Aparthotel Fattoria Degli Usignoli /Usignolo

ItaliëToscaneSan Donato in Fronzano

We hebben een aantal aanbieders voor Aparthotel Fattoria Degli Usignoli /Usignolo voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 37 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 37 reviews
  • 8Waardering

Aparthotel info

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel infoTonen op kaart

37 Reviews over Fattoria Degli Usignoli /Usignolo

• 8Fam. Smit02-09-2018

Hele mooie locatie met prachtig uitzicht.

De fattoria is heel mooi en heeft een luxe uitstraling. Wij verbleven in een appartement. De inrichting hiervan was wat minder, vrij klein en donker. Koken is lastig op twee kleine plaatjes. Het eten in het restaurant is lekker, maar wel aan de prijs. De medewerkers bij receptie en restaurant deden hun werk netjes, maar een vriendelijke glimlach was er niet bij. We keken uit op de manege, waar onze dochter ook een keer heeft paardgereden, erg leuk! We zijn lek geprikt door de muggen, of dat door de nabijheid van de manege komt? Het zwembad is zeer mooi en schoon, met voldoende bedjes en stoelen. De locatie ligt wel afgelegen, je kunt niet even gezellig door een dorpje wandelen, dat vonden wij wel jammer. Natuurlijk zijn we ook naar Florence geweest, ideaal met de trein. Prachtige stad, daar willen we nog wel eens naar terug! Al met al een mooie locatie met een prachtig uitzicht op de Toscaanse heuvels.

• 8Bertine25-08-2018

Super, genieten van Toscane.

Wij verbleven in het hotel. Prima ruime kamer. Met 3 personen veel ruimte. Heerlijk koele kamer op begane grond. Vanaf je terras zo het zwembad in. Het complex is ruim opgezet. Restaurant en ontbijtbar met fraai uitzicht op de valleien in het Toscaanse landschap. Hierdoor wel wat afgelegen, maar heerlijk rustig. Vanaf treinstation S. Ellero in 20 min. in Florence! Ideaal! Via een touroperator geboekt, incl. ontbijt en diner. Prima eten en goed ontbijt. Vriendelijk personeel.

• 6Shelley19-08-2018

Niet voor herhaling vatbaar

Locatie en omgeving is echt prachtig! Helaas zijn appartementen lelijk, ouderwets, gehorig en heel klein. Airco kost €5,- per dag. Wij waren met 6 pers. waarvan er twee op een slaapbank moesten slapen, matrassen waren doorgezakt. Keuken erg klein met 2 pitten die het slecht deden, koken was niet te doen. Ontbijt is heel goed maar prijzig (€9,- p.p) Dineren is ook prijzig. Zwembad is heerlijk en drankjes mag je meenemen. Personeel is ook echt vriendelijk! Het park is heel schoon en netjes. Nadeel is dat het afgelegen ligt, dichtstbijzijnde restaurants ed ligt 2km van het park. En er is vrijwel niets voor kinderen.

• 6Wilmink15-08-2018

Prachtige locatie, appartement tegenovergestelde

Het complex is prachtig gelegen in het mooie Toscaanse landschap. Park is mooi aangelegd en heeft sfeer. Appartement echter erg klein, donker en vooral: gedateerd. Geen oven/magnetron en slechts een twee pits kookplaat. Dit was jammer, want nu moesten we elke dag buiten de deur eten (voor 5 volwassenen koken op een 2 pits toestel is geen doen). Het eten bij het restaurant is prima, maar prijzig. We kregen één set handdoeken voor een week; persoonlijk vonden wij dit niet erg hygienisch. Appartement werd verder ook niet schoon gemaakt. Zwembad is prima. Lekkere ligbedjes en drankjes mag je meenemen vanaf de bar naar het zwembad. Wij gaan hier niet weer naartoe.

• 8Gezin20-08-2017

Mooi hotel / park

Mooi hotel / park met prachtige tuinen, mooie uitzichten en twee heerlijke zwembaden. Elke donderdag is daar een Toscaanse feest avond. Super gezellig en lekker eten.

• 9Marga15-08-2017

Prachtige omgeving, mooie sfeer!

Heerlijk rustig op deze sfeervolle Fattoria! Fijne zwembaden, eenvoudig appartement, lekker restaurant, prachtige omgeving.

• 9Leon15-08-2017

Super netjes

Vriendelijke ontvangst. Keurig appartement, compleet ingericht en heerlijk dat je bed elke dag wordt opgemaakt. Het terrein is ruim en netjes met aandacht voor details. Ontbijt en diner ter plaatse vonden wij goed geregeld. Zwembaden zijn groot, en ondanks dat alle appartementen vol zaten, heerlijk rustig (geen "ligstoelen handdoeken reservering gedrag"). Prima uitvalbasis om Florence te bezoeken (treinstation vlak in de buurt). Wij zijn 4 dagen geweest en kijken terug op een fijne tijd.

• 5Marleen20-06-2017

Appartement zwaar gedateerd! Locatie wel super!

Deze accommodatie zou goud kunnen verdienen als de appartementen volledig worden gerenoveerd. Zwaar gedateerd! Bijna middeleeuwse stijl. (ik bedoel bijv. gietijzer deurbeslag met houten balken) Alles wat je leest onder andere recenties is nog steeds van toepassing; 2pitten elektrisch kookstel; geen brood of schilmesje; erom gevraagd maar ze negeren herhaaldelijk ons verzoek. (Wel in vinger gesneden door ongeschikt broodmes) Kleine houten stoeltjes. Wij zijn met een baby voor het eerst op vakantie dus zijn wat meer gebonden aan het appartement en dus ook voor het eten/ontbijt. Daarmee is dit verblijf Ongeschikt voor ons.

• 5C220222-08-2016

2 sterren appartement op een 4 sterren locatie

Het is een heel mooi aangelegd parkje met appartementen en hotelkamers, maar het appartement was absoluut het geld niet waard. Een donker gehorig hol, met een treurig 2-pits elektrische kookplaat waar he nog geen ei op kan bakken. Voor de airco moet je extra betalen en die springt vervolgens om elf uur 's avonds uit, wanneer je hem eigenlijk net nodig hebt. Je moet dus geluk hebben met het appartement wat je krijgt (en de buren). Het ligt ook minimaal 20 minuten rijden van een dorp met een supermarkt of de snelweg.

• 8Anton van de Logt30-07-2016

Schitterende locatie !

Het is wat moeilijk vinden, maar als je er eenmaal bent, beslist de moeite waard. Schutterende locatie, ligt wat afgelegen, maar binnen het park heb je bijna alles wat je hartje begeert. Er is een ruime, gratis parkeerruimte buiten het resort. Auto mag niet naar binnen, maar ouderen en mensen die moeilijk ter been zijn zijn, mag je even met de auto het park in om in- of uit te laden. Park kent best wat hoogteverschillen, voor gehandicapten kan de dagelijkse gang best wat problemen opleveren. Wij hadden een schitterende, ruime kamer met groot balkon met uitzicht op één van de twee zwembaden. En verder ook mooi uitzicht op de heuvels. Gratis uitstekende WiFi. Uitgebreid ontbijt in ontbijtrestaurant met terras met wederom fraai uitzicht. Diner prima op eveneens fraai terras. Toscane op z'n best. Zeker voor herhaling vatbaar.

Aparthotel Fattoria Degli Usignoli /Usignolo info

• ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• HalfpensionBeschikbaar