Appartement Montefiore

ItaliëToscaneSan Baronto

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Montefiore voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 17 reviews
+88/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.8GoedScore uit 17 reviews
  • 8.7Ruimte

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

19 Reviews over Montefiore

• 6Henriette28-08-2012

weet bij wie je boekt!

Hebben via touroperator geboekt; een 2-kamerapp. inclusief airco met als preff. rustig gelegen en ruim terras. Hebben gekregen; een grote ruimte met houten schot als afscheiding naast het bed, geen airco, aan de straatkant en een balkon/terras van 4m2. Gereclameerd bij de eigenaresse maar deze verwees ons direct door naar de reisorganisatie. Deze verwees ons door naar andere touroperator. Op internet is de omschrijving van touroperator m.b.t. de airco reeds aangepast ( i.v.m. meerdere klachten?). We kregen een ventilator, veel te klein voor koelte, aangeboden. In twee weken geen schoon bed (42gr. en 's nachts 28gr.) en 1setje handdoeken (3 stuks), tussendoor geen schoonmaak. Eigenaresse heeft verteld dat dit alleen voor gasten van touroperator geldt omdat zij hier niet voor betaald krijgt. GRATIS wasserette blijkt wasmachine van eigenaresse, hier moet je voor betalen, en de poolbar blijkt niet te bestaan.

• 4Peter 29-07-2012

Mooi appartement maar erg lawaaiierig

Appartement is mooi, ligging erg dicht op de weg. Nadelen erg veel lawaai, tot diep in de nacht muziek van de pub naast het appartement. Daarnaast erg weinig parkeergelegenheid. Auto moet soms half op de straat worden gezet.

• 7Marischka de Bake06-09-2011

Goede uitvalsbasis zeer vriendelijke en behulpzaam

Onze ervaring is zeer goed met dit appartementencomplex. Bij de receptie hebben ze zeer vriendelijke mensen zitten. Allemaal even behulpzaam. Als je maar gewoon vraagt als je ergens mee zit. Wij zouden dit appartementencomplex een ieder aanraden.

• 8elise07-06-2011

Prima appartement

Wij zijn hier eind mei / begin jun i geweest .Hartelijke ontvangst. Groot appartement. Wij hadden een balkon/terras waar 's morgens en na 17 uur de zon was. (Zijkant/achterkant gebouw) Heerlijjk koel. Inderdaad aan de doorgaande dorpsweg, maar vnl. overdag hoor je meer autolawaai. 's Nachts is het rustig. En overdag ben je toch meestal op pad. Zwembad prima om lekker af te koelen en groot terras erbij (uitzicht op dal). Keukeninventaris simpel (maar voor weinig geld kun je in het dorp eten...). Neem voor zekerheid kurkentrekker mee en koffiefilters (die konden we in deze tijd niet in de dorpswinkel aldaar kopen) . In het dorp genoeg eenvoudige eetgelegenheden en in het cafe kun je indien nodig ontbijtje nemen, zoals de Italianen veel doen: croissants/ belegde broodjes en koffie. Vriendelijke mensen en inderdaad veel wielrenners die "de berg doen". Golfbanen bij o.a. San Miniato,(eenvoudig maar mooi) Montaione (schitterend!),Montecatini (prachtig) Viinzi en Monteluppo

• 8R. van Ekeren21-08-2010

Goede uitvalsbasis

Keurig appartement voor mensen die ervan houden om veel dagtochten te maken (zoals wij). Het is een appartementencomplex met niet heel veel kamers, dat aan een drukke straat op een berg staat. Het verkeer is goed te horen vanuit de kamers, wat af en toe wel vervelend kan zijn. De kamers zijn wat gedateerd, maar de inrichting is klassiek en daardoor tijdloos. Het zwembad is niet groot, maar wel fijn dat het aanwezig is. Al met al, waren wij te spreken over de kwaliteit van de kamer, vooral doordat deze lekker ruim was.

In het dorp, San Boranto, is niets te beleven. Wel zijn er 4 restaurantjes, welke we allemaal hebben uitgeprobeerd. Hier krijg je een zeer zeer zeer good value for money. Ook al zit je op plastic stoelen, krijg je heerlijk eten in grote porties en tegen een absoluut redelijke prijs (bv.: bij 2 personen; voor / hoofd / na incl. 2 halve liters bier en een fles wijn voor €35 in totaal). Vanuit hier zit je met max. 1 uur in Pisa, Maranello, Sienna, Luca. Florance is 25 min.

• 8Loes24-06-2010

12 t/m 19 juni 2010 geweest. wij vonden het een mooi, ruim en schoon appartement. Sanitair was prima. Enigste min puntje was, dat er alleen bij aankomst schone handdoeken op de kamer lagen, rest van de week geen schone meer gekregen. Schoonmaakster kwam alleen om prullen- bak in de keuken leeg te maken. Gra- tis Airco. Voor de rest, mooie omgeving, weinig variatie in restaurants, overal pizza en pasta. Ondanks dat we niet zo goed weer hadden, hebben we een hele fijne vakantie gehad, heel veel mooie dingen gezien. Vooral Carrara was ontzettend mooi.

• 8Marius Ammerlaan14-08-2009

Goede plek waar je vanuit om toscane kan bekijken

"Appartement Montefiore in San Baronto is een goed appartementencomplex vanwaaruit je Toscane kan gaan bekijken. Verder in San Baranto is weinig of niet te beleven, uitstekende Pizzeria pal naast appartementencomplex, goed zwembad en veel wielrenners. Al met al een goede plaats om te vertoeven.....

• 8Wim08-07-2009

Prima, maar bijzonder gebouw

Appartementengebouw is erg bijzonder gebouwd. Volgens ons is er niet één kamer gelijk. Wij hadden een 2 kamer appartement aan de achterzijde met een ruim terras. Het terras moest worden gedeeld met de buren en zoals meerdere terrassen zijn ze ook de doorloop van beneden naar het hoger gelegen mooi mar in juni nog koud zwembad. Het was een erg schoon, ruim appartement met een fraaie en ruime badkamer. Er was geen echte zithoek, maar meer een ruime eetkeuken met een slaapbank. Voor twee personen prima. In het kleine dorpje is niet veel te beleven, maar je kunt er erg goed en goedkoop eten in de paar restaurantjes. Er is een grote supermarkt in een nabij gelegen iets groter plaatsje.

• 0w.pijnenburg29-06-2009

mooie plek

goed appartement , vraag wel om een appartement met balkon,anders is het wel vervelend.dorpje voldoet aan de basis benodigdheden. zelfs een vvv. geen uitgaansleven. wel goede uitval om alle mooie plaatseen te zien. vriendelijke beheerster.waarvan er een alleen italiaans spreekt en de ander ook engels. wij waren zeer te spreken over deze bestemming.heel mooi uitzicht over de bergen. ligt wel hoog met wat haarspeldbochten. zijn zelf busopstapplaatsen.

• 8selmajacobs29-06-2009

erg mooi

wij waren verrast door het appartement, een 2 kamer appertement is groot, voor 2 personen,met luxe badkamer, mooie keuken, neem wel zelf spullen mee om koffie te zetten zoals een kan en een filter. keuken spullen zijn simpel maar goed om een maaltijd te bereiden, 2 electrische kookplaten. goede bedden ,linnengoed en handdoeken waren aanwezig. mooi zwembad parkeergarage voor 8 auto's die wel soms vol was. lift is aanwezig enige nadeel is de vrij drukke weg die voor het appartement loopt de eerste dag is dat hinderlijk, daarna wen je eraan. s'nachts valt het mee. ligt best wel hoog in de bergen , te bereiken via verschillende behoorlijke bochten. goed te doen, op 40 km van florence. bakker aanwezig met wat kruidenierswaren, een vvv.l 2 lekkere restaurantjes een aanrader. niet met kinderen.

Appartement Montefiore info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij