Hotel Monti

61 reviews over Hotel Monti in het Nederlands

Geen tweede keer!

Mandy de l'Or,
30-9-2018

Ligging boven op d berg met een mooi uitzicht vanaf de straatkant, andere kanten geen uitzicht over het dal. Ontbijt was goed voor Italiaanse begrippen. Kamers klein maar werden goed schoongemaakt. Diner was helaas slecht. Keuze uit drie voorgerechten en twee hoofdgerechten per dag. We hebben telkens iets anders gekozen maar werden elke dag teleurgesteld. Terwijl de Italiaanse keuken zo mooi kan zijn. Met zijn pasta's, vleesgerechten en dolci's. Derhalve ondanks het half pension maar een aantal keren ergens anders gaan eten.

Uitstekend hotel.

Freddy W,
31-8-2017

Het is een uitstekend hotel om een paar dagen in te vertoeven. De ligging is prima, het dorpje ligt op een hoog punt op een berg. Dit hotel is uitstekend om te verblijven als je diverse plaatsen in de regio wilt bezoeken zoals Vinci, Pisa en Lucca. Vanuit het hotel zijn deze plaatsen goed bereikbaar en niet al te ver rijden.

Het hotel ziet er schoon en verzorgd uit met een prettig zwembad en mooie tuin. De kamers zijn niet bijster groot, maar ruim voldoende en de bedden liggen goed. Het ontbijt was lekker, vers en er is voldoende keus. Ook het diner is goed. Maar absolute aanraders in het dorpje zijn twee specifieke restaurantjes. Pizzeria Victoria vanwege gastvrijheid en lekker eten en restaurant La Casetta. Met La Casetta in het bijzonder. Een restaurant gelegen op een puntje van de berg met schitterend uitzicht. Het eten is onwijs goed. Ze serveren alleen maar lokale producten. Vleeswaren, groentes, fruit, koffie en drank. Alles komt uit de regio en dat proef je. Een absolute aanrader. Zorg er wel voor dat je van te voren reserveert, anders is er absoluut geen plek voor je.

Nog steeds een aanrader!

Gerard en Jolanda,
6-8-2017

We zijn dit jaar terug in hotel Monti. En nog steeds heerlijk vertoeven hier. Ze hebben van de winter hard gewerkt om de buitenkant te moderniseren en dat is prima gelukt! Een frisse, hippe uitstraling.

De kamers zijn netjes en prima in orde. Het eten is echte Italiaanse keuken en is elke dag een feestje.

Wij komen hier zeker nog eens terug.

Gezellig familie hotel

Hella,
5-8-2017

Mooi gelegen zwembad

Mooie kamer met uitzicht

Slecht bed

Heerlijk eten

Jammer dat er s aonds helemaal niets te doen is in het hotel of de omgeving

Prima hotel

Willem rhijnsburger,
24-7-2017

Hotel Monti geboekt via touroperator. Prima hotel met een goede prijs kwaliteit verhouding. Pluspunten zijn het prima avond eten,wat ook een rustpunt van de dag Is en het ontbijt.

Ook het zwembad met de ruime tuin zijn heerlijk.

Jammer dat de buitenbar niet open Is.

Goed hotel met vriendelijk personeel en een aangename sfeer

super

bert mulder,
27-5-2017

Het eten was zeer goed een avondvullend programma van s avonds 8 tot 10 uur zeer leuke mensen ontmoet en ontzettend veel plezier gehad . De gastvrouw en haar man waren erg vriendelijke mensen .Ontbijt en diner waren zeer goed en echt Toscaans . Personeel was fantastisch en behulpzaam . Kamers zijn netjes . We hadden een kamer met terras . Vanuit het hotel prima uitstapjes naar omliggende steden zoals siënna - florance - lucca - san gimiano - pissa . Het is echt een aanrader goede prijs en kwaliteitsverhouding

goed,gastvrij,fantastische kok,gezellige diners

berendina johanna
27-9-2016

Een leuk uitziend hotel in een mooie rustige omgeving met volop wandelmogelijkheden en een goede basis voor dagtripjes naar omliggende steden zoals Pistoa, Florence, Luca, Pisa etc.

Het avondeten is meer dan goed en wordt gezellig uitgeserveerd.

Erg leuk dat bij een aantal gangen voor de 2 de maal nog een extra portie aangeboden wordt.

De kamer was eenvoudig en niet groot maar praktisch en bevatte alles wat wij nodig hadden zoals een goed bed, airco, voldoende kastruimte etc.

Er waren voldoende buiten zit plekken rondom het hotel incl. zwembad(je) , ligbedden,parasols,hangmatten en buiten bar(niet in gebruik in september)

Wel jammer dat de beplanting en het terras meubilair maar matig onderhouden werden.

Ook het ontbijt was prima in orde!

Geweldig hotel, lekker eten en prima service!

Ellen Bosman
15-9-2016

Het hotel ligt op een mooie locatie met een fijn zwembad.

Centraal gelegen voor uitstapjes naar Florence, Siena en Luca, en we zijn zelfs naar Cinque Terra geweest, was wel even rijden, maar zeer de moeite waard.

Het personeel is zeer behulpzaam en heeft zelfs voor mij glutenvrij gekookt.

Helemaal Top.

Cultuur en heerlijk eten

Thea
16-8-2016

Het avondeten is geweldig, vriendelijk personeel, heerlijk zwembad, super centraal gelegen dicht bij Lucca, Pistoia, Pisa, Florance en Sienna.

Wat een heerlijk verblijf in dit hotel!

Gerard en Jolanda
15-8-2016

Hotel Monti is een klein hotel met heel vriendelijke eigenaren en medewerkers. De kamers zijn netjes. Bij het zwembad is het heerlijk vertoeven met het warme weer dat wij hadden. Het ontbijt prima. Het avondeten is een hoofdstuk apart. Elke avond weer een verrassing hoe het zou smaken. Zo lekker allemaal! Elke dag de keuze uit 2 gerechten voor de gangen na het voorgerechtje. En dan tot slot het dessert. Wij hebben elke maaltijd met smaak gegeten. Ook vonden we het leuk dat ze na bijv. de pasta nog even met de schaal rond gingen voor de liefhebbers.

In de omgeving is genoeg te beleven, de afstanden naar leuke steden als Pisa, Lucca en Florence zijn prima te doen.

Maar ook de kleinere dorpen in de buurt zijn de moeite waard, zoals Pistoia, met op zaterdag een leuke markt.

We gaan er zeker nog eens heen!

We hebben een aantal aanbieders voor Monti voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Monti in San Baronto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Monti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.