Bed & Breakfast Villa Buoninsegna

ItaliëToscaneRapolano Terme

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Villa Buoninsegna voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 4 reviews
+19/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.5FantastischScore uit 4 reviews

Bed & Breakfast info

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

4 Reviews over Villa Buoninsegna

• 9carlo21-08-2012

paesaggio

trovata quasi per caso durante un attraversamento del centro italia dal tirreno all'adriatico, la villa buoninsegna si è rivelata una sorpresa graditissima. Posizione meravigliosa, grande quiete, due piscine, ma soprattutto grande cura dell'arredamento, del servizio e in generale dell'ospitalità. Abbiamo soggiornato, purtroppo per una sola notte, nella camera Montepetroso, sentendoci come principi. Contenuto anche il prezzo. Da ritornarci, di sicuro.

• 9evelien-cloostermans03-09-2009

Een heerlijke week in La Casina

Wij verbleven in augustus in deze agru turismo. Met 6 personen verbleven wij in een zeer ruim appartement met 3 "hotelkamers". Ieder met eigen badkamer. De twee zwembaden op het landgoed zijn ook netjes en er zijn meer dan voldoende ligbedden voor alle gasten. De zeer hartelijke gastvrouw Danielle, die altijd bereid was tot het geven van allerlei informatie, maakte het verblijf mede tot een succes. Vooral 's avonds is het prettig. Stil, donker (prachtige sterrenhemel) met alleen enkele sfeervolle verlichtingspunten. Degelijke Toscaanse maaltijden op enkele dagen in de week. Eten wat de pot schaft. Een week was te kort!

• 8Bart van Wanroij11-06-2009

Typische agriturismo in autentieke omgeving

De Villa is sinds 1600 eigendom van graaf Buoninsegni. Zijn landgoed bestaat uit een paar boerderijen en een Poggio Santa Cecilia in de buurt van Rapelano Terme. We hebben de villa in 1995 voor het eerst bezocht, toen waren we de enige gasten in een zeer groot gebouw. Nu ligt de nadruk op de bezoekers en minder op het maken van wijn. Er is een restaurant dat op verzoek geopend kan worden, je kunt er ook een italiaans ontbijt eten (lees taart). Het plaatsje Rapelano Terme is bekend om z'n vulkanische bronnen. Dat ruik je in de stad een beetje. Voor de rest typisch Toscane, leuke sfeer, goed eten en veel Italiaans spreken.

• 8Bart van Wanroij11-05-2009

Wijn en olijfolie kopen naast je appartement

Toen wij er 10 jaar geleden voor het eerst waren, was het meer een boerderij dan een overnachtigsgelegenheid. Tegenwoordig is het bijna een mini camping geworden.

Bed & Breakfast Villa Buoninsegna info

Room facilities

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)

Meals