Appartement Borgo San Pecoraio

45 reviews over Appartement Borgo San Pecoraio in het Nederlands

Super fijne vakantie gehad

Manon
7-8-2018

Heel fijn verblijf gehad. Wij hadden huisje 256. Dit is naast het speeltuintje en heeft een groot terras. Huisje was schoon en zag er goed en netjes uit. Het enige dat we echt gemist hebben is een ventilator/airco. We hebben het erg warm gehad ondanks de ventilator die we uit Nederland meegenomen hadden. Heel fijn en schoon zwembad. Veel Nederlanders. Paar keer goed gegeten in het restaurant. Niet duur. Het is inderdaad een uitdaging om het eten tegelijk te laten komen. Broodjes van de bakker waren ook erg lekker. Bbq kun je bij de receptie halen. In de omgeving veel te doen. Mooi uitzicht. Kortom absoluut een aanrader. Hopelijk gaan ze na de renovatie nu ook in airo investeren dan is het echt een fijne plek om te verblijven!

Fantastisch, gemoedelijk en gezellig!

RM
28-7-2018

Top accommodatie! Mooie ruime appartementen. Ruim zwembad en gezellige avonden die worden georganiseerd. Veel NL kinderen inderdaad. Geweldig om te zien hoe dat zich samenpakt op het voetbaldveld. Speeltuintje is echt aan vervanging toe.

Airco hebben we niet gemist, bbq en buitenlamp wel 😊. Restaurant is prima, maar idd warm en het eten tegelijk serveren blijft moeilijk😉

Wij hebben een topweek gehad. Lekker gemoedelijk en rustig met veel leuke mensen en kinderen. Voor ons zeker iets om nog eens terug te gaan. Enige nadeel is dat je alles met auto moet doen.

Fijne vakantie

Miranda
20-7-2018

Gezelschap vier kinderen in de leeftijd van 8 tot 14 jaar. Op aanraden van vrienden hier heen gegaan. Eerste week van de zomervakantie weinig Nederlanders, wat ons en de kids tegenviel. 2de week veel meer. Heel fijn dat je een eigen bedje hebt bij het zwembad en deze bij kunt huren. Nooit een gedoe met handdoeken.

Jammer dat er geen muziek gedraaid wordt bij de bar bij het zwembad. Ze zouden de omzet hiermee verdubbelen. Pizza’s in het restaurant zijn heerlijk, jammer dat je lang op je eten moet wachten en dat het eten niet altijd tegelijk komt.

Huisje fijn, maar wel aan een renovatie toe. Toilet liep hele nachten door. Fijn dat je meerdere badkamers hebt (6persoonshuisje).

Bakker heerlijk brood, maar we moesten nog onze wekker zetten, omdat de bakker (komt met een busje uit het dorp tussen half 9 en 9.00) anders om 9.00 uur weg was. Dichtstbijzijnde winkel is 20 min rijden.

Hele mooie omgeving, dus van alles te doen!

Mooi maar gedateerd

Hoeven
21-8-2017

Ruim complex. Ons appartement had wat gebreken die niet konden worden gemaakt volgens manager: kapotte parasol (overdag buiten zitten: meubilair naar voorkant huisje plaatsen ) verrotte tuintafel. Deur naar buiten moesten we optillen om naar buiten te komen.

Misschien alleen ons appartement maar het typeert voor ons dit complex: toe aan een opknapbeurt.

Personeel vriendelijk, mooi maar niet erg schoon zwembad dat ook wel een laagje verf verdient. Geen airco weet je van tevoren, ik herken wel wat hieronder wordt beschreven als het gaat om 'doorluchten' in de avond. Voor ons eenmalig hier.

Fraai complex,wel wat verbeterpunten

Romperstomper
13-8-2017

Goed onderhouden complex met prachtig zwembad en pool bar. Personeel zeer vriendelijk. Restaurant is vrij redelijk, hoewel de bediening af en toe uit Fawlty Towers lijkt weggelopen.

Geen animatie, maar gelet op aanwezigheid van veel oudere kinderen ook niet noodzakelijk. Er zijn 50 appartementen, 2/3 van de bezoekers zijn Nederlanders....redelijk wat 'happy incrowd', die hier al jaren komen.

Wij hadden een ruim appartement in Casa Bouganvilllae met fantastisch uitzicht. Echter, zonder airco, en met temperaturen overdag van 35-40 graden en ´s nachts nog steeds 25-30 graden wordt aangenaam slapen een probleem. De warmte blijft hangen in het appartement. Dus maar deur en luiken open laten bij het slapen, met als gevolg dat we mogen meeroken met buurman en en passant ook tot middernacht naar het geschreeuw van de tienerjeugd mogen luisteren. Gelet op de forse prijzen die worden gevraagd zou staande ventilator per slaapkamer heel netjes zijn.

Mooi park maar accomodaties erg gedateerd.

Diana van der zee
6-8-2017

Eerste keer voor ons op borgo. App 205. Prachtig uitzicht en geweldig dakterras. Ligging app volledig in de zon en daardoor erg warm! App niet koel te krijgen en helaas geen airco. Niet te doen!! App erg gedateerd en veel achterstallig onderhoud. Badkamer door slechte kitranden vol met schimmel. Prijs/kwaliteit niet in verhouding. Zwembad erg mooi en prima eten in het restaurant. Veel Nederlanders en de kinderen hebben snel vriendjes om mee te spelen. Kortom mooi park maar heeft absoluut een opfrisbeurt nodig!

Mooie plek

A.mer
3-8-2017

Mooi accomodatie boven op berg, waardoor prachtig uitzicht. Huisje mooi gesitueerd op het park. Fijn restaurant op het park. Behalve de bakker die iedere ochtend verse broodjes levert geen winkeltje, dichtsbijzijnde grote supermarkt 20 minuten rijden. Huisjes zijn ruim en prima bedden. Airco hebben we erg gemist, daar waren meerdere klachten over

Heerlijk!

Anouk
31-1-2016

Het park is erg relaxed. Je hebt per appartement 2 ligbedden en een parasol dus geen irritante handdoek reserveer praktijken. Bar en restaurant zijn top; lekker eten en drinken voor een betaalbare prijs. Alle kosten worden op een kaart gescand en aan eind van de vakantie hoef je pas af te rekenen, makkelijk en goed systeem.

Mooier kan niet

Gert Huisman
25-1-2016

Super mooie plek in Toscane vlak bij zee

Heerlijke plek!

berry_4
22-9-2014

Wij hebben hier drie heerlijke weken doorgebracht. Het appartement is eenvoudig maar de douche en de bedden zijn prima. Een supergroot zwembad met twee eigen vaste ligstoelen en een poolbar waar je voor niet teveel geld een drankje of snack kunt halen. Nog een tweede zwembad bij het restaurant waar ze heerlijk en betaalbaar eten serveren. Je kunt beulinnen en handdoeken huren en er zijn wasmachines en -drogers. Aan de ene kant het prachtige binnenland van Toscane met oa Volterra en wat verder weg Chianti, aan de andere kant de mooie Toscaanse kust. Wij hebben heerlijke stranddagen in Bibbona mare doorgebracht. Op het park voornamelijk Nederlanders. Een keer oer week bingo, disco en voetbal. Niet opdringerig en precies genoeg. Volgend jaar weer!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Borgo San Pecoraio in Riparbella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Borgo San Pecoraio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Borgo San Pecoraio scoort een 8.35 uit 10 op basis van 45 reviews.