Hotel Monti

Hotel Monti
8,5

5 tips over Hotel Monti

Ingbert Bijnens, 8-8-2015
Vroeger kon je kiezen uit 2 menu's, nu enkel uit 1. Dit was jammer (doch niet onoverkomelijk, want aanpassing was altijd mogelijk).
Greunlinx Raf, 8-9-2013

Ligt redelijk centraal. Pisa-Lucca doe je zo'n 45min over, Firenze 50min en Siena ongeveer anderhalf uur.

Ook de kuststreek (Livorno) bereik je op een uurtje.

De wegen liggen er soms wel slecht bij .....

Herman van der Span, 15-8-2012
Geschikt voor gezinnen met kleine kinderen of echtparen zonder kinderen

We hebben een aantal aanbieders voor Monti voor je op een rij gezet:

dirkh345, 4-8-2012
De koffie bij het hotel is bepaald niet lekker, wij zijn bijna iedere ochtend naar Bottega La Toscana gelopen (paar honderd meter, gelegen in het 'centrum' van San Baronto) waar ze heerlijke biologische capuccino voor EUR 1,10 hadden. Verder kun je in het hotel goed eten. Ik zou vooral niet bij Restaurant Victoria (iets verderop) gaan eten, want matig en slechte bediening. Verder kun je overal erg goed eten.
Bert Jongen, 3-8-2012
Het dagmenu met verse streekproducten is zeer aan te bevelen.

We hebben een aantal aanbieders voor Monti voor je op een rij gezet: