Géén boekingskosten
ItaliëToscaneReggelloVakantiehuizen ReggelloVakantiehuis Podere Berrettino

Vakantiehuis Podere Berrettino

ItaliëToscaneReggello

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Podere Berrettino voor je op een rij gezet:

3.3OnvoldoendeScore uit 4 reviews
+12/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

3.3OnvoldoendeScore uit 4 reviews
  • 6Ruimte
  • 3.3Inrichting

Vakantiehuis info

4 Reviews over Podere Berrettino

• 1Peter Kazandjian18-08-2014

Eerst opknappen, dan terug verhuren!!!!

Gelogeerd in het grootste appartement 6pers. 5 kamers. Huis was niet gepoetst bij aankomst, wel €75,00 moeten betalen voor eindschoonmaak bij aankomst? Enkel de bedden waren opgemaakt Muffe geur in huis en kasten. Elektriciteit levensgevaarlijk. Bij regenweer lekt het binnen. Zelf 4 lekken vastgesteld bij ons in huis. Keuken vuil, onvoldoende keukengerei. Kookfornuis 3 pitten werkzaam bij aankomst, 4de pit na vruchteloze tussenkomst van de conciërge zelf hersteld. Douches krap. Zwembad had de eerste dagen groene schijn van de algen te wijten aan slecht onderhoud. Tuin niet onderhouden. Weg naar accommodatie is stijl, dit mag ook op voorhand worden gezegd Loggia met terrasmeubelen en houtoven die gebruikt kon worden door alle appartementen was meer een opslagplaats voor de conciërge. Huis heeft eerst een grondig onderhoud nodig alvorens het terug te verhuren. Ruimtes op zich groot genoeg. Er zou iets prachtig van te maken kunnen zijn. Is zijn prijs op dit ogenblik zeker niet waard.

• 2 Vanbelle05-08-2012

Description mensongère et déception assurée

Nous venons de passer 15 jours dans cette villa et nous aurions été mieux servis dans un camping. La villa n'a apparemment pas été nettoyée depuis de nombreux mois. Poussière partout, lave-vaisselle ne fonctionnant pas, insectes dans les draps de lit, matériel de cuisine non lavé et pratiquement inexistant, 2 plaques de cuisson en état de marche, eau chaude rationnée, salle de bain n'ayant jamais vu un produit de nettoyage, le tout alors que le propriétaire nous a réclamé 15 EUR par personne (bébé inclus) pour le nettoyage. Emplacement non adapté pour les enfants. Matériel de jardinage, sécateur, etc. présents sur le site. Piscine non sécurisée et nombreux chiens aboyant à toute heure du jour et de la nuit dans le voisinage.

• 9Olli Ihalainen11-07-2011

Menemme kolmannen kerran ensi kesänä!

Viihdyimme loistavasti! Paikka tyydytti ja ympäristö oli erinomainen.

• 1Filip Bonnez02-09-2009

Nooit meer, wat een vieze plek

Bij onze aankomst was het enige dat overeenkwam met de beschrijving de omgeving, het uitzicht was wel mooi. De algemene staat van de woning was beneden alle peil: toen de voordeur open ging kwam een muffe geur ons tegemoet. De oven was vies, de bakplaat beschimmeld, rotte etensresten in de kast, stof en spinnen en vliegen overal. De lakens voelden klam aan, op de muren was schimmel te zien. Walgelijk. De woning was zeer vuil, absoluut niet klaargemaakt om gasten te ontvangen. Volgens mij was er een fundamenteel vochtprobleem, en de elektriciteit leek ook niet veilig. De beheerder sprak enkel Italiaans, nauwlijks een woord Engels of Frans. Het overdekte terras stond vol rommel, de wasmachine waarvan sprake was stond in een kot achterin, niet eens geschikt als tuinhuis. Gelukkig zijn we kunnen verhuizen nadat mijn vrouw die ene nacht in de auto had doorgebracht en ikzelf met de kinderen op 1 bed met onze eigen dekens en kussens.

Vakantiehuis Podere Berrettino info