Vakantiehuis Frassine

Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Frassine in het Nederlands

Met vrienden

Mooi ligging alleen slechte pad ernaartoe

Motorclub
1-9-2009

Het is een mooi vakantiehuis, alleen de ligging boven op een berg is minder, wij waren met 3 motors en een auto, we wilden daar gaan toeren, alleen het was geen doen om telkens de berg op en af te gaan met de motor, het was met de auto al moeilijk begaanbaar.

Het huis is erg leuk, en een leuke inrichting en mooi uitzicht met een fijn zwembad. Het ligt alleen van alles vandaan, niks op loopafstand.

Echt iets voor rustzoekers.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Frassine in Rignano sull Arno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Frassine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.