Géén boekingskosten

Appartement Casale Al Pino

ItaliëToscaneRiparbella

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Casale Al Pino voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 3 reviews

Meer appartement info

3 Reviews over Casale Al Pino

• 9Otto14-04-2017

een heerlijk relaxed verblijf

mooi appartement, fijn zwembad, rustig gelegen en goede gastheer en gastvrouw.

• 10Anne09-07-2015

Aanrader!! Perfect plekje om Toscane te ontdekken

Tijdens onze mini-rondreis in juni, zijn wij hier een week geweest. Mijn vriend en ik vonden het super!! Het is een perfecte uitvalsbasis om de Toscaanse steden te bekijken zoals Lucca, Pisa en Volterra. Wij vonden het wel jammer dat er geen dorpje op loopafstand is, maar op zich geen probleem want binnen 10min met de auto ben je in Cecina waar van alles te doen is (o.a. grote markt op dinsdag!). Het strand is ongeveer een kwartiertje rijden, wij vonden de White sand beaches bij Vada erg mooi. En de accommodatie zelf was super!! Wij verbleven op de begane grond en hadden een lekker ruim appartement. Mooie keuken en badkamer en de algemene inrichting was fris en gezellig. Met een ruim terras erbij. Prima zwembad en BBQs voor openbaar gebruik. Super vriendelijke eigenaren (wonen er naast) gaven veel tips bij aankomst. 2 kleine minpuntjes: Wifi werkte alleen bij het zwembad en je hoort de autoweg soms een beetje. Maar dat vonden wij beide niet zo erg, dus wij komen zeker nog eens terug!

• 9wendy van tuyl02-09-2012

Prima accommodatie

Casale Al Pino ligt op een rustige locatie buiten Riparbella, maar direct aan de doorgaande weg zodat je makkelijk er op uit kan. Het appartement was niet heel erg groot maar bood voldoende ruimte. Badkamer heeft een fantastisch grote douche. Keukenapparatuur en gerei zeer compleet en netjes. Ruimte rondom het zwembad schoon en voorzien van bedden, stoelen en parasols.

Appartement Casale Al Pino info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)