Aparthotel Sant'Uberto

6 reviews over Aparthotel Sant'Uberto in het Nederlands

Niet voor ons

W. v. Wageningen
14-9-2016

De ligging is niet onaardig als je nergens heen wilt en alleen in je hotel wil blijven. Nadeel is wel dat al vrij vroeg de zware vrachtauto's langs komen. Deze rijden naar een hoger gelegen mijn en maken gebruik van dezelfde oprijlaan van het hotel (ca 1 km met 4 of 5 kleine lantaarns). Als je geen held bent met in het donker rijden kom je in het donker nooit uit je hotel.

De gebouwen, de kamers en het zwembad zijn best. Het was jammer dat van het overdekte terras van het restaurant een soort van biergarten was geworden door de zeilen. Als je bier in een blikje op tafel wordt gezet en in een groot wijnglas wordt uitgeschonken is de indruk van de kwaliteit al niet best. Het eten wat wij hadden besteld was slecht. De pasta vooraf was weg te werken. Het ene vleesgerecht ook maar het andere leek wel een zeem. De salade was ook niet lekker.

De volgende ochtend bleek het ontbijt ook minimaal. De koffie ronduit slecht en het apparaat zo vies dat je er geen helder heet water voor thee uit kon krijgen. De kleedjes op de tafeltjes zaten vol met vlekken en de ruimte had meer weg van een kantine dan van een restaurant.

Prachtig genieten

Miriam
18-1-2012

In de bouwvak 2011 hebben zijn we hier met twee kindjes van 5 en 2 een week verbleven! Het was er heerlijk rustig, prachtige omgeving, mooie uitgangsplek voor uitstapjes! Kinderen konden er heerlijk vrij spelen en hebben zich in het zwembad (wel koud water) goed vermaakt en ook kikkers en hagedissen vangen was een leuke ervaring! Als je snel wagenziek bent wel tabletjes meenemen, het is een bochtige en slingerende, hobbelende en bobbelende weg er naar toe! Maar zeker een aanrader! Wel met kinderen op de begane grond boeken..

Afgelegen maar erg goed

marcel jaspers
19-8-2009

Wij verbleven in augustus 2009 hier en vonden het een prima appartement. Schoon en ruim. We verbleven beneden, boven is wat lastiger met kleine kinderen: je hebt dan het idee dat je op een gallerijflat zit. Erg rustig, schoon, vriendelijk personeel,prima restaurant en een geweldig zwembad voor grote en kleine kinderen. Wil je wat ondernemen of iets hebben dan moet je hier naar vragen: er is van alles mogelijk maar ze bieden het je niet aan. Prima sportzaal in de kelder (koel genoeg om te sporten). Speeltuin stelt niets voor; schommel stuk, glijbaan te steil en de wip te hoog voor de doelgroep! Voor de kinderen is er wel volop ruimte. De ligging is te afgelegen om voor een uurtje op pad te gaan. Goed plannen is aan te raden, een goede kaart van de omgeving ook omdat de navigatie je al snel over de vele bochtige paden (afdalingen van 20%!) laat gaan wat niet altijd noodzakelijk is. Zeker een plek om terug te komen voordat het een echt resort gaat worden.

We hebben een aantal aanbieders voor Sant'Uberto voor je op een rij gezet:

Op een berg gelegen rustig comfort resort

Ruijtenbeek
4-8-2008

In Toscane in Roccastrada gelegen resort met groot openbaar zwembad en kinderbad. Het resort herbergt een hotel en een appartementen complex met een klein kinder speeltuintje. Door de combinatie met het hotel kan je gebruik maken van de snackbar, restaurant en overige faciliteiten. Het is een comfortabel rustig resort en door de ligging in de bergen rustig en wat aangenamer qua. temperatuur. Nadeel is de ligging t.o.v. de steden en dorpen die je wilt gaat bezoeken in Toscane je moet veel B-wegen met S-bochten afleggen om ze te bereiken. Dus een (huur)auto is een pré. Let op de service (alleen logies) het is dan mogelijk dat je zelf je appartement moet schoonmaken. Het is een schoon en zeer net complex. Geschikt voor met jonge kinderen en met babies of ouderen. Voor pubers en jongeren is er niks te beleven dan het et zwembad en de snackbar.

Appartementen zijn schoon

aafke zijlema
9-10-2007

Appartementen zijn schoon. Alleen te weinig verschoning van handdoeken en beddegoed. Eten was acceptabel. Ligging: eigenlijk te ver van een dorp, wel erg mooi en stil. Zwembad werd nog voor ons opengehouden. In de toekomst;2019 moet hier een resort komen! Bijna geen contact met eigenaar gehad.

Klein gemoedelijk hotel, rustig en landelijk gelegen. Vooral ook leuk voor paardenliefhebbers.

Minpunt is dat het mooie en heerlijk grote zwembad niet alleen voor de hotelgasten toegankelijk is. Dit maakt dat het op een warme dag snel heel druk wordt rondom het zwembad

We hebben een aantal aanbieders voor Sant'Uberto voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sant'Uberto in Roccastrada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sant'Uberto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Sant'Uberto scoort een 6.3 uit 10 op basis van 6 reviews.