Vakantiehuis Fienile Il Poggiolo

2 reviews over Vakantiehuis Fienile Il Poggiolo in het Nederlands

Nooit meer

Laurens en Amanda
21-9-2014

Dronken beheerder bij aankomst, kale lege verblijfsruimte. Lijkt niet op de foto's. Bedden zo versleten dat de lattenbodem het begaf. Het uitzicht was het enige pluspunt, maar na 1 nacht zijn we halsoverkop vertrokken. En dat heeft drie sterren......... Een aanfluiting!!!

Gereisd Met partner in augustus 2014
2007

Vriendelijke verhuurders sfeervol 4 persoons huis

Brenda
3-7-2007

Vriendelijke verhuurders sfeervol 4 persoons huis. Ramen 2 slaapkamers (2 persoonsbed, 2 eenpersoonsbedden) voorzien van horren. 2 badkamers: douche,wasbak,toilet. Keuken: herriemakende goedwerkende vaatwasser, klein oventje, ruime koelkast+vriezer. Slaapbank woonkamer, eigenlijk niet geschikt als bank om op te zitten. Omheinde (hek en hoge bomen) eigen tuin. Overdekt terras met zitje. Ook nog een 4 en 10 persoons huis, worden verhuurd en huis van de eigenaren. Grote gemeenschappelijke tuin met zwembad, ligbedden en stoelen. Wat hoger gelegen, je gaat met een slingerweg naar boven. Lopend even boodschappen doen in Rufina is er niet bij. Heerlijk gegeten bij restaurant met vriendelijke bediening: Restaurant Il Girarrosto, Via Garibaldi 29 in Pontassieve (ma gesl). Afrader:Pizzeria Far West, iets voorbij eerdergenoemd restaurant, onvriendelijke bediening, slecht eten. Prima treinverbinding Rufina (gratis parkeren) naar Firenze. Mooie wandeling uit ANWB boekje wandelgids Toscane

Gereisd Met partner in juni 2007

Vakantiehuis info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Fienile Il Poggiolo in Rufina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Fienile Il Poggiolo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.