Rio Marina (op Elba)

We hebben een aantal aanbieders voor Rio Marina (op Elba) voor je op een rij gezet:

Neckermann

Reviews over Rio Marina (op Elba)

Relax en rust

Esther
    13-1-2017

Wij waren in een prachtig appartement direct aan zee met slechts een trap (privé) om op het strand te komen. Het was zeer de moeite waard en in die 2 weken zijn we bijgekomen en hebben nooit eerder zo heerlijk kunnen relaxen op het terras met uitIcht op zee. Ver van alle drukte maar toch dicht genoeg bij alle gemakken. Een echte aanrader . Elba is prachtig met een geweldige zee en mooie stranden en cultuur.

Gereisd Met vrienden in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Rio Marina (op Elba) scoort een 6 uit 10, op basis van 3 reviews