Sorteren

Reviews over Rigomagno

Mooie ligging en accommodatie, enkele minpuntjes

Familie Azou
    29-7-2018

Mooie ligging, doch niet spectaculair. Binnenland Pienza / Montepulciano is mooier. Sinalunga is geen mooi dorp, Lucignano wel heel mooi.

Ruim appartement, hygiëne ok maar voor ons geen 175 EUR waard (dit is de toeslag voor de eindschoonmaak, naar onze mening te duur, vooral omdat we reeds 1800 EUR per week betaalden voor ons appartement). Het tapijt in de eetkamer was niet gestofzuigd toen we aankwamen. De afwasmachine was kapot, toch wel een tegenvaller. Heel harde bedden ook.

Mooi zwembad en mooi ingeplant in het domein. Goed onderhouden.

Grootste minpunt was dat er geen glutenvrij ontbijtbuffet en geen glutenvrije pizza-avond kon aangeboden worden voor onze dochter. Zelfs niet indien we de pizza in ons eigen oventje wilden bakken. Nochtans is glutenvrij eten in Italië echt geen probleem: de supermarkten liggen vol met producten senza glutine en in de restaurants vormt dit geen enkel probleem. Voor ons dus een ontgoocheling in gagnoni wat dat betreft.

Een leuke vakantie maar de volgende keer in Toscane kiezen we toch voor iets anders (agriturismo).

Piccolo Borgo Gagnoni Team, eigenaar, 4-8-2018

We willen u voor deze review bedanken maar we betreuren deze onterechte commentaren, vooral wat betreft de ‘gluten-problematiek’.

Vooraf werd voldoende met u gecommuniceerd omtrent het niet kunnen aanbieden van een glutenvrij (éénmalig) ontbijt of glutenvrije pizza. We wensen immers geen risico’s te nemen met de bereiding van zulke maaltijden in het kader van allergieën; trouwens de Italiaanse wetgeving is heel streng hieromtrent. U hebt ons vóór uw aankomst per e-mail laten weten dat dit geen enkel probleem vormde….Deze evaluatie is voor ons dus een totale verrassing. Ook de andere punten lijken meer een wraakactie dan een reële weergave van de feiten.

De afwasmachine was kapot, dit is correct, maar werd kort erna reeds vervangen. We zijn ons bewust van het feit dat onze prijzen hoger zijn dan pakweg een eenvoudige “agriturismo”. We bieden echter een uitgebreid pakket aan bijkomende dienstverleningen aan.

De tuinen worden perfect onderhouden, de gras-en bloemenperken worden dagelijks gesproeid. Het zwembad wordt dagelijks onderhouden door onze tuinmannen. De receptie is dagelijks bemand door onze verantwoordelijke Cristina. Er is een dagelijkse broodjesservice. Restaurants kunnen gereserveerd worden via de receptie. Er kunnen vespa’s gehuurd worden, en nog zoveel meer…

We hebben zoveel gasten die jaarlijks of regelmatig terugkeren voor een verblijf in Piccolo Borgo Gagnoni. Dit is voor ons het bewijs dat gasten zich goed voelen bij ons.

relax vakantie, prachtig domein en omgeving

Maeyens
    7-9-2017

Er is zo veel te zien in de nabije omgeving dat je op voorhand al een beetje moet weten wat je wil doen. Wil je enkel maar ontspannen dan kan dit zeker op het domein

Derde keer al en het blijft fantastisch hier !

Familie DPW
    29-8-2017

Diep nagedacht maar eigenlijk kan ik alleen maar positieve dingen bedenken over deze vakantie.

Ik kom echt op geen mindere puntjes.

zalige rust in mooie omgeving

mariella
    27-8-2017

mooi, proper complex.

rustige vakantie met vele mooie plekjes in de buurt( cortona, bagni san filippo, firenze,)

boek aanwezig met vele tips en lekkere eetgelegenheden.

we hadden wel veel last van muggenbeten, dus best zalf uit Belgie meebrengen.

matrassen waren ook hard,maar dit is persoonlijk.

verder alles prima, de maandagavond pizza-avond met al de gasten breekt het ijs om de verder week gezellig te maken.

goede wifi- ontvangst buiten het huisje en aan het zwembad( belangrijke voor een dochter van 15 j)

een aanrader wie van rust houd

prachtig verblijf voor gezinnen met kinderen

Thomas juli 2017
    19-8-2017

Casa Tinia is een uitstekende woning voor een gezin met 2 kinderen met privétuintje waarin we buiten konden eten.

Een zeer aangenaam zwembad met zeer mooi uitzicht.

Het dagelijks aan huis gebrachte verse brood of boterkoeken is een zeer groot pluspunt.

De pizza avond is niet alleen heel lekker maar ook een mooie gelegenheid om de andere vakantiegangers beter te leren kennen.

In de omgeving zijn talrijke restaurantjes en prachtige uitstappen te doen.

Rigomagno scoort een 9,3 uit 10, op basis van 3 reviews