Reviews over Rosia

Super mooi.

Ivonne,
    24-7-2013

Hele mooie locatie, geweldig zwembad. De eigenaresse is zeer behulpzaam, zelfs met ons naar de dokter en naar ziekenhuis geweest voor de vertalingen. Wij waren hier voor de tweede keer en gaan zeker weer terug.

Prachtige Borgo in hartje Toscane (Siena)

M. Krijger,
    10-5-2012

Borgo Michela of Borgo di Barigianino ligt ± 15 km van Siena, bij het plaatsje Rosia. Het is een prachtige borgo met 8 appartementen, rustig gelegen. Geboekt via Touroperator. Wij zaten in app. Bacco (6 pers), met vaatwasser en wasmachine. Originele en smaakvolle Toscaanse inrichting, lekker koel voor de zomer. Groot restaurant waar de eigenaren een paar keer per week een heerlijk diner bereiden, geserveerd op de gemeenschappelijke patio. Rest. heeft een raam met uitzicht op het zwembad onderwater. Erg leuk! Mooi en diep - niet verwarmd - zwembad, incl. whirlpool en heerlijk zonneterras. Ook hier uitzicht over de heuvels. Gemeenschappelijke BBQ en draadloos internet. Eigenaresse zeer behulpzaam en vriendelijk en spreekt goed Engels. En, niet onbelangrijk, een COOP op 5 min. lopen (!). 's Ochtends voor de verse broodjes. Wij, gezin met twee tieners, hebben een top tijd gehad. Florence, Siena, San Gimignano etc. allemaal op berijdbare afstanden. Ideale locatie dus! Aanrader!!

Mooi landhuis in schitterende omgeving

Jeroen,
    10-9-2011

Vriendelijke eigenaar die op het complex woont en er alles aan doet om het de gasten naar de zin te maken. Ruim appartement, van alle gemakken voorzien, zelfs een wasmachine en vaatwasser. Er is een restaurant maar hier wordt niet dagelijks gekookt. Wel was er een BBA avond en een pasta/pizza avond.

Geweldig

Janine,
    12-8-2008

Mooie plek,vriendelijke mensen. de huisjes zijn basic ingericht maar wel geriefelijk! Wij hebben er een heerlijke week gehad, de kinderen vonden het ook te gek!Vooral het uitzicht vanaf het zwembad over de toscaanse heuvels is adembenemend! De weg er naartoe is wel heel erg hobbelig en stoffig.( met een klein autootje heb je een probleem.)

Prachtige Borgo! De huizen zijn erg mooi en het zwembad De

Nederlof,
    11-10-2007

Prachtige Borgo! De huizen zijn erg mooi en het zwembad geweldig. De sfeer is informeel en de eigenaresse is erg behulpzaam. Enige nadeel is dat een kinderzwembad ontbreekt. Echt een aanrader!

Rosia scoort een 6,5 uit 10, op basis van 2 reviews