Hotel Salvapiano Holiday Ranch

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag10°1°
Hotel Salvapiano Holiday Ranch
9,9

We hebben een aantal aanbieders voor Salvapiano Holiday Ranch voor je op een rij gezet:

Laatste review

WoW echt genieten van la dolce vita. Het complex ligt lekker rustig 15 minuten rijden van de zee. De vraag is of het nodig is naar het strand te gaan want het is hier goed toeven. Mooie huisjes/appartementen met airco. Het is niet te groot met max 30 verblijven. Hierdoor is het echt relax en voor de kinderen genoeg vriendjes om mee te spelen. Het zwembad is geweldig met een leuke glijbaan. Je kunt wat drinken bij het barretje en het restaurant is prima. Wil je er toch op uit, dan zijn Piombino en Follonica de moeite waard. Niet te toeristisch, maar genoeg leuks te doen. In een woord genieten!

Kenmerken

6 reviews over Hotel Salvapiano Holiday Ranch in het Nederlands

geweldige bestemming in mooii Toscane

Weggen
20-10-2016

Geweldige accomodatie voor ons gezin met 2 kinderen (7)

geen massa maar zeker voldoende gezelligheid en genoeg te doen voor de kids. Zwembad incl glijbaan is uitstekend, voldoende bedjes aanwezig.

Omgeving is schitterend, voor ieder wat wils.

Ruime appartementen met alle voorzieningen die je je maar kunt wensen!

Super keuken!!!! We hebben meerdere malen uitstekend gegeten en goede wijn gedronken van eigen gaard!

Al met al een aanrader!

helemaal top

sandra
4-8-2016

Wij hebben via touroperator geboekt.

De omgeving en appartement waren super.

Er is genoeg in de omgeving te doen en het strand is 5 minuten rijden.

We hebben elke avond in het restaurant gegeten. Verse producten.

Appartementen zijn zeer schoon en van alle comfort voorzien.

Er zit zelfs een wasmachine in.

Verborgen parel in Toscane

Bosko
3-8-2016

De kamers zijn redelijk ruim, de airco doet zijn best. Een grotere ijskast is wenselijk. Het personeel is enorm vriendelijk en behulpzaam. De ligging is +/- 6km van het strand maar goed te bereiken met de wagen. Piombino heeft buiten industrie ook een charmant centrum met smalle straatjes en prachtige uitzichten. Pisa, Luca, Sienna zijn op +/- 1uur rijden. Zwembad is voldoende groot, de glijbaan top, in principe ruim voldoende ligstoelen aanwezig, behalve indien Nederlandse families telkens 4 bedjes reserveren om 8u s' ochtends. Eten in restaurant stelt niet veel voor, maar wat ze hebben is best ok.

Veel toeristen uit Italie zelf. Wij gaan er graag nog eens naar toe

Wil je een relaxe vakantie? Ook in het hoogseizoen? Dan raad ik je echt deze locatie aan! Prachtige ruime appartementen, mooi zwembad, heerlijk weer en leuke dorpjes in de omgeving. Onze kinderen van 10 en 5 jaar hadden snel contact met andere kinderen. Dat is het voordeel van zo'n klein complex. Er is geen animatie maar wel een voetbalveld, tennisbaan en speeltuintje voor kleintjes. Eten hebben niet geprobeerd, cappuccino of latte macciatto € 1,50.

Zeer relaxt en nette plek

Poenther
5-8-2012

Wij hebben via internet geboekt en salvapiano is ronduit goed te noemen!

Keurig personeel, kleinschalig waardoor er niet zo veel te beleven valt. Maar als je van een goed boek houd of rust zoekt is het er echt uitrusten.

Genoeg voordelen, nadeel is dat er weinig om de ranch heen is, hetis een kale vlakte met niks eromheen. Als je na zwaar tafelen een wandeling wilt maken geeft dat een uitdaging!

Nadelen:

Restaurant is niet bijzonder,als je de italiaanse keuken verwacht althans.

Winkel is meer voor souvenirs etc.

Verwacht geen spektakel hier, dit vonden wij juistprettig, rust, ook met kids van 5 en 8 jaar.

Voordelen:

Airco in alle ruimtes

Prachtig zwembad met bedden voor iedereen

Vriendelijk personeel

Kleinschalig

Divers geschelschap qua nationaliteiten.( zeker niet alleen nederlanders)

Park is nog in ontwikkeling, grote tent in aanbouw, animatie?...

Kortom, fijne week gehad hier!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Salvapiano Holiday Ranch in Riotorto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Salvapiano Holiday Ranch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.