Vakantiepark Il Doccino

Heerlijk

Susanne
5-9-2016
  • Onderkomen8

Een heerlijk niet al te groot vakantiepark. Nette huisjes. Fijne ontbijtservice. Ontzettend mooie omgeving.

Super mooie plek met mooi uitzicht

Sabrina
25-8-2016
  • Onderkomen8

Mooi park ruim opgezet ieder huisje met eigen bbq. We zaten in een nieuwer huisje groot netjes en schoon en goede bedden.

Wij zaten in het hoogseizoen dus genoeg andere kids om mee te spelen voor onze kinderen van 13/ 9/ 8. Lekker zwembad met genoeg bedjes. Wij hebben regelmatig gebruik gemaakt van de onbijt service. En anders is er in riparbella een klein buurtwinkeltje met ook heerlijk brood en vleeswaren. Voor de grote boodschappen rijd je naar cecina. Wij hebben veel gezien in de omgeving zoals lucca, pisa, volterra, san giminano, livorno. Ook zijn we op verschillende stranden geweest zoals san vincenzo, vada. En the white sands in rosigignano solvay die is zeker een bezoekje waard door het witte water en zand. Al met al een top vakantie met prachtige omgeving en lekker eten.

Mooie omgeving,rust en genieten

Gezin met kinderen
1-8-2015
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

De accomodatie was goed, het interieur was wat verouderd maar wel schoon! We hadden een ruime tuin, vlakbij het zwembad. Wij hebben genoten van onze vakantie. Wat een mooie natuur, wij hebben echt genoten van het zwembad en de omgeving en het heerlijke eten. Onze kinderen van 5 en 6 jaar hadden het heel erg naar hun zin. Je kunt lekkere koffie en broodjes krijgen smorgens bij de bar aan het zwembad.

• Activiteiten5
    • Onderkomen7

Een heeel stil park, je moet er tegen kunnen maar de natuur en omgeving is adembenemend mooi. Bungalows goed maar donker, geen handdoeken die moet je huren. goede bedden, prima douche. Zwembad groot genoeg... maar nogmaals voor kinderen helemaal niets te doen. Lekker gegeten in het dorpje met zijn vieren voor nog geen 55 euro met alles er op en er aan. De weg naar het park is erg slecht.

Al met al een zeer rustig park, ik vind het niets voor kinderen van 10 jaar en ouder, die hebben er helemaal niets

mooi rustig gelegen agri residence

Helena
    30-7-2012
    • Onderkomen7

Sobere maar verzorgde accommodaties die centraal bij het zwembad liggen. Er zijn meer dan voldoende bedjes aan het zwembad, echt een verademing! Er is een broodjes service en een restaurant. Wij hebben er niet gegeten hoorden er verschillende berichten over van goed tot duur en kleine porties. Riparbella heeft enkele kleine winkeltjes voor de dagelijkse boodschappen, grote supermarkten liggen in Cecine en dat is ongeveer 20 minuten rijden. Het park is erg verzorgd en ligt mooi op een berg. Nadeel is dat wij veel last hadden van de wind. Verder zouden we er echt nog weleens naartoe gaan. Dus als je op zoek bent naar een mooi gelegen rustig park zonder animatie dan zit je in Il Doccino zeer goed!!

Mooi gelegen rustig vakantiepark

Helena
    30-7-2012
    • Onderkomen7

Het park ligt enkele minuten rijden vanaf Riparbella. De weg ernaar toe is vrij slecht met veel kuilen. Op het park zelf heerst een leuke sfeer en wat ook echt heerlijk is is dat er meer dan voldoende plek bij het zwembad is. er waren altijd wel bedjes beschikbaar. Het park werd goed onderhouden en bij klachten werden deze meteen opgelost. De appartementen waren sober maar verzorgd en schoon. Wij hadden wel de pech dat we in de "toren"zaten en er in onze 2 weken vakantie veel wind was waardoor het buiten zitten soms echt onmogelijk was. In Riparbella zitten kleine winkeltjes waar je prima boodschappen kunt doen, vooral de slager heeft lekker vlees welke je prima kunt bbq-en. Ieder huisje heeft een eigen bbq. We hebben het erg naar onze zin gehad in Il Doccino en gaan er graag nog eens naar terug. Dus als je een park zoekt met rust, mooi uitzicht, leuke sfeer, groot zwembad voor de kids dan zit je hier prima!

lekker rustig

Klapwijk
    7-6-2010
    • Onderkomen8

Het park is mooi gelegen boven op een berg met een fraai uitzicht.De temperatuur in het park verschilt met beneden aan de berg wel 5 graden en vrij veel vind wat wij ervaren hebben

Jammer dat de pizzaria gesloten was en het restaurant ook niet je van het was.Komt misschien ook doordat het seizoen nog niet begonnen is

Geweldig park

Nicole
    7-1-2009

Prachtig aangelegd park met mooie uitzichten tot aan zee. Zeer geschikt voor families met jonge kinderen. 's morgens broodjes service. Strand op ca. 15 km.

We hebben een aantal aanbieders voor Il Doccino voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Il Doccino in Riparbella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Il Doccino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Il Doccino scoort een 8.2 uit 10 op basis van 9 reviews.