Appartement Piccolo Borgo Gagnoni

Appartement
Appartement Piccolo Borgo Gagnoni
9,3

83 reviews over Appartement Piccolo Borgo Gagnoni in het Nederlands

Mooie ligging en accommodatie, enkele minpuntjes

Familie Azou
29-7-2018

Mooie ligging, doch niet spectaculair. Binnenland Pienza / Montepulciano is mooier. Sinalunga is geen mooi dorp, Lucignano wel heel mooi.

Ruim appartement, hygiëne ok maar voor ons geen 175 EUR waard (dit is de toeslag voor de eindschoonmaak, naar onze mening te duur, vooral omdat we reeds 1800 EUR per week betaalden voor ons appartement). Het tapijt in de eetkamer was niet gestofzuigd toen we aankwamen. De afwasmachine was kapot, toch wel een tegenvaller. Heel harde bedden ook.

Mooi zwembad en mooi ingeplant in het domein. Goed onderhouden.

Grootste minpunt was dat er geen glutenvrij ontbijtbuffet en geen glutenvrije pizza-avond kon aangeboden worden voor onze dochter. Zelfs niet indien we de pizza in ons eigen oventje wilden bakken. Nochtans is glutenvrij eten in Italië echt geen probleem: de supermarkten liggen vol met producten senza glutine en in de restaurants vormt dit geen enkel probleem. Voor ons dus een ontgoocheling in gagnoni wat dat betreft.

Een leuke vakantie maar de volgende keer in Toscane kiezen we toch voor iets anders (agriturismo).

Piccolo Borgo Gagnoni Team, eigenaar, 4-8-2018

We willen u voor deze review bedanken maar we betreuren deze onterechte commentaren, vooral wat betreft de ‘gluten-problematiek’.

Vooraf werd voldoende met u gecommuniceerd omtrent het niet kunnen aanbieden van een glutenvrij (éénmalig) ontbijt of glutenvrije pizza. We wensen immers geen risico’s te nemen met de bereiding van zulke maaltijden in het kader van allergieën; trouwens de Italiaanse wetgeving is heel streng hieromtrent. U hebt ons vóór uw aankomst per e-mail laten weten dat dit geen enkel probleem vormde….Deze evaluatie is voor ons dus een totale verrassing. Ook de andere punten lijken meer een wraakactie dan een reële weergave van de feiten.

De afwasmachine was kapot, dit is correct, maar werd kort erna reeds vervangen. We zijn ons bewust van het feit dat onze prijzen hoger zijn dan pakweg een eenvoudige “agriturismo”. We bieden echter een uitgebreid pakket aan bijkomende dienstverleningen aan.

De tuinen worden perfect onderhouden, de gras-en bloemenperken worden dagelijks gesproeid. Het zwembad wordt dagelijks onderhouden door onze tuinmannen. De receptie is dagelijks bemand door onze verantwoordelijke Cristina. Er is een dagelijkse broodjesservice. Restaurants kunnen gereserveerd worden via de receptie. Er kunnen vespa’s gehuurd worden, en nog zoveel meer…

We hebben zoveel gasten die jaarlijks of regelmatig terugkeren voor een verblijf in Piccolo Borgo Gagnoni. Dit is voor ons het bewijs dat gasten zich goed voelen bij ons.

relax vakantie, prachtig domein en omgeving

Maeyens
7-9-2017

Er is zo veel te zien in de nabije omgeving dat je op voorhand al een beetje moet weten wat je wil doen. Wil je enkel maar ontspannen dan kan dit zeker op het domein

Derde keer al en het blijft fantastisch hier !

Familie DPW
29-8-2017

Diep nagedacht maar eigenlijk kan ik alleen maar positieve dingen bedenken over deze vakantie.

Ik kom echt op geen mindere puntjes.

zalige rust in mooie omgeving

mariella
27-8-2017

mooi, proper complex.

rustige vakantie met vele mooie plekjes in de buurt( cortona, bagni san filippo, firenze,)

boek aanwezig met vele tips en lekkere eetgelegenheden.

we hadden wel veel last van muggenbeten, dus best zalf uit Belgie meebrengen.

matrassen waren ook hard,maar dit is persoonlijk.

verder alles prima, de maandagavond pizza-avond met al de gasten breekt het ijs om de verder week gezellig te maken.

goede wifi- ontvangst buiten het huisje en aan het zwembad( belangrijke voor een dochter van 15 j)

een aanrader wie van rust houd

prachtig verblijf voor gezinnen met kinderen

Thomas juli 2017
19-8-2017

Casa Tinia is een uitstekende woning voor een gezin met 2 kinderen met privétuintje waarin we buiten konden eten.

Een zeer aangenaam zwembad met zeer mooi uitzicht.

Het dagelijks aan huis gebrachte verse brood of boterkoeken is een zeer groot pluspunt.

De pizza avond is niet alleen heel lekker maar ook een mooie gelegenheid om de andere vakantiegangers beter te leren kennen.

In de omgeving zijn talrijke restaurantjes en prachtige uitstappen te doen.

Vanlerberghe ann
14-8-2017

Een heel mooi domein voor de derde maal geweest twee maal tijdens het verlof en de laatste keer in juni even goed zeer goed ontvangen door kristina en haar man was heel rustig we gaan zeker nog terug en we raden het zeker aan voor iedereen de uitstappen staan heel goed vermeld in de boek die in de huisjes ligt en heb je een vraag en je ben niet in de taal kristina doet zo haar best dat je toch alles goed verstaat een echte aanrader

Uitstekend

Darras
8-8-2017

Heel ruime, mooie woning met alle comfort. Aansluitende tuin in dewelke je buiten kan eten. Gezamenlijke ruim zwembad. Wifi beschikbaar. Rustig gelegen. Goede ontvangst en service van de concièrge. Bundel met tips voor uitstappen aanwezig in elke woning. Pizza-avond om andere gasten te leren kennen. unieke ervaring !

Super

Sascha Peters
4-9-2016

De ligging, de sfeer, de service, de informatie en het eten zijn gewoon in één woord samen te vatten: SUPER.

De ontvangst bij aankomst en de nodige uitleg was zeker en vast in orde. Het vakantiehuisje was zeer goed verzorgd en voldeed zeker aan onze verwachtingen. Het ontbijt werd zeer leuk gepresenteerd en was zeker meer dan voldoende. Het zwembad en de ligweide zijn zeer aangenaam om te vertoeven. Er wordt duidelijk werk gemaakt van het onderhoud van de tuinen. De ligging is ideaal om verschillende leuke en zeer interessante dorpjes en steden te bezoeken.

Het is een erg goed onderhouden vakantiedomein (zo wordt het zwembad dagelijks schoongemaakt), met prachtige tuinen en bijzonder rustig gelegen. Het eten is ook lekker met onder andere de mogelijkheid om te genieten van een lekker Toscaans diner, klaargemaakt door een lokale kokkin (dit kan ik echt aanraden!). Ook de pizza avond is niet te missen! We hebben een aantal keer het ontbijtbuffet genomen en dit is zeker zijn geld waard. We komen zeker terug!

Fantastische vakantie in een prachtige omgeving

Sonja Wille
4-9-2016

Rust

Vriendelijk onthaal

Domein centraal gelegen in een prachtige historisch en culturele omgeving, ideaal voor mensen die niet constant rond het zwembad willen blijven

Ideaal om in de streek te wandelen en/of te fietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Piccolo Borgo Gagnoni in Rigomagno , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Piccolo Borgo Gagnoni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.