Hotel Albergo Bellavista

6.4VoldoendeScore uit 63 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

66 Reviews over Albergo Bellavista

• 6Ciska24-08-2021

Prachtig maar pas op!

Wij zijn begin augustus in hotel bellavista geweest, 5 nachten. Het hotel ligt op een berghelling. Parkeren is moeilijk want je parkeert aan de straat. De lokatie is prachtig. Maar het hotel minder. Zeer vervallen kamers. Er is geen airco, terwijl dit wel op de site staat. Wij hebben geboekt bij jong intra. Ze hebben ventilatoren. Je moet ondanks dat er een lift is, enorm veel trappen lopen, om boven bij het prachtige zwembad te komen. Kamer was redelijk schoon, wij hebben om één grotere kamer gevraagd, die we ook kregen. De eerste kamer was zo klein dat we nauwelijks langs het bed konden lopen. Ook in de douche, met gordijn, konden we niet om draaien. Douch was erg slecht, een klein straaltje.Ontbijt was oké, maar je eet met bamboe bestek en van bordje, met plastic bekers. Lang wachten.Denk eraan dat je reserveert om te eten bij de restaurants aan de weg. Deze zijn zeer goed en goedkoper dan helemaal boven in het hotel eten.

• 7Astrid van der grind23-09-2019

Het Hotel was super goed. Goed ontbijt en het Diner was echt super goed We hadden een mooie kamer uitzicht op de vallei prachtig. Kamer was schoon Werd heel vriendelijk ontvangen. De eigenaresse gaf goed uitleg om iets bezichtigen. We hebben het super gehad in Hotel Bellevista 👍👍👍

• 9Edwin Bouwmeester07-08-2014

Super goed

We zijn er weer geweest en het was weer super mooie kamer goed eten alles goed

• 10maya en jan hanssen van der naald21-10-2013

Thuisgevoel

Afgelopen zomer hebben we, evenals vorig onze vakantie doorgebracht in Bella Vista. Er waren redenen genoeg om weer te gaan, de ongeevenaarde gastvrijheid van gastheer Giuseppe en het personeel, de Toscaanse sfeer, het eten, super was het en is het.. Wij zijn ook dit jaar bepaald niet teleurgesteld, het was zo mogelijk nog beter.
    We voelen er ons helemaal thuis, een soort verwenkuur. Giuseppe, we komen zoals beloofd zeker terug!!!

• 10lorraine13-08-2013

we love bella vista

for the third time we stayed at bella vista.witha group of ten, all different ages we once again had a wonderful time thanks to guiseppe and his team. you get much more than you pay for .we all had a wonderful time so thankyou guiseppeonce again!

• 8Edwin Bouwmeester08-08-2013

Goed hotel

Een super hotel ontvangst was super praten vloeiend engels en doen daar ook erg hun best in .personeel was super ,eten ook super .ligging van het hotel grandioos .vanaf het zwembad een super mooi uitzicht daar kun je je uren meevermaken .hotelkamer was iets minder geen airco wel ventilators maar met die hiete was dat ook niet erg fijn .wij hebben er super 6 dagen gehad en geven het zeker een 10.

• 4rob_5607-07-2013

Een droom die in duigen viel...

Gezien alle positieve reacties op dit hotel, hebben wij besloten om onze vakantie hier door te brengen.

Het hotel ligt bovenop een heuvel en heeft een mooi uitzicht over de onderliggende vallei. Bij aankomst wordt je vriendelijk geholpen en wordt er een kamer toegewezen en vanaf dat moment begint de 'toscaanse' droom uiteen te vallen.

Op het uitzicht en service bij aankomst na, kan ik niks positiefs over dit hotel melden. Het verbaast mij dat alle mensen zo positief zijn over dit hotel, omdat de werkelijkheid toch echt tegen valt.

Een korte samenvatting van de goede en slechte ervaringen:

Goed - Uitzicht - Aankomstservice

Slecht - Ligt aan een drukke weg (05:00 s'ochtend ben je wakker) - Extreem gehorig (je hoort alles!) - Oud meubilair (10 jaar geleden al aan vervanging toe) - Keihard bed (mijn vrouw had gewoon last van haar ribbenkast) - Geen service op het terras (eigenaar zit achter je bier te drinken, maar weigert je bestelling op te nemen)

Na 1 dag vertrokken naar Nederland

• 1eliki12-04-2013

NON APRITE QUELLA PORTA!!!!!

(prenotato da 2 sett.) Arrivati in albergo ci viene data una camera con bagnetto (senza piatto doccia), televisore inutilizzabile e sporca. Abbiamo passato fazzoletti su comodino e piastrella.Chiediamo alla ragazza della reception di sistemare le cose: Ci è stata offerta una seconda camera, più carina della prima, ma con lo stesso problema. Chiedendole di provvedere alla mancanza di pulizia mentre facevamo un giro, al rientro siamo stati accolti dal responsabile il quale, dicendo che le donne delle pulizie non erano all'altezza, che non era possibile contattarle, che eravamo in campagna dovevamo capire… ci ha liquidati. L'albergo si trova su una strada trafficata di un paese che non è in aperta campagna e la polvere era ovunque: tutto l'albergo era in condizioni igieniche pessime. L'atteggiamento del direttore è stato offensivo: la mancanza di pulizia era oggettiva (confermato dalla stessa ragazza della reception) e non è stato fatto nulla per risolvere un problema di non poco conto.

• 10Niels520-03-2013

Het verblijf hier was gewoonweg super. Guiseppe, de gastheer, is SUPER vriendelijk en niks is te veel gevraagd. Hij geeft zeer goede tips wat te bezichtigen en welke route het mooiste ernaar toe is. Het eten is zeer lekker en het ontbijt is er voldoende uitgebreid. Vanaf het zwembad is het uitzicht op de vallei prachtig. Het is ook een ideale uitval basis om de grote Toscaanse steden te bezoeken als Pisa, Firenze, Sienna, Lucca, ...

• 9Frank20-09-2012

Alora ...

Het Bellavista is werkelijk fantastisch : het eten kán niet verbeterd worden, het uitzicht op de vallei is adembenemend, gastheer Giuseppe is zéér innemend, Rachel is een erg vlotte en meegaande dienster. Het ontbijt in buffetvorm is héél uitgebreid : dagelijks 8 soorten broodbeleg (kaas/vlees) met daarnaast nog yoghurt, vers fruit, gebakjes, enz ... . Tijdens het diner worden, én enorme, én verrukkelijke, schotels opgediend.

Hotel Albergo Bellavista info

• KluisNiet beschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar