ItaliëToscaneRigomagnoAppartementen RigomagnoAppartement Piccolo Borgo Gagnoni

• 10Ruimte

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

87 Reviews over Piccolo Borgo Gagnoni

• 10familie Watté25-09-2020

Heerlijk verblijf in een prachtige omgeving!

Prachtig en uitgestrekt domein, met een schitterend zwembad. Uiterst stijlvol gerenoveerde huisjes, voorzien van alle comfort. De broodjes service is een aanrader! Ideale ligging om de prachtige streek en steden te verkennen. Het dichtstbijzijnde dorpje Lucignano is super gezellig en authentiek. Je vertoeft er echt tussen de locals - heerlijk! Gastvrouw Christina is vriendelijk en behulpzaam en héél goed met kinderen. Ook Ann & Joost staan je graag bij met raad en daad. Wij zijn fan en komen hier graag terug!

• 10Guy Van Geldorp30-08-2020

Dolce far niente, ook in coronatijden

Het was geleden van 2014 maar dit jaar stond Piccolo Borgo Gagnoni voor onze Italiëreis doorheen Le Marche, Umbrië en Toscane opnieuw met stip op het lijstje van favoriete logeerplekken. Tijdens onze week in ‘Casa Turan’ – een romantisch luxe appartement dat deel uitmaakt van deze prachtig gerestaureerde borgo – hebben we opnieuw kunnen genieten van het Toscaanse leven in combinatie met hedendaags comfort met dat tikkeltje meer. Op een moment dat na Vlaanderen zelfs heel België oranje kleurde op de Europese coronakaart beleefden wij een deugddoende vakantie in een veilig Gagnoni. Natuurlijk was er aandacht voor de corona-maatregelen, en aan de aanpak en organisatie van Ann en Joost kan menig GEES expert een puntje zuigen.Piccolo Borgo Gagnoni heeft ons opnieuw weten charmeren als een dolce far niente plek, ook in coronatijden. Deze parel in het Toscaanse landschap is een ideale vakantiestek bij Belgen in Italië, met tal van kwaliteiten!

• 10Jan Jonckheere02-08-2020

driedubbel genoten in deze corona tijden

Familieverblijf 1 week met onze kinderen en kleinkinderen in Villa Gagnoni en Piccolo Borgo Gagnoni. Geweldige ervaring. Iedereen super tevreden. Domein en zwembad zeer goed ( dagelijks ) onderhouden. Villa zeer ruim, keuken en suites praktisch ingericht. Broodjesservice heel stipt, heerlijke Toscaanse keuken ( 's avonds , op aanvraag ) door Gisela met prima service. Fantastische en rustige ligging, en uitvalsbasis voor meerdere uitstappen. Een aanrader !!

• 10Familie B01-08-2020

Fantastische vakantie op prachtig domein

We hadden een ronduit prachtige vakantie op het domein. Ondanks de moeilijke omstandigheden (COVID-19) werden kosten nog moeite gespaard om ons 2 fantastische weken te bezorgen. Enkele van de hoogtepunten:

• De locatie van het domein is optimaal. De centrale ligging binnen Toscane maakt dit een perfecte uitvalsbasis voor een bezoek aan Firenze, Siena, Arezzo,...
    • Het domein zelf is één van de mooiste waar wij ooit verbleven. De mooi gerenoveerde & stijlvol ingerichte huisjes vinden een perfecte balans tussen een authentieke beleving met toch alle comfort. De prachtig onderhouden tuin & het verzorgde zwembad zorgen ervoor dat dit een oase van rust is binnen het Toscaanse landschap
    • De joviale gastvrouw Cristina gaf ons een warm ontvangst bij aankomst op het domein. Ook voor tips over de omgeving en lokale restaurants konden we steeds bij haar terecht.

Kortom: we hadden een fantastische tijd hier en komen zeker terug!

• 7Familie Azou29-07-2018

Mooie ligging en accommodatie, enkele minpuntjes

Mooie ligging, doch niet spectaculair. Binnenland Pienza / Montepulciano is mooier. Sinalunga is geen mooi dorp, Lucignano wel heel mooi. Ruim appartement, hygiëne ok maar voor ons geen 175 EUR waard (dit is de toeslag voor de eindschoonmaak, naar onze mening te duur, vooral omdat we reeds 1800 EUR per week betaalden voor ons appartement). Het tapijt in de eetkamer was niet gestofzuigd toen we aankwamen. De afwasmachine was kapot, toch wel een tegenvaller. Heel harde bedden ook. Mooi zwembad en mooi ingeplant in het domein. Goed onderhouden. Grootste minpunt was dat er geen glutenvrij ontbijtbuffet en geen glutenvrije pizza-avond kon aangeboden worden voor onze dochter. Zelfs niet indien we de pizza in ons eigen oventje wilden bakken. Nochtans is glutenvrij eten in Italië echt geen probleem: de supermarkten liggen vol met producten senza glutine en in de restaurants vormt dit geen enkel probleem. Voor ons dus een ontgoocheling in gagnoni wat dat betreft. Een leuke vakantie maar de volgende keer in Toscane kiezen we toch voor iets anders (agriturismo).

