Hotel Marrani

161 reviews over Hotel Marrani in het Nederlands

Een 2e bezoek waardig!

A. Knoef
30-8-2018

Een goede uitvalbasis om diverse uitstapjes te maken! Een heel gezellig familiehotel met zéér vriendelijk en behulpzaam personeel. Ze proberen het iedereen zo goed mogelijk naar hun zin te maken. Het eten was voortreffelijk en bestond elke dag uit 4 gangen. Het is geen modern hotel, maar alles ziet er netjes verzorgd en schoon uit. Elke dag schone handdoeken enz.

aanrader

R.v. Duijnhoven
21-5-2018

Leuk en vriendelijk hotel, schone kamers.

eenvoudig ontbijt, heerlijk diner, gastvrij

Prima overnachtingsmogelijkheid.

Door
4-5-2018

Schone, erg rustige kamer in aparte huisjes. Minder misschien dat je een heel klein stukje moest lopen naar de ontbijt- en eetzaal. Dus als het regent word je nat. Het eten was goed, geen culinair hoogstandje maar zeker niet slecht.

Nooit meer

Hvro
3-1-2018

Wij hebben met een groep oud- en nieuwjaar gevierd in hotel Marrani. Op het terrein staan diverse geschakelde kamers die erg gehorig zijn en waar de tijd van de 60-er jaren is terug te vinden. Als je buur de wc doortrekt ben je wakker. Een krakkend bed met oude dekens en een douche waar je snel moet zijn want het water loopt erg langzaam weg. Daardoor is het ook gevaarlijk in de douchebak omdat het glad wordt. Omdat het winter is wordt de verwarming en warm water overdag uitgezet. Wij hadden een paar zieke medereizigers die de hele dag in de kou hebben gelegen. Heel slecht.

Het personeel is aardig en het eten vond ik niet slecht, maar dit is voor mij eens en nooit meer. Dit hotel is niet van deze tijd en is zeker niet aan te raden

Nooit meer

Yolanda
13-8-2017

Goed: Het zwembad was erg mooi en schoon. De omgeving zag er goed verzorgt uit. De kamers werden netjes verzorgt en iedere dag schone handdoeken ( Leek op theedoeken)

Niet goed: De kamers boven het restaurant heb ik niet gezien. wij zaten in de huisjes waar 9 kamers per huisje aanwezig waren. Deze waren behoorlijk verouderd. Jaren 70. Erg gehorig, Kleine oude badkamer. Geen airco en een portable tv boven op een hoge kast. Het 3 gangendiner werd uitgeserveerd, dus eten wat de pot schaft. Ontbijt stelde niet veel voor. 'S avonds was er zowel bij het hotel als in het dorpje niets te beleven. 1 Coop op 800 meter. We zaten overal ver vandaan. Dus voor mij, nooit meer.

Erg gezellig hotel

Maan
29-6-2017

Zeer gastvrij en vriendelijk. Mooie kamer. Helaas geen airco. Goed ontbijt. En fijn zwembad. Eten vonden wij minder. Ze serveren het eten uit dus je hebt geen keus in wat je eet.

Gemoedelijk gastvrij familiehotel.

Loes
27-6-2017

Keurig en schoon hotel met mooi zwembad en waar je 's avonds lekker kunt genieten ( de zelfgemaakte pasta was heerlijk) van een 4- gangen diner.

Treinstation op loopafstand.

Een fantastisch familie hotel!

Mike
30-5-2017

Gezellige familie en heerlijk eten. Mooie locatie en prima kamers.

Leuk hotel hotel wordt geregeerd door la Mama

Adriana
17-1-2017

Kamers prima alleen in begin s nachts koud gehad. Verwarming wordt s nachts uitgezet. Krijg extra deken bij.

Als er iets stuk is wordt het gemaakt.

Oud en nieuw prima eten, gezellig konden dansen geen goed DJ Maar ja het is Italië.

Giga hotel heel veel gasten met Oud en Nieuw

Simpel, wat oud, maar superpersoonlijk

Ronald
3-1-2017

Dit hotel wordt gerund door een familie, met aan het hoofd La Mama. Het hotel zelf heeft de basis van een goed bed, een douche met warm water, een prima toilet, wifi, stroom en een tv'tje. De kamers zijn ietswat gehorig, maar niet storend.

Het avondeten is ons allen erg goed bevallen. De lekkerste pasta's als eerste gang, goede groenten met vlees of vis als hoofdgerecht en lekkere desserts erna. Altijd meer dan genoeg ook! En voor de vegetariërs en gluten-vrijen werd er voor een waardig alternatief gezorgd. Bovendien wist het personeel na dag 1 al wie de speciale eters waren.

Het ontbijt was ietswat simpeler en meer voorverpakt, maar alsnog erg prima, zeker voor een cultuur waarin ontbijt vaker geskipt dan gehouden wordt.

Absoluut grootste pluspunt van het hotel is de supervriendelijke en persoonlijke benadering van de vaste garde in de hotelfamilie.

Kras

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marrani in Ronta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marrani zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.