Hotel Marrani

Hotel Marrani
8,2

Laatste review

Hotel Marrani is een familiehotel, dat wij ieder jaar bezoeken. Het weerzien wordt steeds warmer en hartelijker. Het verblijf bij deze gastvrije mensen voelt als balsem voor de ziel!

Kenmerken
Restaurant
Peuterbad
Parkeren mogelijk
Kinderopvang

164 reviews over Hotel Marrani in het Nederlands

Bestaat er een superlatief voor super?

Yvonne,
1-11-2018

Fantastisch, gezellig, schoon hotel.

Marlies Rademaker,
19-10-2018

Prima familiehotel met erg vriendelijk personeel. Het diner was elke dag weer heerlijk. 8 dagen en elke dag weer iets anders op het menu. De kamer was ruim en schoon. Een hotel waar je je snel thuis voelt.

Florence is prima per trein te bereiken.

Een groot familie hotel, geschikt voor grote partijen. Prima schone kamers. Heerlijk 4 gangen diner. Goed ontbijt. Ligging tegen de bergen. Erg vriendelijke bediening.

We hebben een heerlijke week gehad.

Een 2e bezoek waardig!

A. Knoef,
30-8-2018

Een goede uitvalbasis om diverse uitstapjes te maken! Een heel gezellig familiehotel met zéér vriendelijk en behulpzaam personeel. Ze proberen het iedereen zo goed mogelijk naar hun zin te maken. Het eten was voortreffelijk en bestond elke dag uit 4 gangen. Het is geen modern hotel, maar alles ziet er netjes verzorgd en schoon uit. Elke dag schone handdoeken enz.

aanrader

R.v. Duijnhoven,
21-5-2018

Leuk en vriendelijk hotel, schone kamers.

eenvoudig ontbijt, heerlijk diner, gastvrij

Prima overnachtingsmogelijkheid.

Door,
4-5-2018

Schone, erg rustige kamer in aparte huisjes. Minder misschien dat je een heel klein stukje moest lopen naar de ontbijt- en eetzaal. Dus als het regent word je nat. Het eten was goed, geen culinair hoogstandje maar zeker niet slecht.

Nooit meer

Hvro,
3-1-2018

Wij hebben met een groep oud- en nieuwjaar gevierd in hotel Marrani. Op het terrein staan diverse geschakelde kamers die erg gehorig zijn en waar de tijd van de 60-er jaren is terug te vinden. Als je buur de wc doortrekt ben je wakker. Een krakkend bed met oude dekens en een douche waar je snel moet zijn want het water loopt erg langzaam weg. Daardoor is het ook gevaarlijk in de douchebak omdat het glad wordt. Omdat het winter is wordt de verwarming en warm water overdag uitgezet. Wij hadden een paar zieke medereizigers die de hele dag in de kou hebben gelegen. Heel slecht.

Het personeel is aardig en het eten vond ik niet slecht, maar dit is voor mij eens en nooit meer. Dit hotel is niet van deze tijd en is zeker niet aan te raden

Nooit meer

Yolanda,
13-8-2017

Goed: Het zwembad was erg mooi en schoon. De omgeving zag er goed verzorgt uit. De kamers werden netjes verzorgt en iedere dag schone handdoeken ( Leek op theedoeken)

Niet goed: De kamers boven het restaurant heb ik niet gezien. wij zaten in de huisjes waar 9 kamers per huisje aanwezig waren. Deze waren behoorlijk verouderd. Jaren 70. Erg gehorig, Kleine oude badkamer. Geen airco en een portable tv boven op een hoge kast. Het 3 gangendiner werd uitgeserveerd, dus eten wat de pot schaft. Ontbijt stelde niet veel voor. 'S avonds was er zowel bij het hotel als in het dorpje niets te beleven. 1 Coop op 800 meter. We zaten overal ver vandaan. Dus voor mij, nooit meer.

Erg gezellig hotel

Maan,
29-6-2017

Zeer gastvrij en vriendelijk. Mooie kamer. Helaas geen airco. Goed ontbijt. En fijn zwembad. Eten vonden wij minder. Ze serveren het eten uit dus je hebt geen keus in wat je eet.

Gemoedelijk gastvrij familiehotel.

Loes,
27-6-2017

Keurig en schoon hotel met mooi zwembad en waar je 's avonds lekker kunt genieten ( de zelfgemaakte pasta was heerlijk) van een 4- gangen diner.

Treinstation op loopafstand.

Kras

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marrani in Ronta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marrani zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.