Piccolo Borgo Gagnoni Team, eigenaar, 04-08-2018

We willen u voor deze review bedanken maar we betreuren deze onterechte commentaren, vooral wat betreft de ‘gluten-problematiek’. Vooraf werd voldoende met u gecommuniceerd omtrent het niet kunnen aanbieden van een glutenvrij (éénmalig) ontbijt of glutenvrije pizza. We wensen immers geen risico’s te nemen met de bereiding van zulke maaltijden in het kader van allergieën; trouwens de Italiaanse wetgeving is heel streng hieromtrent. U hebt ons vóór uw aankomst per e-mail laten weten dat dit geen enkel probleem vormde….Deze evaluatie is voor ons dus een totale verrassing. Ook de andere punten lijken meer een wraakactie dan een reële weergave van de feiten. De afwasmachine was kapot, dit is correct, maar werd kort erna reeds vervangen. We zijn ons bewust van het feit dat onze prijzen hoger zijn dan pakweg een eenvoudige “agriturismo”. We bieden echter een uitgebreid pakket aan bijkomende dienstverleningen aan. De tuinen worden perfect onderhouden, de gras-en bloemenperken worden dagelijks gesproeid. Het zwembad wordt dagelijks onderhouden door onze tuinmannen. De receptie is dagelijks bemand door onze verantwoordelijke Cristina. Er is een dagelijkse broodjesservice. Restaurants kunnen gereserveerd worden via de receptie. Er kunnen vespa’s gehuurd worden, en nog zoveel meer… We hebben zoveel gasten die jaarlijks of regelmatig terugkeren voor een verblijf in Piccolo Borgo Gagnoni. Dit is voor ons het bewijs dat gasten zich goed voelen bij ons.

• 9Maeyens07-09-2017

relax vakantie, prachtig domein en omgeving

Er is zo veel te zien in de nabije omgeving dat je op voorhand al een beetje moet weten wat je wil doen. Wil je enkel maar ontspannen dan kan dit zeker op het domein

• 9Familie DPW29-08-2017

Derde keer al en het blijft fantastisch hier !

Diep nagedacht maar eigenlijk kan ik alleen maar positieve dingen bedenken over deze vakantie. Ik kom echt op geen mindere puntjes.

• 9mariella27-08-2017

zalige rust in mooie omgeving

mooi, proper complex. rustige vakantie met vele mooie plekjes in de buurt( cortona, bagni san filippo, firenze,) boek aanwezig met vele tips en lekkere eetgelegenheden. we hadden wel veel last van muggenbeten, dus best zalf uit Belgie meebrengen. matrassen waren ook hard,maar dit is persoonlijk. verder alles prima, de maandagavond pizza-avond met al de gasten breekt het ijs om de verder week gezellig te maken. goede wifi- ontvangst buiten het huisje en aan het zwembad( belangrijke voor een dochter van 15 j) een aanrader wie van rust houd

• 10Thomas juli 201719-08-2017

prachtig verblijf voor gezinnen met kinderen

Casa Tinia is een uitstekende woning voor een gezin met 2 kinderen met privétuintje waarin we buiten konden eten. Een zeer aangenaam zwembad met zeer mooi uitzicht. Het dagelijks aan huis gebrachte verse brood of boterkoeken is een zeer groot pluspunt. De pizza avond is niet alleen heel lekker maar ook een mooie gelegenheid om de andere vakantiegangers beter te leren kennen. In de omgeving zijn talrijke restaurantjes en prachtige uitstappen te doen.

• 9Vanlerberghe ann14-08-2017

Een heel mooi domein voor de derde maal geweest twee maal tijdens het verlof en de laatste keer in juni even goed zeer goed ontvangen door kristina en haar man was heel rustig we gaan zeker nog terug en we raden het zeker aan voor iedereen de uitstappen staan heel goed vermeld in de boek die in de huisjes ligt en heb je een vraag en je ben niet in de taal kristina doet zo haar best dat je toch alles goed verstaat een echte aanrader

Appartement Piccolo Borgo Gagnoni info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij