Appartement Agriturismo San Jacopo di Aldo Pasquini

Appartement Info

Meer appartementinfo

7 reviews over Appartement Agriturismo San Jacopo di Aldo Pasquini

• 9natasja steenbergen14-08-2015

Centraal gelegen met prachtig uitzicht

Het bedrijvige landgoed met olijfbomen en talloze druivenranken ligt op zo'n half uur rijden van Florence. 10 Ruime appartementen voorzien van goede bedden liggen met voldoende privacy verdeeld over het landgoed. Zwembad met ligbedden, mooi gelegen met uitzicht over de Toscaanse heuvels. Zeer vriendelijke gastvrouw die je kan voorzien van een heerlijk kopje koffie in de aanwezige bar. Broodservice en verkoop van eigen olijfolie en wijn. Kortom een heerlijke plek om te verblijven.

Met oudere kinderen

• 10laura_honders04-02-2014

Paradijs op aarde!

Via een echt Toscaans landweggetje kom je bij het bord dat aangeeft dat hier Agriturismo San Jacopo in de buurt moet zijn. En na een paar honderd meter ben je er dan; ineens in een waar paradijsje! Wat is het daar prachtig, 1 van de mooiste plekken waar ik ooit mocht zijn. De gastvrouw Elisa is geweldig, niks is te gek. De accommodatie is rustig, prachtig onderhouden door o.a. Elisa, haar vader en zus, de wijn is heerlijk en het zwembad zorgt voor de nodig verkoeling tijdens de warme Toscaanse zomers. Enige nadeel, en dat wisten we, is dat je altijd je auto nodig hebt om er op uit te gaan. Wel haalden we 's ochtends lopend brood bij de Spar in Reggello, dat kon net aan want dan is het nog niet zo warm. We hebben de kinderen al moeten beloven dat we hier ooit nog terug komen en ik denk dat het ons niet veel moeite zal kosten om die belofte na te komen!

• 9L.pattiwael15-08-2012

Bijzonder goed bevallen

Leuuk huis,prachtige vergezichten,vriendelijke beheerders.eigenaresse spreekt engels.mijn kind had last van de muggen,direct werd er een klamboe opgehangen.broodjes service.wijnwinkel.mooi zwembad,genoeg ligstoelen en parasollen .goede uitgangsplek om uitstapjes te doen.kom er zeker nog eens terug

Met oudere kinderen

• 9familie Amesz09-08-2009

Paradijsje in prachtig Toscane

een echt paradijs, prachtig gelegen agriturismo, rust, cultuur, goed eten en drinken. Ook met kinderen goed te doen, kunnen naar hartelust hun gang gaan. goede basis om uitstapjes te maken (Florence, Siena, Arezzo).

• 10Jessica13-05-2009

Fantastische, gastvrije agriculturismo

San Jacopo wordt gerund door de gastvrije Elisa. Het terrein is ruim opgezet en heeft aan alle kanten een fantastisch uitzicht. In het sfeervolle 7-persoons appartement is zeer compleet ingericht. Het terras buiten met barbeque maakt het af. Zeker voor gezinnen met (kleine) kinderen, is dit een ideale plek!

• 9Bart27-08-2008

Fantastisch mooie Agriturismo

Fantastisch mooie Agriturismo in een hele mooie omgeving. Reggello zelf heeft niet veel te bieden, maar je bent zo in het Chianti Classico gebied en (met de trein o.a.) Florence. Uitermate vriendelijke mensen die zeer behulpzaam zijn. Vanuit het zwembad kijk je direct uit op de wijnranken :)

0 tips over Appartement Agriturismo San Jacopo di Aldo Pasquini

0 vragen over Appartement Agriturismo San Jacopo di Aldo Pasquini