Appartement Club Ortano Mare

KinderhotelWeer vandaag18°15°
Appartement Club Ortano Mare

We hebben een aantal aanbieders voor Club Ortano Mare voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Club Ortano Mare in het Nederlands

Mooi aangelegd maar 1e etage Onacceptabel!

bdebree
24-7-2013

Zeer mooi aangelegde tuin. Huisjes netjes en ruim opgezet. maar iets gedateerd interieur. Appartement op 1e etage is onacceptabel gezien het zeer kleine en smalle balkon met hoge muur waar je niet overheen kunt kijken !!! Huisje op begane grond is prima met mooi terras en tuintje, voor hetzelfde geld. Gelukkig konden we na veel aandringen verplaatst worden anders waren we weer vertrokken!. Ondankt hoogseizoen geen andere nederlandse gasten ontmoet. Was niet zo leuk voor onze 15 jarige dochter. Geheel gericht op Italianen, ook animatie. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Auto is onontbeerlijk gezien de afgelegen positie. Prachtig nieuw zwembad complex zonder handdoek-reserverings-systeem (evt. geplaatste handdoeken worden door personeel netjes verzameld) . Voldoende ligsteolen zowel bij zwembad als op strand.. Voor Nederlanders is dit park NIET kindvriendelijk. Geen gebruik gemaakt van restaurant en strandbar (veel te duur !) Strand is stenig (schoentjes) en veel kwallen die steken.

Gereisd Familie in Wed Jul 10 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ka
17-1-2012

Geweldige accomodatie, netjes en schoon! Ruime (ouder)slaapkamer + zit/slaapkamer met slaapbank. Groot terras met zitje. Grote keuken met grote koelkast met apart vriesvak er boven. Weinig Nederlanders. Hoofdzakelijk Italianen met hun gezelligheid. Zeer kindvriendelijk, heel veel animatie, alleen in het Italiaans. Men probeerde vaak contact met ons te maken en deden hun best Engels te spreken. Grote 'musicalshows' rond 22.00 uur, waarbij iedereen van het animatieteam/personeel een rol had. Na de show snel weer stil op het terrein. Dochter van 13 heeft zich ook prima vermaakt. Wil volgende zomer graag weer. Bij klachtje over bedlinnenwissel werd dit binnen half uur opgelost. Laptop-stekker paste niet in stopcontact in appartement, echter dit opgelost door tijdens het draaien van een wasje, daar de wandcontactdoos te gebruiken. Wifi is (helaas of juist niet) niet te gebruiken in app. Daarvoor gingen we naar de lounge van het hotel, waar ook 2 vaste pc's stonden.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2011
2008

mooie verzorgde accomodatie

A
11-8-2008

Mooi verzorgd complex, met grote tuin. Appartementen (benedeverdieping) hebben voldoende ruimte, aparte keuken, overdekt terras en klein tuinje. Service is goed. Animatie voor kinderen en volwassenen (echter alleen in Italiaans). Personeel spreekt alleen italiaans, met uizondering van 1 Duitse receptiemedewerkster. Mogelijkheid om in restaurant te eten. 3 zwembaden van 0.80 m tot 2.20m (niet echt geschikt voor hele kleine kinderen). Kiezelstrand bij complex (gratis ligstoelen en bedjes). Kano varen gratis. Ligging: 2 km van supermarkt en klein dorpje, 9 km van Porto Azzuro (leuk havenplaatsje met veel restaurantjes, 20 minuten met auto). Elba is een schitterend eiland met vele leuke strandjes.

Gereisd Familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

We hebben een aantal aanbieders voor Club Ortano Mare voor je op een rij gezet:

Appartement info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand300 m, 4 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Club Ortano Mare in Rio Marina (op Elba), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Club Ortano Mare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.