Hotel Agriturismo Le Tegole

8.4FantastischScore uit 5 reviews
+8/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.4FantastischScore uit 5 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

5 Reviews over Agriturismo Le Tegole

• 7Fam. De Graaf30-07-2011

Rustig gelegen, maar allerminst rustig....

Mooi Agritourismo Hotel/Appartement verblijf en uitstekende ligging t.o.v. de bezienswaardigheden in Toscane. Mooi zwembad en ruime kamers(Hotel). Veel gezinnen met kinderen in de leeftijd 0 - 13 jaar. Voor Hotelgasten is het ontbijt inclusief maar stel je daar niet te veel bij voor.... Het eten in het restaurant is prima maar in de omgeving zijn veel betere en goedkopere restaurantjes te vinden. De manager heeft ook een nieuwe bron van inkomsten aangeboord namelijk; het restaurant en zwembad afhuren voor Italiaanse bruiloften! Dit geeft veel lawaai, je kan dan ook niet in het restaurant terecht en zijn gasten informeert hij er niet over! Er waren veel mensen behoorlijk kwaad, want je zal maar net moe aangekomen zijn en hebt de hele avond life muziek en Italianen met hun kinderen die voor je appartement lopen te schreeuwen! Wij hadden een bruiloftsfeest de avond voor ons vertrek met vuurwerk... Het was een mooie kennismaking met Toscane maar de laatste met Le Tegole.

• 9gerardvanelferen15-08-2010

Fijne Agriturismo op een mooie locatie

Prima en zeer goed verzorgde agriturismo op een fijne plek aan de Toscaanse kust. Goede zwembaden, fijn kunstgras speelveld (combinatie tennis/voetbalveld). Prima restaurant met dito wijnen, alleszins redelijke prijzen en vriendelijk personeel.

Appartement van alle gemakken voorzien, al misten wij een lekkere luie stoel of bank. Internet blijft natuurlijk altijd een voorrecht, maar was hier helaas niet aanwezig.

Net als bij de "Riddertjes" werden ook wij geconfronteerd bij Italianen die kwamen zwemmen. Nu leverde dat geen problemen op met bijvoorbeeld het aantal ligbedjes, maar vreemd is het natuurlijk wel. In het bijzonder als dat niet bekend is.

Al met al een fijne vakantieplek.

• 8de ridder12-08-2010

mooi gelegen accomodatie

zijn van 31/7 t/m 7/8 op dit verblijf geweest. appartement netjes. douche had alleen een douchegordijn waardoor de hele vloer nat was. summier uitgerust qua eetgerei. geen waterkoker, wijnglazen. anderen hebben erom gevraagd en hebben het meteen gekregen. eigenaar spreekt slecht engels wat jammer is want er was een misverstand over de borg (wij hadden betaald en hij zei van niet) en dat is lastig communiceren. personeel enorm vriendelijk. kan voor ontbijt gewoon broodjes halen wat perfect is. supermarkt op 15 minuten rijden (cecina). verder heerlijke zwembaden met bedjes! wel een paar keer ineens italianen uit het dorp op bezoek gehad waardoor de gasten geen bedjes meer hadden en dat was wel vervelend.

• 9STEFANIA23-03-2010

VERAMENTE BELLISSIMO!

L'AGRITURISMO LE TEGOLE DI RIPARBELLA E' VERAMENTE MOLTO BELLO! TRANQUILLO, RILASSANTE, UNA SPLENDIDA VISTA, E POI SI MANGIA DAVVERO MOLTO MOLTO BENE!

• 9Remco25-08-2008

Geweldig!

Geweldige Locatie, Geweldig Personeel, Geweldige Accomodatie.

Alles was super bij ons verblijf van een week in het Agriturismo Le Tegole. Gezellige suite (Quercia), voor vierpersonen, met 2 riante 2 persoonsbedden, keuken, en mooie badkamer. Buiten 2 prachtige zwembaden met plaats voor ongeveer 40/50 mensen. Niet druk dus.

De waterval tussen de 2 baden (kabbelend water over de steentjes) maakt een mooie sfeer+geluid, bovenzwembad bevat massage-waterval en Whirlpool.

De eigenaren van het hotel zijn erg aardig/gastvrij. Indien gewenst maken ze zelfs een plankje met kaas/worst/olijven etc. die ze je aan het zwembad brengen met wat drinken.

Geweldige aanrader. En niet erg druk, wat een erg groot pluspunt is.

Daar komt nog bij dat de prijs gewoon indrukwekkend laag is voor wat je er allemaal bij op krijgt. Bij ons kregen we bij het eind de rekening te zien, en toen bleek dat alle liters water, ijsjes etc. niet meegerekend waren.

Service From the Buzinesses zei hij, haha

• KluisNiet beschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)