Reviews over San Dalmazio

Ongelofelijk mooie omgeving, mooi appartement

Paul
    4-9-2012

Dit appartement bevind zich in een prachtige omgeving. Toscane is mooi, en het uitzicht vanuit dit appartement bevestigd dit keer op keer. Het appartement is prima. Ruim en van alle gemakken voorzien. De eigenaars zijn ontzettend vriendelijk. Spreken alleen geen woord engels dus houd daar rekening mee. Het zwembad is heerlijk, al is de ruimte om het zwembad wat aan de krappe kant. Enige minpuntje voor ons was ed tijd naar andere plaatsen. Het dichtst bijzijnde dorp met redelijke supermarkt is Pomerance. Dit is ongeveer 15 km rijden, maar door alle bochten etc. minimaal een half uurtje weg. Ook b.v. Volterra of San Gimignano is qua afstand niet ver, maar je moet er wel een uurtje voor uit trekken. Al met al hebben we ons prima vermaakt, en ontzettend genoten van alle rust !!!!

Wij gaan dit jaar voor de 4° maal terug

Frederik Deca
    13-2-2011

Agriturismo Apparita in San Dalmazio is een enige verblijfplaats welke centraal gelegen in het hartland van Toscane. Met een uitstekende en zéér vriendelijke bediening en daarbovenop uitgelezen gerechten is het een oase in de jachtige toerismeindustrie.Warm aanbevolen. (2004 - 2005 - 2007 -2011 )

Rustige ligging met mooi uitzicht, lekkere Toscaanse en

C Nuyens
    16-6-2008

Rustige ligging met mooi uitzicht, lekkere Toscaanse keuken en vriendelijk onthaal.

Een aanrader

heel leuk verzorgd huis, met zeer vriendelijke huisbaas

veerle de reu
    2-8-2006

heel leuk verzorgd huis, met zeer vriendelijke huisbaas.

de ligging met zicht op het dorp en de velden van de huisbaas is zaalig.

aangenaam maar heel klein dorpje, waar je 's avonds eenvoudig maar lekker en heel goedkoop kan gaan eten.

uitstekende ligging om steden zoals sienna, volterra en san gimignano te bezoeken!

San Dalmazio scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews