8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Albergo Bellavista voor je op een rij gezet:

59 reviews over Hotel Albergo Bellavista in het Nederlands

Super goed

Edwin Bouwmeester
7-8-2014

We zijn er weer geweest en het was weer super mooie kamer goed eten alles goed

Gereisd met partner in juli 2014

we love bella vista

lorraine
13-8-2013

for the third time we stayed at bella vista.witha group of ten, all different ages we once again had a wonderful time thanks to guiseppe and his team. you get much more than you pay for .we all had a wonderful time so thankyou guiseppeonce again!

Gereisd met vrienden in juli 2013

Goed hotel

Edwin Bouwmeester
8-8-2013

Een super hotel ontvangst was super praten vloeiend engels en doen daar ook erg hun best in .personeel was super ,eten ook super .ligging van het hotel grandioos .vanaf het zwembad een super mooi uitzicht daar kun je je uren meevermaken .hotelkamer was iets minder geen airco wel ventilators maar met die hiete was dat ook niet erg fijn .wij hebben er super 6 dagen gehad en geven het zeker een 10.

Gereisd met partner in juli 2013

D-reizen

Een droom die in duigen viel...

rob_56
7-7-2013

Gezien alle positieve reacties op dit hotel, hebben wij besloten om onze vakantie hier door te brengen.

Het hotel ligt bovenop een heuvel en heeft een mooi uitzicht over de onderliggende vallei. Bij aankomst wordt je vriendelijk geholpen en wordt er een kamer toegewezen en vanaf dat moment begint de 'toscaanse' droom uiteen te vallen.

Op het uitzicht en service bij aankomst na, kan ik niks positiefs over dit hotel melden. Het verbaast mij dat alle mensen zo positief zijn over dit hotel, omdat de werkelijkheid toch echt tegen valt.

Een korte samenvatting van de goede en slechte ervaringen:

Goed - Uitzicht - Aankomstservice

Slecht - Ligt aan een drukke weg (05:00 s'ochtend ben je wakker) - Extreem gehorig (je hoort alles!) - Oud meubilair (10 jaar geleden al aan vervanging toe) - Keihard bed (mijn vrouw had gewoon last van haar ribbenkast) - Geen service op het terras (eigenaar zit achter je bier te drinken, maar weigert je bestelling op te nemen)

Na 1 dag vertrokken naar Nederland

Gereisd met partner in juni 2013

Niels5
20-3-2013

Het verblijf hier was gewoonweg super. Guiseppe, de gastheer, is SUPER vriendelijk en niks is te veel gevraagd. Hij geeft zeer goede tips wat te bezichtigen en welke route het mooiste ernaar toe is. Het eten is zeer lekker en het ontbijt is er voldoende uitgebreid. Vanaf het zwembad is het uitzicht op de vallei prachtig. Het is ook een ideale uitval basis om de grote Toscaanse steden te bezoeken als Pisa, Firenze, Sienna, Lucca, ...

Gereisd met partner in Mon Jul 16 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Alora ...

Frank
20-9-2012

Het Bellavista is werkelijk fantastisch : het eten kán niet verbeterd worden, het uitzicht op de vallei is adembenemend, gastheer Giuseppe is zéér innemend, Rachel is een erg vlotte en meegaande dienster. Het ontbijt in buffetvorm is héél uitgebreid : dagelijks 8 soorten broodbeleg (kaas/vlees) met daarnaast nog yoghurt, vers fruit, gebakjes, enz ... . Tijdens het diner worden, én enorme, én verrukkelijke, schotels opgediend.

Gereisd met partner in september 2012

Wow!

Yvonne
26-8-2012

Bellavista heeft al onze verwachtingen waar gemaakt en meer. De service is TOP! Personeel super vriendelijk. Kamers zijn prima voor een 3 sterren hotel. Het is lekker vertoeven bij het zwembad met een mooi uitzicht over het dal. Het ontbijt is goed en het eten 's avonds subliem. Prijs/kwaliteitverhouding is zeer goed. Wij gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in augustus 2012

Gastvrijheid voorop!!!

adsl281323
27-7-2012

Enorm gastvrij. Eten prima, ontbijt prima. Dus perfect!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Op en top italiaanse gastvrijheid

Sanne
17-1-2012

Hotel Albergo Bellavista is wat mij betreft het meest gastvrije hotel waar ik ooit gelogeerd heb. Guiseppe en zijn team waren zulke warme mensen die keihard werken en dan nog zo attent zijn. Tijdens onze vakantie was ik jarig, bij het ontbijt kreeg ik champagne van het huis, mijn verjaardag hadden ze via de incheck achterhaald. Iedere ochtend vroeg guiseppe aan ons wat de plannen waren, hij tipte ons dan vaak nog even waar te parkeren en de beste ijssalon van de stad. Bij aankomst werden we begeleidt naar de kamers, iets wat ook zeker niet in ieder hotel gebeurd!

De keuken van bellavista was fantastisch. We hebben hier de heerlijkste risotto, lasagne en tiramisu ooit gegeten op 6 van de 7 dagen dat we er waren (1 dag pizza). Op een avond was er live muziek, de kwaliteit was hilarisch maar het was enorm gezellig.

De omgeving is prachtig, vanaf het plateau iedere avond een prachtig uitzicht op de zonsondergang op de valei.

De kamers waren niet heel bijzonder, helaas geen airco.

Gereisd met partner in augustus 2011

Echt geweldig gelegen

VanderO
10-10-2011

Ligt mooi in etages tegen de berg op. Pas mooi verbouwd. Guiseppe is een wereld vent

Gereisd met partner in juli 2007

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Albergo Bellavista in San Baronto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Albergo Bellavista zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.