Hotel Rio sul Mare

Kleine hotelsWeer vandaag24°15°
6,2

We hebben een aantal aanbieders voor Rio sul Mare voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Rio sul Mare in het Nederlands

Met jonge kinderen

Matig hotel op een mooie locatie

Wollie
20-8-2010

Hotel Rio Sul Mare ligt pal aan de haven met op loopafstand (5 min) een kiezelstrand, het hotel viel tegen, wij moesten 15 euro extra per nacht betalen voor de afstandbediening van de airco.

Wanneer je een Cappucino bij het onbijt wou moest je hier extra voor betalen, kamers zijn somber en een aantal liggen op de gelijke hoogte met het dakterras van de buren zodat je de luiken niet kunt openlaten.

tegenover het hotel is een leuke bar en vergeet niet om een restaurant te reserveren anders is er geen plek.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rio sul Mare in Rio Marina (op Elba), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rio sul Mare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.