Aparthotel Tenuta il Corno

AparthotelWeer vandaag26°13°
9,9

We hebben een aantal aanbieders voor Tenuta il Corno voor je op een rij gezet:

1 review over Aparthotel Tenuta il Corno in het Nederlands

geweldig zomerverblijf

Miny Leegwater
28-10-2011

Dit hotel ligt op een fantastische plek in Toscane aan de chianti route!

Geweldige kamers, een mooi zwembad en een grote tuin met ligstoelen van waar je een geweldig uitzicht hebt op de heuvels van Toscane!

Het eten in hetvrestaurant is meer als geweldig en de eigenaresse loopt er als een Joop Braakhekke doorheen en voorziet je van heerlijke eigen huis Chianti. Kortom in een woord een geweldig punt om Toscane te verkennen, 20km vanaf Florence. 30kn van Sienna en schitterende plaatsen in de direkte omgeving

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Tenuta il Corno in San Casciano in Val di Pesa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Tenuta il Corno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Tenuta il Corno scoort een 9.92 uit 10 op basis van 3 reviews.