dat was niet bij iedereen het geval.

Afstand tot de snelweg is circa 25 minuten, dus elke dag weer datzelfde stuk.

Schitterende omgeving met mooie vergezichten.

Er wordt veel aandacht besteed aan de netheid op het landgoed.

Er is de mogelijkheid om te ontbijten in een ontbijtzaaltje. Heel handig als het lokale winkeltje in het dorpje niet geopend is (zondag).

Om een droogrek moesten wij even vragen bij de receptie.

Wij zouden het park aanbevelen.

4 sterren park?

Anna Jansen
21-6-2015

Wij hadden een 3 kamerappartement naast de receptie op de begane grond. Park en zwembaden schitterend. Auto mag voor laden en lossen even bij je verblijf, daarna terug op parkeerplaats boven. Voor.mensen slecht ter been niet geschikt.Je moet veel omhoog en naar beneden.De wiki werkte uitstekend in het appartement. en was gratis. Park is zeker 4 sterren waard maar de appartementen niet. Keuken mn. verouderd. Kleine, vergeelde koelkast, muffe kasten, tweepits elektrisch kooktoestel, alleen geschikt voor piepkleine pannen.Geen oven, magnetron, waterkering, theepot.Goede pannen, maar waarvoor? Een lamp ter verlichting.Geen gemakkelijke stoel.Badkamer verouderd.Slaapkamers okay.Alles was wel schoon.Met mooi weer is dit alles niet zo belangrijk.

.Zeer groot balkon, prachtig uitzicht. Receptie zeer behulpzaam en vriendelijk. Engels sprekend. Voor 22 euro meegedaan aan donderdagbuffet.Goed en gezellig.

Super!!

ati
22-8-2012

Via een rondreis zijn we hier terecht gekomen! We hadden een super mooie kamer met balkon, en wat een uitzicht, schitterend! Vanuit hier kun je verschillende uitstapjes maken naar Florence, Pisa en Lucca. Het eten was ook erg lekker (wel duur). Vriendelijke personeel en het zwembad is heerlijk voor verkoeling. Het park is mooi aangeplant.

Prachtige zonsondergang

A.
31-7-2012

Prachtig gelegen appartementencomplex. Mooi ruim opgezet met veel groen en ruimte voor de kinderen om te spelen. Twee prima zwembaden, waarvan 1 met kinderbadje. Appartementen verdeeld over 3 gebouwen. Appartementen zijn erg verschillend, eenvoudig maar adequaat ingericht, niet groot en zelf koken wordt ontmoedigd (2 kleine elektrische kookplaatjes, weinig pannen e.d.). Airconditioning werkt prima, maar kan alleen via de receptie bediend worden. Restaurant is uitstekend, maar heeft weinig keus voor kinderen (geen pizza, geen simpele pasta). Personeel is behulpzaam, maar wat afstandelijk. Wifi/computer met internet alleen beschikbaar bij receptie en erg duur. Klein supermarktje op loopafstand, goede supermarkt erg ver weg.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Fattoria Degli Usignoli /Usignolo in San Donato in Fronzano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Fattoria Degli Usignoli /Usignolo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Fattoria Degli Usignoli /Usignolo scoort een 7.84 uit 10 op basis van 33 reviews.