Aparthotel Antico Borgo San Martino

Aparthotel Antico Borgo San Martino

Aparthotel
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Antico Borgo San Martino voor je op een rij gezet:

8 reviews over Aparthotel Antico Borgo San Martino in het Nederlands

Is nodig aan renovatie toe.

Merkies
21-9-2016

Goede locatie in Toscane, van uit deze basis zijn prachtige steden te bezoeken.

Appartement is ruim maar zeer eenvoudig, badkamer kan niet meer in 2016 douche 50x50cm daar past een gezonde Hollandse jongen of meisjes niet in.

Dit onderkomen komt niet voor herhaling in aanmerking, er zijn in directe omgeving fraaiere accommodaties.

Gereisd met partner in september 2016

Rapportcijfer voldoende

Hoekstra
25-6-2016

De site belooft veel, een schitterend wellness paradijs, echter in onze periode geheel verlaten. Het uitzicht vanuit het slaapkamerraam was mooi, vanaf het balkon was er geen vergezicht. De pizzeria net onder ons slaapkamerraam was niet ideaal, gelukkig was die niet druk. Als je van Italiaanse etensgeuren houdt, dan zou je ons balkon ideaal vinden. Er was in het hotel een receptie, maar een info map in het appartement ontbrak, je mist dan even wat essentiële info.

Het zwembad was prima, de ruime slaapkamer en woonkeuken ook. Uitgezonderd de afzuigkap was de schoonmaak toestand afdoende.

Al bij al beloven de websites over Anti Borgo iets bijzonders, maar je krijgt iets gewoons. Op vakantie moet je altijd dingen slikken en daarom hebben we er een goede tijd gehad.

Gereisd met partner in juni 2016

Nooit meer gezien ligging

Kees en Odette
18-7-2009

Te ver van bezienswaardigheden (bijna 2 uur van Florence en 1 uur Pisa). Ontbijt beperkt, Pizeria eten en bediening goed. Zwembad goed.

Gereisd met partner in juli 2009

2008

Aardig hotel,niet voor herhaling vatbaar

K.v.d.Meer
17-10-2008

een beetje moeilijk te vinden.

Goede service.

Kamers oke.

Rustig gelegen.

Ontbijt gaat wel.Avond eten is een ramp de ober spreekt aleen italiaans en de rekening staat op de rand van de krant.

Zwembad oke.

Gereisd familie in oktober 2008
2007

Te midden van een ontzettend mooi rustige omgeving ligt de Villa San Martino met daarnaast de appartementen. Je hebt wel absoluut een auto nodig wil je de omgeving ontdekken. De prijs kwaliteit verhouding is prima. Voor kinderen is in de zomermaanden animatie. Prachtig zwembad met mooi uitzicht.

Gereisd familie in juli 2007

Mooie, schone en goed onderhouden accommodatie. Gelukkig hadden we de beschikking over een auto, want voor een supermarkt o.i.d. moet je in Cecina zijn (7 km). De dames bij de receptie spreken goed engels, de rest van het personeel niet of nauwelijks. De dagelijkse animatie is erg leuk voor kinderen, hier wordt veel aandacht aan besteed. Eén minpuntje: de slaapbank in het appartement slaapt na een aantal nachten niet echt lekker meer. Verder een absolute aanrader! (de badmuts in het zwembad is overigens tegenwoordig niet meer verplicht)

Gereisd familie in augustus 2007

Appartementen zijn netjes en bevatten woonruimte (waar 2 pers kunnen slapen) en slaapkamer. Woonruimte voor gezin van 4 pers is beperkt; slaapkamer ruim. Kleine keuken met ijskast. Verduistering raam van de woonruimte was stuk.

Half pension was behoorlijk behalve 1 dag in de week - wanneer de kok zijn vrije dag heeft? - die dag is het eten beneden kwaliteit! Ontbijtbuffet is typisch Italiaans en dus zeer beperkt (broodje, brioche en platte kaas). In het hotel is er - ergerlijke - animatie (oa luide muziek aan het zwembad van 15:30 tot 19:00 - Ibiza toestanden). Ook 's avonds en 's nachts kan er zeer veel lawaai zijn van het restaurant.

Ligging van het hotel is naast een drukke weg.

Voornamelijk Italiaanse toeristen. Beperkt aantal Belgen en Nederlanders.

Geen aanrader voor iemand die van rust wil genieten.

Gereisd familie in augustus 2007
2005

Ziet er goed, mooi en authentiek uit

saskia
25-9-2005

Ziet er goed, mooi en authentiek uit. Appartementen niet groot, maar schoon, eenvoudig en goed ingerust. Restaurant is erg goed, goede service, eten was lekker en betaalbaar en een terras met een schitterend uitzicht. Helaas was het restaurant alleen voor diner open.

Prima zwembad, helaas wel zwemmuts verplicht. Voor kleine kinderen is er entertainment. Weinig Nederlanse gezinnen. Veelal skandinaviers.

Gereisd anders in september 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Antico Borgo San Martino in Riparbella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Antico Borgo San Martino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.