Appartement

1 review over Appartement Azienda Elsa in het Nederlands

prachtig gelegen appartement

dirk-jan.marion
4-9-2010

Dit appartement is gelegen in een eeuwenoude vesting. Het heeft een prachtig uitzicht op Radicondoli. Het is een klein complex met 6 verschillende appartementen en een mooi (beetje koud) zwembad. Verder is er een prachtig tuin. Tijdens ons verblijf waren er Italianen, Belgen en Fransen aanwezig. Toscane is prachtig en vanuit hier is Siena, Volterra en San Gimignano een half uur, Florence is 1 uur. Het complex ligt ook 15 minuten rijden van Radicondoli. Het appartement nummer 4 (code Topic: ITS177B) is erg ruim echter de inrichting is verouderd en de keukeninrichting beperkt (4 messen in 5 persoons app). Er ligt weinig practische informatie over waar je bijv je boodschappen kan doen, tel nr huisarts etc. Er is verder niemand aanwezig behalve in de vroege ochtend een man die het zwembad onderhoudt. Je moet rekening houden dat je voor je boodschappen 30min en voor je brood 15 min de auto in moet. Het is een prachtig, hopelijk realiseert de eigenaar dat ook voordat het te laat is

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010

Appartement info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Azienda Elsa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Azienda Elsa in Radicondoli, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Azienda Elsa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.