Appartement Club Ortano Mare

ItaliëToscaneRio Marina (op Elba)

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Club Ortano Mare voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 4 reviews

Appartement info

0Tonen op kaart

4 Reviews over Club Ortano Mare

• 7bdebree24-07-2013

Mooi aangelegd maar 1e etage Onacceptabel!

Zeer mooi aangelegde tuin. Huisjes netjes en ruim opgezet. maar iets gedateerd interieur. Appartement op 1e etage is onacceptabel gezien het zeer kleine en smalle balkon met hoge muur waar je niet overheen kunt kijken !!! Huisje op begane grond is prima met mooi terras en tuintje, voor hetzelfde geld. Gelukkig konden we na veel aandringen verplaatst worden anders waren we weer vertrokken!. Ondankt hoogseizoen geen andere nederlandse gasten ontmoet. Was niet zo leuk voor onze 15 jarige dochter. Geheel gericht op Italianen, ook animatie. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Auto is onontbeerlijk gezien de afgelegen positie. Prachtig nieuw zwembad complex zonder handdoek-reserverings-systeem (evt. geplaatste handdoeken worden door personeel netjes verzameld) . Voldoende ligsteolen zowel bij zwembad als op strand.. Voor Nederlanders is dit park NIET kindvriendelijk. Geen gebruik gemaakt van restaurant en strandbar (veel te duur !) Strand is stenig (schoentjes) en veel kwallen die steken.

• 8Ka17-01-2012

Geweldige accomodatie, netjes en schoon! Ruime (ouder)slaapkamer + zit/slaapkamer met slaapbank. Groot terras met zitje. Grote keuken met grote koelkast met apart vriesvak er boven. Weinig Nederlanders. Hoofdzakelijk Italianen met hun gezelligheid. Zeer kindvriendelijk, heel veel animatie, alleen in het Italiaans. Men probeerde vaak contact met ons te maken en deden hun best Engels te spreken. Grote 'musicalshows' rond 22.00 uur, waarbij iedereen van het animatieteam/personeel een rol had. Na de show snel weer stil op het terrein. Dochter van 13 heeft zich ook prima vermaakt. Wil volgende zomer graag weer. Bij klachtje over bedlinnenwissel werd dit binnen half uur opgelost. Laptop-stekker paste niet in stopcontact in appartement, echter dit opgelost door tijdens het draaien van een wasje, daar de wandcontactdoos te gebruiken. Wifi is (helaas of juist niet) niet te gebruiken in app. Daarvoor gingen we naar de lounge van het hotel, waar ook 2 vaste pc's stonden.

• 8andrea29-09-2010

delusione

il soggiorno al club ortano mare si è rivelato una delusione: servizio ristorazione con menù non adatto ai bambini e poca scelta di frutta. Presenza di odore sgradevole nelle vicinanze del baby e mini club per la presenza del depuratore. Bar della spiaggia con tavoli sporchi e personale non professionale. Teatro con struttura inadatta. Bravi i ragazzi dell'animazione, bello il posto. Manca però di adeguta pulizia e igiene dei bagni esterni alla camera

• 9A11-08-2008

mooie verzorgde accomodatie

Mooi verzorgd complex, met grote tuin. Appartementen (benedeverdieping) hebben voldoende ruimte, aparte keuken, overdekt terras en klein tuinje. Service is goed. Animatie voor kinderen en volwassenen (echter alleen in Italiaans). Personeel spreekt alleen italiaans, met uizondering van 1 Duitse receptiemedewerkster. Mogelijkheid om in restaurant te eten. 3 zwembaden van 0.80 m tot 2.20m (niet echt geschikt voor hele kleine kinderen). Kiezelstrand bij complex (gratis ligstoelen en bedjes). Kano varen gratis. Ligging: 2 km van supermarkt en klein dorpje, 9 km van Porto Azzuro (leuk havenplaatsje met veel restaurantjes, 20 minuten met auto). Elba is een schitterend eiland met vele leuke strandjes.

Appartement Club Ortano Mare info

Veilig betalen met