Appartement Borgo San Pecoraio

strand van vada

2 bedjes + 2 parasols 17,=

leker broodje tonijn 3,=

latte macchiato 1,40

goedkoop eten overal,ene beter dan de ander...

pizzeria in het dorp zelf GEWELDIG lekker eten!

met 4 man met alles erop en eraan 99,50

sepoenie, 2-9-2013
In Riparbella heb je een leuke pizzeria met uitzicht over de heuvels van Toscane. Je kunt er lekker eten!
Susan, 8-8-2013

Bezoek in de omgeving de plaatsjes Guardistallo, Montescudaio, Bolgheri, Castagnetto Carducci, Volterra en Casale Marittimo. Naast de bekende plaatsen als Pisa, Lucca, Siena en Florence. In Livorno is niet zoveel te beleven.

Onderaan de berg, voordat je naar Riparbella gaat ligt een restaurant/accomodatie waar je heerlijk kunt eten en de bediening super is: La Pieve Vecchia. Er is een speeltuin voor kinderen (let op: ook een zwembad).

monique, 5-8-2013

voor goede restaurants en mooie stranden moet je even rijden maar is de moeite waard. Vada heeft mooie stranden

steden als volterra, sienna, lucca maar ook florence zijn perfect voor dagtochten.

Onno, 26-11-2012

Fietsen door Luca. Overal zijn fietsen te huur.

White beach

Volterra

Sylvana, 17-9-2012
De eigenaren hebben een kaart met daarop alle pittoreske Toscaanse photo spots in de omgeving. Heel handig om de mooiste plekjes te ontdekken.